راه های جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن | اینصب
x
X

راه های جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن

همیشه پیدا کردن راه حل‌هایی که از سرقت ویلا جلوگیری می‌کنند هیجان انگیز هستند, زیرا هم سارق رو می‌شود شناسایی کرد هم خسارت را می‌توان پس گرفت. در کل ما امیدوار هستیم که هیچ وقت دزد به مالتان نزند. برای همین نکات طلایی جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن را برایتان عنوان کردیم و توصیه می‌کنیم حتما بخوانید. اول از همه دلایل سرقت را بررسی کنیم تا راه چاره مناسب تری را انتخاب کنید. همچنین شما را با انواع دزدگیر اماکن آشنا خواهیم کرد.

جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن

دلایل بروز سرقت از ویلا و منزل

شایع‌ترین جرمی که این روز‌ها همه آدم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند دزدی شدن از اموالشان است حالا  ممکن است به هر طریقی باشد. اولین عامل موثر جلوگیری از سرقت حواس جمع بودن خودتان می‌باشد که همیشه این مورد نادیده گرفته می‌شود و تقصیر را گردن این و آن می‌اندازیم.

نزدیک به 50% زوج‌های ایرانی هر دو شاغل هستند و مجبور به ترک منزل، اول هر صبح می‌شوند. این بهترین فرصت برای سارقان است! خانه‌ای مملو از وسایل قیمتی, طلا, مدارک ارزشمند و … که از قضا هیچ کسی هم در آن نیست و سارقان زمان بازگشت صاحبان خانه را هم بررسی کرده‌اند و با خیال راحت به کارشان می‌پردازند.

شاید از آن دسته افرادی هستید که ویلایی خارج از منطقه محل سکونت خود دارید و آخر هفته‌ها را آنجا سپری می‌کنید. مکانی که برای ایجاد رفاه و آسایش خود و خانواده‌تان مهیا کرده‌اید. معمولا افراد علاقه مند به لذت بخش‌تر کردن زندگی که در کل هفته درگیر روتین‌های زندگی می‌باشند. دلخوش به پایان هفته‌ای خاطره انگیز در ویلای شخصیشان هستند. پس با رعایت گام‌های زیر از سرقت‌های احتمالی ویلا جلوگیری کنید.

اگر تمایل به دانستن نکات طلایی برای داشتن سیستم ضد سرقت ساختمان دارید می‌توانید رو متن کلیک کنید تا نکات جامع تری را در اختیار داشته باشید.

گام های موثر جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن

همانطور که گفتیم گاهی اوقات ترس‌ها باعث می‌شوند که نتوانیم کامل از داشته‌هایمان لذت ببریم. اما اصلا نگران نباشید ما در این مقاله راه کارهایی به شما پیشنهاد می‌دهیم که باعث جلوگیری از سرقت ویلا یا منزل‌تان می‌شود.

مهم ترین ابزار جلوگیری از سرقت ویلا

برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت در تهیه دزدگیر اماکن کوتاهی نکنید. با صرف اندک مبلغی در قبال چیزی که قرار است از شما سرقت شود جلوگیری کنید همانطور که برای زیبا سازی ویلای خود و منازل شخصیتان هزینه می‌کنید. نا گفته نماند که دزدگیر بدون سنسور عملا کارایی ندارد و حتما باید با سنسورهای مربوطه خریداری شود. در ادامه شما را با انواع دزدگیر اماکن آشنا می‌کنیم.

جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن ساده

این نوع از دزدگیر جزء قدیمی‌ترین‌ها می‌باشد و برای جلوگیری از سرقت فعالیت خود را از چندین سال قبل آغاز کرده است. در هنگام مواجه با اتفاق نا‌متعارفی شروع به اطلاع رسانی می‌کند که اطلاع رسانی این دستگاه‌ها از نوع صدای آژیر است.

دزدگیر اماکن با خط ثابت شهری

در این مدل، دزدگیر به خط ثابت شهری متصل می‌شود و با تشخیص ورود افراد غیر مجاز از طریق تماس تلفنی و آژیر اطلاع رسانی می‌کند, البته به شرط آنکه سارق از قبل برق شهری را قطع نکرده باشد، می‌توانید از سرقت جلوگیری کنید.

جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن سیم‌کارتی

از پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین تکنولوژی روز، در این مدل از دزدگیر اماکن استفاده شده است که امنیت را به شدت بالا می‌برد و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است زیرا جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن راهی به شدت مطمئن است. دزدگیر اماکن گپ مدل G13 یکی از بهترین دستگاه‌ها در این سبک می‌باشد که قابلیت‌های فنی مورد تاییدی دارد.

بخش اعظم نگرانی داشتن ویلا در خارج از شهر نداشتن امنیت و سرقت ویلا است که می‌توانید محافظت کامل از مکان مورد نظر خود را به این نوع از دزدگیر بسپارید و با نصب کردن آن با خیالی راحت محیط را ترک کنید, با تشخیص موارد مشکوک از طریق پیامک, تماس تلفنی و آژیر شروع به اطلاع رسانی می‌کند .

جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن به همراه سنسورها

پیش‌تر گفتیم که خرید دزدگیر منزل بدون سنسور کاربرد خاصی ندارد از این رو به چند مدل از سنسور‌ها و کارایی آنها اشاره می‌کنیم:

سنسورحرکتی

نحوه عملکرد این سنسوروابسته به حرکت است و با کوچک ترین حرکتی از خود ری اکشن نشان می‌دهد و سیگنال‌هایی را به دزدگیر می‌فرستد که باعث به صدا در آمدن آژیر می‌شود.

سنسور مگنت

این سنسور بیشتر در لای درب‌ها, کشوها, کمدها و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ,ساختار این سنسور بدین شکل است که از دو قطعه مغناطیسی تشکیل شده است و به محض فاصله گرفتن از هم، سنسور شروع به فرستادن سیگنال می کند .

سنسور ضربه

محبوبیت سنسور ضربه ای زیاد است و مشتریان به عنوان اولین سنسور آن را تهیه می‌کنند در صورتی که تمامی سنسورها مکمل یکدیگر هستند. از آنجایی که سارقان با زدن ضربه های نا معقول قصد باز کردن قفل ها را دارند و این سنسورها بین درب و پنجره نصب می‌شوند ,حساسیت به خرج داده و سیگنال‌هایی را به دزدگیر ارسال می‌کند که هشدارها به صدا درمی‌آیند .

 

جلوگیری از سرقت ویلا

سخن آخر

همانطور که تا اینجای مقاله گفته شد چنین ابزارهایی صرفا برای شناسایی سارقین است تا ترس آنها از بودن دوربین‌ها و دزدگیرها باعث جلوگیری از سرقت بشود. مواردی هم وجود دارد که اگر با وجود چنین راهکارهایی دزد به خانه تان راه پیدا کرد حداقل چیزی برای بردن نصیبش نشود. تمام لوازم مهم و قیمتی خود را در کنار هم نگذارید که کار را برای سارقین راحت کنید . به گفته خودشان جاهایی که شما برای مخفی کردن پیدا می‌کنید بدیهی‌ترین انتخاب است. که شاید اولین انتخاب سارقین ختم به آخرین انتخابشان شود و زود به اصل مطلب برسند.

مهم ترین آژیر خطر صدای کمک‌های همسایه است. همسایه های خود را از نبودنتان هشیار کنید و اعتماد سازی را هم حتما در اولویت کارتان قرار دهید. در نهایت جلوگیری از سرقت ویلا با دزدگیر اماکن هم کمک کننده است تا شما ویلای خودتان را امن کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟