حرفه ای ترین پخش خودرو با قیمتی مناسب و ارزان | اینصب
x
X

خرید حرفه ای ترین پخش خودرو

به دلیل علاقه مردم به موسیقی در حین رانندگی، پخش خودرو یکی از لوازم جانبی های پرفروش برای خودرو شده است. از بهترین برند های ضبط ماشین می توان به برندهای پایونیر، سونی، استیلاک، کنوود، زنوتیک و … اشاره کرد. خیلی از افراد بر این باورند که هرچه قیمت ضبط بالاتر باشد خوب است و به قابلیت و ویژگی های ضبط دقت نمی کنند و ترجیح می دهند ضبطی با قابلیت کم ولی از گران ترین برند را خریداری کنند.

یکی از بهترین و معروف ترین برند ها که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است برند استیلاک می باشد. این برند از قدیمی ترین برند ها در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو می باشد. ضبط های برند استیلاک از حرفه ای ترین پخش های خودرو محسوب می شوند که علاوه بر قابلیت و امکانات بسیار، دارای قیمت مناسب و معقولی نیز هستند.

ارزان ترین و حرفه ای ترین پخش خودرو

از حرفه ای ترین و ارزان ترین ضبط خودرو می توان به ضبط های برند استیلاک اشاره کرد.  برند استیلاک دارای انواع ضبط های پنل ثابت و پنل جدا می باشند. ضبط های پنل جدا برای افرادی که قصد دارند هنگام خروج از ماشین، ضبط را با خود به بیرون ببرند، مناسب می باشد. خروج ضبط از خودرو ، درصد سرقت ضبط را کاهش می دهد. همچنین برخی افراد علاقه به ضبط های پنل ثابت هستند که این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد.

ویژگی های ضبط های حرفه ای استیلاک

ضبط های دکلس استیلاک دارای ویژگی و قابلیت های بسیار از قبیل موارد زیر می باشد :

  • آی سی بزرگ

یکی از قابلیت های ضبط خودرو که هنگام خرید باید به آن دقت کنید نوع آی سی ضبط است. یک ضبط خودروی خوب باید از نوع آی سی بزرگ باشد. تمامی ضبط های استیلاک (اعم از ضبط های پنل جدا و پنل ثابت) از نوع آی سی بزرگ مدل 7388 می باشند که از بهترین نوع آی سی می باشد.

آی سی بزرگ باعث بالا بردن کیفیت صدای ضبط می شود که بهتر است این فاکتور را برای خرید ضبط ماشین از هر برندی در نظر داشته باشید.

  • قابلیت بلوتوث

بلوتوث یکی از قابلیت هایی می باشد که بیشتر جوانان به آن توجه می کنند. به همین دلیل ضبط های بلوتوثی نسبت به ضبط های  دیگر دارای فروش بیشتری می باشند. ضبط بلوتوثی به شما این امکان را می دهد تا از طریق بلوتوث گوشی به ضبط متصل شوید و آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

ضبط های استیلاک تماما دارای بلوتوث هستند و از تمامی سیستم عامل ها مانند اندروید و IOS  پشتیبانی می کنند.

  • انواع پورت ها

پورت های یک ضبط شامل AUX، USB و پورت کارت خوان می باشد. شما از طریق کابل AUX می توانید آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید و از طریق USB می توانید گوشی خود را شارژ  کنید و یا به آن فلش متصل کنید.

ضبط های پنل جدا و پنل ثابت استیلاک دارای تمامی پورت های AUX ، USB و کارت خوان می باشند. 2 مدل از ضبط های استیلاک (3255U و 3257U ) دارای یک پورت AUX و دو پورت USB می باشند. که شما می توانید از طریق یک پورت USB گوشی خود را شارژ کنید و از طریق پورت دیگر فلش آهنگ را متصل کنید.

از پورت های دیگر ضبط های استیلاک می توان به 4 عدد خروجی RCA آن اشاره کرد که می توانید ضبط را از طریق این خروجی ها به آمپلی فایر متصل کنید.

  • میکروفون

یکی از قابلیت های دیگر که بهتر است یک ضبط خودرو داشته باشد قابلیت میکروفون می باشد. هنگامی که گوشی شما از طریق بلوتوث به ضبط متصل باشد، می توانید نیز ارتباط صوتی برقرار کنید. خیلی از افراد هنگام رانندگی توانایی صحبت کردن با گوشی را ندارند و  اگر پلیس راهنمایی رانندگی شما را در شرایط صحبت کردن با تلفن همراه ببیند جریمه می کند. با قابلیت میکروفون در ضبط ماشین دیگر لازم نیست شما با در دست گرفتن تلفن همراه ، مکالمه کنید. تمامی ضبط های استیلاک در انواع پنل ثابت و پنل جدا دارای قابلیت میکروفون هستند.

  • هیت سینک بزرگ

یکی از دیگر فاکتور هایی که هنگام خرید ضبط خودرو باید به آن توجه کنید قابلیت هیت سینک می باشد. هیت سینک بزرگ طول عمر ضبط را افزایش می دهد و از ویژگی های مهم برای خریداری یک ضبط خوب می باشد.

انواع مدل های ضبط خودرو استیلاک

پخش خودرو استیلاک دارای 3 نوع پنل ثابت تک USB ، پنل ثابت دارای 2 پورت USB و پنل جدا می باشد.

  1. ضبط های پنل ثابت شامل یک پورت USB

ضبط خودرو استیلاک دارای 6 مدل ضبط پنل ثابت تک یو اس بی می باشند. تمامی این 6 مدل از نظر ویژگی یکی هستند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری آن های می باشند. این 6 مدل ضبط همگی از نوع IC بزرگ مدل 7388 می باشند که شامل موارد زیر هستند :

  • پخش خودرو استیلاک مدل 8248
  • ضبط خودرو مدل 8252
  • پخش خودرو مدل 8255
  • ضبط ماشین 5250
  • ضبط خودرو 5258
  • پخش ماشین 5260

ضبط های پنل ثابت شامل یک پورت USB

  1. ضبط های پنل ثابت شامل دو پورت USB

ضبط های استیلاک پنل ثابت دارای دو پورت USB شامل دو مدل می باشند. این دو مدل تنها از لحاظ شکل ظاهری از هم متفاوت هستند و از نظر ویژگی های فنی کاملا یکسان هستند. این دو مدل شامل 2 مدل زیر می باشد :

  • پخش خودرو استیلاک مدل 3255U
  • پخش خودرو استیلاک مدل 3257U

ضبط های پنل ثابت شامل دو پورت USB

  1. ضبط های پنل جدا

ضبط های پنل جدا استیلاک دارای 2 مدل می باشند که این دو مدل نیز از لحاظ ویژگی های فنی یکسان می باشند و تنها تفاوت این دو مدل از لحاظ شکل ظاهری می باشد که کاملا سلیقه ای می باشد. این دو مدل شامل این 2 مدل زیر می باشد :

  • ضبط ماشین استیلاک مدل 5257
  • ضبط ماشین استیلاک مدل 5258

ضبط های پنل جدا

خرید حرفه ای ترین ضبط خودرو

اگر قصد خرید ضبط خودروی حرفه ای با ارزان ترین قیمت هستید توصیه می شوند ضبط های برند استیلاک را اولویت قرار دهید. زیرا تمامی ضبط های استیلاک فول آپشن هستند و همچنین از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

خیلی از افراد قصد هزینه ی زیاد برای پخش خودرو رو ندارند از این رو ترجیح میدهند ضبط دست دوم از بهترین برند را خریداری کنند که این تفکر اشتباه است. زیرا ضبط خودرو دست دوم از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نمی باشد و نهایتا تا یک هفته مهلت تست به شما داده می شود.

توصیه می شود برای خرید ضبط ماشین حتما اقدام به خرید دستگاهی نو کنید تا در صورت بروز مشکل، امکان بازگرداندن دستگاه و استفاده از خدمات پس از فروش آن را داشته باشید.

شما با هزینه ی حداقل می توانید ضبط های برند استیلاک را تهیه و خریداری کنید. اگر برای خرید حرفه ای ترین پخش خودرو  نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید می توانید سوال خود را برای ما در زیر این متن کامنت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟