خرید بهترین جی پی اس | بهترین ردیاب برای خرید | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

خرید بهترین جی پی اس برای خودرو

امروزه اخبار سرقت اتومبیل رو به افزایش است و روزانه این اخبار به گوش ما نیز میرسد. با پیشرفت روش سرقت از اتومبیل، مالک خودرو ها نیز باید برای بالا بردن امنیت خودرو خود اقدام به استفاده از روش های نوین امنیتی کنند تا از به سرقت رفتن خودرو و لوازم آن جلوگیری کنند. استفاده از انواع ردیاب و انواع دزدگیر ها امروزه بسیار کاربردی شده است. در نتیجه آمار سرقت را تا حد امکان کاهش می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید بهترین جی پی اس موجود در بازار ایران یعنی جی پی اس زنوتیک بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این جی پی اس آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید ردیاب خودرو و نصب این محصول دارید با ما در این مقاله همراه باشید.

جی پی اس چیست؟

بهترین ردیاب برای خرید چه ردیابی است؟

ردیاب ها به دو دسته کلی تقسیم میشوند. آن‌هایی که شارژی هستند و دسته ای که نیاز به سیم کشی دارند. که به صورت مستقیم به منبع برق ماشین وصل میشوند. جی پی اس های شارژی نیازی به سیم ندارد و بدون نیاز به برق کار می‌کنند. در ادامه قصد داریم راجع به این دو جی پی اس بیشتر توضیح دهیم.

  • ردیاب سیمی

ردیاب های سیمی به برق خودرو وصل می شوند و نیازی نیست برای هر دفعه شارژ، آن را از خودرو جدا کنید. هر ردیاب سیمی دارای یک باتری بکاپ می باشد تا به هنگام قطع برق خودرو توسط سارق، ردیاب غیرفعال نشود.

شاید برای شما سوال باشد که چرا با وجود داشتن باتری در داخل ردیاب، جی پی اس نیاز به برق و سیم کشی دارد؟ گاهی سارقان بعد از به سرقت بردن خودرو باتری جی پی اس را از آن جدا میکنند. که اگر در این حالت باتری داخل جی پی اس نباشد شما به راحتی نمی توانید خودرو خود را پیدا کنید. سرعت پیدایش خودرو کاهش می یابد و امکان پیدا کردن خودرو ممکن است وجود نداشته باشد.

جی پی اس هایی که دارای باتری بکاپ هستند، در صورتی که سارق برق خودرو را قطع کند می تواند تا 1 روز باتری را ذخیره نگه دارد.
از بهترین مزایای این جی پی اس ها میتوان به عدم نیاز به شارژ داشتن آن ها اشاره کرد. به طور کلی بعد از نصب جی پی اس های سیمی آن ها دیگر نیازی به شارژ نخواهند داشت که این ویژگی چشمگیر مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

  • ردیاب شارژی

ردیابی به نام ردیاب آهنربایی برای خودرو شناخته شده است که بدون نیاز به نصب و سیم کشی است. نوعی ردیاب است که خود دارای منبع تغذیه داخلی بسیار قوی است.

این نوع ردیاب ها باتری دارد که به صورتی طراحی شده است که ممکن است تا 5 سال آینده نیز نیازی به شارژ نداشته باشند.

جی پی اس های آهنربایی انواع مختلفی دارد. بعضی از آن‌ها طوری طراحی شده است که به عنوان پاور بانک برای شارژ کردن تلفن همراه نیز استفاده می‌شود. از دیگر مزایای آن می توان به نصب راحت و سریع آن اشاره کرد. کاربرد های متنوع و مختلفی دارد. همه ی این مزایا باعث شده مورد استقبال افراد قرار گیرد.

ردیاب کوچک و ردیاب آهنربایی خودرو

بهترین ردیاب خودرو برای ماشین من چیست؟

خیلی از افراد که مالک خودرو هستند به دنبال تامین امنیت برای ماشین خود هستند. فروشگاه اینصب تمامی محصولات خوب از بهترین برند ها را موجود دارد تا خرید شما عزیزان آسان گردد. از بهترین برند های ردیاب خودرو می توان به برند های زیر به ترتیب اشاره کرد:

  • استیلاک
  • زنوتیک
  • وایزر
  • نورون و …

ردیاب های استیلاک تاکنون دارای طرفداران بسیاری بوده و با وجود تحریم ها و فیلترینگ های شدید تاحالا دچار هیچ گونه قطعی نشده است زیرا سرور این ردیاب ها داخل ایران است. همچنین استیلاک دارای قابلیت های عالی و پشتیبانی آنلاین می باشد.

از بهترین ردیاب خودرو می توان به ردیاب های ST30، GT06 برند استیلاک اشاره کرد که از نوع ردیاب های سیمی هستند. این ردیاب ها دارای باتری بکاپ هستند و با قطع برق خودرو، کارایی خود را از دست نمی دهند.

سخن پایانی

در این مقاله ما به طور کلی انواع جی پی اس خودرو را به شما عزیزان توضیح دادیم. همچنین برند های معروف ردیاب خودرو را معرفی کردیم. شما می توانید ردیابی را متناسب با کارایی مورد نظرتان از برند های گفته شده، انتخاب کنید.

 

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟