x
X

بهترین مدل ردیاب برای سالمندان دارای بیماری آلزایمر

یکی از بیماری‌هایی که در میان سالمندان رایج می‌باشد، بیماری آلزایمر است. سالمندانی که به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شوند، بیشتر مواقع دچار سردرگمی و سرگردانی می‌شوند و مسیر خود را گم می‌کنند. همچنین یکی از دغدغه‌های افرادی که از سالمندان نگهداری می‌کنند، ترس گم شدن آنان است. اگر شما در خانه، صاحب مادر و یا پدر سالمند هستید که دارای بیماری فراموشی و یا آلزایمر هستند و به دلیل شاغل بودن و یا موارد دیگر قادر به مراقبت آنان نیستید، می‌توانید از بهترین مدل ردیاب برای سالمندان استفاده کنید.

ردیاب سالمندان کیوبیت یکی از ردیاب‌های پر فروش ما برای سالمندان است. این ردیاب دارای یک اپلیکیشن فارسی است که از طریق این اپلیکیشن، شما قادر به دیدن شخصی که ردیاب برای او مورد استفاده قرار گرفته، خواهید بود. ردیاب شخصی کیوبیت بهترین مدل ردیاب برای سالمندان آلزایمری است که موقعیت لحظه به لحظه فرد مورد نظر شما را نشان می‌دهد. ردیاب کیوبیت علاوه بر نشان دادن موقعیت دقیق شما دارای قابلیت‌های دیگر می‌باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین مدل ردیاب برای سالمندان آلزایمری

ویژگی های بهترین ردیاب برای سالمندان آلزایمری

ردیاب Qbit یکی از بهترین مدل ردیاب برای سالمندان آلزایمری است که وزن بسیار سبکی دارد و قابل حمل است. این ردیاب علاوه بر نشان دادن لحظه‌ای و دقیق موقعیت، دارای قابلیت‌های دیگر مانند شنود دو طرفه و … است. همچنین قیمت این محصول بسیار بصرفه می‌باشد. این ردیاب به دلیل پشتیبانی بسیار قوی، مورد توجه قرار گرفته است و یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌ها برای سالمندان و حتی کودکان و دانش آموزان محسوب می‌شود. ردیاب سالمندان را شما می‌توانید در جیب شخص مورد نظر قرار دهید. این ردیاب بسیار کوچک است و هیچ کس متوجه وجود آن نمی‌شود.

دکمه اضطراری SOS

از مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات ردیاب شخصی Qbit می‌توان به دکمه اضطراری SOS اشاره کرد. در مواقع اضطراری، زمانی که پدر و یا مادران سالمند شما احساس خطر کردند، می‌توانند با فشردن این دکمه، با شما تماس بگیرند و شما را از وضعیت فعلی خود با خبر سازند. از طریق اپلیکیشن، برای شما یک اعلان ارسال و شما مطلع می شوید. البته توجه داشته باشید که لازم است از قبل، شماره‌های مورد نظر که با آن تماس گرفته شود، باید در حافظه اپلیکیشن ذخیره شود.

شنود صوتی از مهمترین ویژگی بهترین ردیاب برای سالمندان

از دیگر قابلیت‌های جی پی اس سالمندان که بسیار پر کابرد می باشد می توان به قابلیت شنود آن اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت شما قادر به شنیدن صداهای اطراف شخص مورد نظر می باشید و از تمامی اتفاقات اطراف او با خبر هستید.این قابلیت باعث کاهش نگرانی و استرس می شود و شما هر لحظه از شخص مورد نظر با خبر هستید.

تعیین محدوده جغرافیایی

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ردیاب شخصی Qbit محدوده‌ی جغرافیایی مشخص، تعریف کنید تا در هنگام خارج شدن شخص مورد نظر از آن محدوده به شما هشدار داده شود و شما از وضعیت آن شخص با خبر شوید. این قابلیت نیز یکی از قابلیت‌های پرکاربرد بهترین مدل ردیاب برای سالمندان است.

دارای اپلیکیشن گوشی android و ios

جی پی اس سالمندان دارای یک اپلیکیشن فارسی است که در دو نسخه اندروید و ios  عرضه شده است.این اپلیکیشن رایگان است و شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای ios دانلود کنید.

ردیاب مناسب سالمندان

خرید ردیاب برای سالمندان

با خرید بهترین مدل ردیاب برای سالمندان، شما دیگر نگران پدر و مادران خود نخواهید بود و دیگر می‌توانید آن‌ها را به تنهایی در خانه بگذارید. زیرا با ردیاب، شما به صورت آنلاین و لحظه‌ای از موقعیت آنان با خبر خواهید بود. خرید ردیاب شخصی برای سالمندان یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از گم شدن سالمندان می‌باشد. هزینه‌ی این دستگاه نسبت به قابلیت‌های آن بسیار مقرون به صرفه است.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین مدل ردیاب برای سالمندان آلزایمری را به شما معرفی کنیم و شما را با ویژگی‌های آن آشنا کنیم. ردیاب Qbit از بهترین ردیاب های شخصی برای سالمندان از برند استیلاک است. این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌های شخصی با قابلیت‌های بسیار می‌باشد. دلیل فروش بالای این محصول، دقت بالا و پشتیبانی آنلاین آن است که مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید این محصول را به همراه گارانتی معتبر و طولانی به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی اینصب تهیه کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟