معرفی جدید ترین دزدگیر های هوتای | اینصب
x
X

معرفی جدید ترین دزدگیر های هوتای

معرفی جدید ترین دزدگیر های هوتای

قبل از معرفی جدید ترین دزدگیر های هوتای بد نیست ببینیم که شما چقدر با برند هوتای ( Huatai ) آشنایی دارید؟ تابحال از محصولات این برند استفاده کردید؟ منتظر آپ دیت های جدید این برند هستید؟ و یا تازه با هوتای آشنا شدید و مشغول تحقیق برای خرید یک دزدگیر مورد اعتماد هستید. در هر صورت مطمئن باشید که هوتای از هر نظر انتخابی است که نه تنها شما را پشیمان نمی کند که برای هر مدل ماشینی یک انتخاب مناسب و عاقلانه  است.

برند هوتای بدلیل تولیدات با کیفیت دزدگیر ماشین و قیمت مقرون به صرفه، خیلی زود جزو یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار لوازم جانبی و دزدگیرها شد. دزدگیر ماشین جزو آن دسته از لوازم جانبی خودرو می باشد که در انتخاب آن باید نهایت دقت و وسواس را به خرج داد. چراکه کیفیت خوب یک دزدگیر ماشین خیال ما را تا حدود زیادی از امنیت خودرو راحت می کند. از آنجایی که برند خوش سابقه هوتای به ما ثابت کرده که می توانیم برای خرید و امنیت خودرو حسابی بهش اعتماد کنیم، و ما هم همیشه در فکر بهترین ها برای شما هستیم، با خیال راحت در این مقاله به معرفی جدیدترین دزدگیرهای هوتای می پردازیم.

بگذارید یادآوری کنم که شما می توانید بهترین مدل های هوتای را به همراه ضمانت کیفیت کارشناسان اینصب، گارانتی و خدمات پس از فروش با خیال راحت ازما خریداری کنید. هرگز فراموش نکنید که امنیت خودرو شما برای ما خیلی مهم است.

 دزدگیر هوتای جدید

برای بررسی قابلیت های جدیدترین دزدگیر های هوتای آماده اید؟ پس شروع می کنیم:

1. دزدگیر خودرو هوتای مدل 132 – HT

ظاهر این دزدگیر واقعا عالیه ! یک دزدگیر شیک وخوش دست که برای همه ی خودرو های ایرانی و خارجی مناسب است. این دزدگیر را با دو عدد ریموت تصویری تحویل می گیرید. در مواقع خطر ریموت ها از طریق زنگ و ویبره به شما آلارم می دهند. ریموت ها شارژی هستند و شارژر فندکی مناسب آن ها هم داخل این پک کامل وجود دارد. دارای آنتن مجزا برای افزایش برد ریموت است. کیفیت این ریموت واقعا احتیاج به تعریف ندارد، امتحانش کنید تا مطمئن شوید. یک گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش هم به این دزدگیر اضافه کنید. در قسمت مشخصات فنی یک دزدگیر به معنای واقعی کلمه، کامل است.

بعضی از مشخصات دزدگیر مثل باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور، حالت حفاظت الکترونیک سیستم، حالت تعمیرگاه و کارواش، قابلیت قفل کودک است. دزدگیرها بعد از خاموش شدن خودرو بصورت اتومات فعال می شوند. نمایشگر میزان باتری ریموت ساعت و تایمر دارد و البته قابلیت یافتن ماشین در جاهای شلوغ هم از قابلیت های خوب جدیدترین دزدگیرهای هوتای است.

2. دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L128

قیمت مناسب و کیفیت بالا و امکانات خوب. کافی نیست؟ قابل استفاده برای تمام خودروهای خارجی و ایرانی است. دو ریموت تصویری دارد که قابلیت اعلام خطر از طریق زنگ و ویبره را دارند. برای افزایش برد ریموت ها مجهز به آنتن مجزا است. اگر حوصله شارژ ریموت ها را ندارید، بفرمایید! اینم یک ریموت باتری خور بسیار خوب. اگر به ظاهر و رنگ ریموت ها حساس هستید و مشکل پسند، این ریموت برای شما انتخاب خیلی خوبی است.

از قابلیت های دیگر این دزدگیر باز شدن اتومات درب ها پس از خاموش شدن، حفاظت الکترونیک سیستم، قابلیت حالت تعمیرگاه یا کارواش است. حالت فعال شدن اتومات بعد از خاموش شدن خودرو، قفل کودک پس از روشن شدن موتور، نمایشگر میزان باطری ریموت را هم دارد و قابلیت خوب یافتن ماشین در پارکینگ و جاهای شلوغ. واقعا فکر نمی کنم قابلیتی را پیدا کنید که برای یک دزدگیر خوب لازم باشد و هوتای در دزدگیرهای خودش استفاده نکرده باشد.

3. دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129

 دزدگیر هوتای 129

از طراحی و رنگ آبی جذاب این مدل نمی شود گذشت. این ریموت ها دارای تایمر و ساعت هستند. این دزدگیر را برای تمام مدل های ایرانی و خارجی با خیال راحت استفاده کنید. دو ریموت تصویری زیبا با حالت آلارم خطر از طریق زنگ و ویبره دارد. ریموت ها از مدل شارژی هستند. پشتیبانی از صندوق پران، شیشه بالابر، چشمی آلتراسونیک دارد. دارای آنتن جدا برای افزایش برد ریموت ها است. باز شدن اتومات درب ها با خاموش شدن موتور، قفل کودک، حفاظت الکترونیک، حالت تعمیرگاه و کارواش را دارد، دیگه چی می خواین؟ نمایشگر میزان باتری ریموت و قابلیت یافتن ماشین در پارکینگ و جاهای شلوغ را هم دارد. واقعا یک گزینه ی بی نظیر و یک انتخاب هوشمندانه است. بخاطر همین ویژگی هاست که تاکید می کنیم، هوتای همیشه یکی از بهترین انتخاب هاست، برای اینکه امنیت ماشین ها را بهش بسپرید.

4. دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L 130

یکی از پر طرفدارترین و پرفروش ترین ریموت های برند هوتای است که کیفیت و زیبایی و کارایی را باهم دارد. از این دزدگیر با خیال راحت برای تمام خودرو های ایرانی و خارجی استفاده کنید. دارای دو ریموت تصویری است، که حالت زنگ و ویبره برای مواقع خطر را دارند. ریموت ها از مدل های شارژی هستند. آنتن جدا برای افزایش برد ریموت دارد. امکان خاموش کردن و قطع برق خودرو هنگام سرقت را دارد که یک ویژگی بسیار کاربردی است. باز شدن اتومات درب ها پس از خاموش شدن هم از قابلیت های بسیار خوب جدیدترین دزدگیرهای هوتای است.

تایمر و ساعت روی ریموت و حالت حفاظت الکترونیک سیستم که از ویژگی های خوب دزدگیرهای هوتای است. دارای حافظه برای مواقع قطع برق است. دارای حالت تعمیرگاه و کارواش است. بعد از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن دزدگیر خود بخود فعال می شود. حالت قفل کودک، نمایشگر میزان باتری و امکان یافتن خودرو در جاهای شلوغ مثل پارکینگ های طبقاتی را دارد.

خب، این هم یک لیست کامل از جدید ترین دزدگیر های هوتای ، برای شما عزیزانی که به دنبال یک دزدگیر جدید و با کیفیت هستید. محصولی  که همزمان همه ی قابلیت های جدید دزدگیر هارا دارد و البته قیمت مقرون به صرفه ای هم داشته باشد.

و مثل همیشه می دانید که برای خرید و مشاوره برای انتخاب دزدگیر از بین مدل های مختلف می توانید روی ما و تیم تخصصی ما در اینصب حساب کنید. هدف ما انتخاب بهترین ها برای شماست.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟