بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی | قیمت بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی | فروشگاه اینصب
x
X

خرید بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی

بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی به شما کمک می کند تا دیگر نگران سرقت و دزدی نباشید.تمامی فروشگاه ها ،مغازه ها ، خانه ها نیازمند این سیستم های حفاظتی می باشند تا برای همیشه از ورود افراد غیر مجاز و سرقت در امان باشند.سیستم های حفاظتی شامل دزدگیر اماکن و انواع سنسور های دزدگیر اماکن و… می باشد.

خیلی از افراد دارای ویلا و یا خانه هایی در شهر های دور هستند و یا برخی از افراد در بیشتر اوقات از خانه و منازل خود دور هستند و همیشه نگران اموال و یا وسایل های خانه هایشان هستند.همچنین خیلی از افراد دارای مغازه و یا فروشگاه ها هستند،هنگام دور شدن از محل کار خود دچار نگرانی و استرس می شوند.

برای حل تمامی این مشکل ها شما می توانید با نصب دزدگیر اماکن و انواع سنسور های متناسب با محل خود،برای همیشه نگرانی را از خود دور کنید.

بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی
دستگاه تلفن کننده سیم کارتی

هشدار سازی این دستگاه هم از طریق آژیر می باشد هم از طریق تماس با شماره هایی که بر روی دستگاه ذخیره شده است.تلفن کننده سیم کارتی فایروال مدل G6 یکی از بهترین های سیستم حفاظتی محسوب می شود.

اگر به دنبال خرید بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی هستید به شما خرید دستگاه تلفن کننده سیم کارتی را پیشنهاد می کنیم.

دزدگیر اماکن

وجود دزدگیر اماکن در خانه ها،مغازه ها و اداره ها و… از الزامات می باشد.زیرا با افزایش سرقت از مغازه ها و خانه ها ،اقزایش امنیت حرف اول را می زند.یکی از اولین گام ها برای افزایش امنیت مکان های مهم مورد نظر نصب دزدگیر اماکن می باشد.این وسیله یکی از پرکاربرد ترین وسایل در حوزه ی افزایش امنیت است.یکی از بهترین دزدگیر های اماکن می توان به دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 اشاره کرد.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن دارای انواع سنسور های مختلف می باشد که هر کدام دارای کارکرد متفاوتی هستند.از انواع این سنسور ها می توان به سنسور ضربه،سنسور دود،سنسور حرکتی و …  اشاره کرد.که در ادامه به توضیح هر کدام از این سنسور ها و جایگاه مناسب برای استفاده از این سنسور ها اشاره می کنیم.

سنسور حرکتی

سنسور حرکتی همانند چشم های دزدگیر عمل می کنند.این سنسور کوچکترین حرکت و ورود افراد غیر مجاز را تشخیص می دهد و با فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن،آژیر به صدا در می آید.این سنسور یکی از سنسور های لازم برای مغازه،فروشگاه و خانه ها می باشد تا در مواقع دور شدن از این مکان ها از ورود افراد غیر مجاز به حریم خود با خبر شوید.

سنسور ضربه

این سنسور یکی از سنسور های پر مصرف در انبار ها،دامداری ها و مکان هایی که در انبار خود امال و اجناس گران قیمت دارند،استفاده می کنند.این سنسور بیشتر بر روی درب و دیوار ها و پنجره ها نصب می شود و کار آن تشخیص کوچکترین ضربه وارد شده بر دیوار و یا درب و… می باشد.

در خیلی از انبار ها و یا دامداری ها،سارق با خراب کردن و یا وارد کردن ضربه بر دیوار و یا درب سرقت خود را شروع می کند.با نصب سنسور ضربه،این وسیله کوچکترین ضربه را تشخیص می دهد  و با پخش آژیر به شما هشدار داده می شود تا از سرقت با خبر شوید.خیلی از افراد از این سنسور بر روی درب اصلی ساختمان ها استفاده می کنند تا از خراب کردن درب اصلی توسط سارق جلوگیری کنند.

یکی از نکاتی که در استفاده از این سنسور باید به آن توجه کنید این است که در محل هایی که ساخت و ساز و یا اتوبان وجود دارد از این سنسور استفاده نکنید زیرا با وارد شدن کوچکترین ضربه و یا لرزش این سنسور فعال می شود و به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستد و آژیر به صدا در می آید و موجب سلب آرامش خود و یا همسایه ها می شود.

سنسور دود

سنسور دود همانند نگهبان و سیستم ضد حریق عمل می کند. شاید با این صحنه و یا خبر مواجه شده باشید که ساختمانی و یا محل کاری به دلیل نشتی گاز منفجر شده است و خسارت های مالی و جانی زیان باری به بار آورده است.نصب سنسور دود در ساختمان یکی از الزامات می باشد تا از نشتی گاز و خسارت های زیان بار جلوگیری شود.

بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی

 

خرید بهترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی

فروشگاه اینصب انواع دزدگیر اماکن و سنسور های دزدگیر اماکن را به فروش می رساند.برای تهیه بهترین محصولات تجهیزات حفاظتی و امنیتی می توانید با اعتماد به مجموعه ی اینصب سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.تمامی محصولات اینصب به همراه گارانتی معتبر و طولاتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می شود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟