بررسی امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو | اینصب
x
X

امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو

امروزه ردیاب‌ها دارای انواع مختلف و همچنین مدل‌های متفاوتی می‌باشند. به طور کلی تمامی ردیاب‌ها یک کاربرد کلی دارند اما برخی از آن‌ها دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری هستند. از انواع ردیاب‌ می‌توان به ردیاب خودرو ، ردیاب موتورسیکلت و ردیاب شخصی اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم به بررسی امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو بپردازیم. همانطور که گفته شد، ردیاب‌ها دارای مدل‌های متفاوتی هستند؛ ممکن است برخی از ردیاب‌ها دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار کمی باشند و برخی دیگر امکانات پیشرفته‌تری داشته باشند. قبل از بررسی امکانات ردیاب‌های به روز و مدرن راجع به کاربرد اصلی جی پی اس، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو

تمامی ردیاب‌ها وظیفه ردیابی را برعهده دارند. در واقع ردیاب خودرو وظیفه ردیابی کردن خودرو، ردیاب شخصی وظیفه ردیابی کردن شخص و ردیاب موتورسیکلت وظیفه ردیابی کردن موتورسیکلت را برعهده دارد. سوال اینجاست که چرا قیمت ردیاب‌ها با یکدیگر متفاوت است؟ قیمت جی پی اس خودرو به عوامل متعددی وابسته است که مهم‌ترین آن امکانات ردیاب است. در واقع هرچه جی پی اس دارای امکانات بیشتری باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که عوامل دیگری در بالا رفتن قیمت ردیاب‌ خودرو دخالت دارند که در مقالات دیگر به آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی امکانات جدیدترین ردیاب خودرو

در ادامه به بررسی امکانات و قابلیت‌هایی خواهیم پرداخت که تنها برخی از ردیاب‌های خودرو از آن بهره‌مند هستند. با ما همراه باشید تا شما را با جالب‌ترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های جی پی اس ماشین آشنا کنیم. این امکانات که در ادامه توضیح خواهیم داد، در قیمت ردیاب تاثیر گذار می‌باشد. جی پی اس هایی که از این امکانات بهره‌مند نباشند دارای قیمت پایین‌تری هستند.

1- شنود داخل کابین

یکی از امکانات GPS خودرو حرفه‌ای ، امکان شنود است. ردیاب‌های جدید و پیشرفته دارای قابلیت شنود می‌باشند. درواقع شما با استفاده از این GPS می‌توانید تمامی صداهای داخل اتاق خودرو را بشنوید. این قابلیت یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت جی پی اس ماشین است. این قابلیت در زمانی که خودروی شما به سرقت رفت بسیار مفید خواهد بود. در واقع با استفاده از این قابلیت می‌توانید از صحبت‌ها و برنامه‌های سارقان مطلع شوید و در مناسب‌ترین زمان، بهترین عملکرد را داشته باشید.

2- کلید SOS از امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو

یکی دیگر از امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو، کلید اضطراری SOS است. تمامی ردیاب‌های خودرو دارای این کلید نیستند و تنها برخی از آن‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین قابلیت‌های ردیاب می‌باشد. پس لازم است در هنگام خرید به این مورد توجه داشته باشید. مزیت این کلید، درخواست کمک در مواقع اضطراری است. در وقوع حادثه، راننده با فشردن این کلید می‌تواند با نزدیکان خود تماس حاصل کند و صحبت نماید. لازم است هنگام نصب روی ردیاب، شماره تلفن چند نفر از نزدیکان خود را تعریف کنید تا در مواقع اضطراری با فشردن این کلید با آن‌ها تماس برقرار شود و همچنین موقعیت مکانی شما برای آن‌ها ارسال شود. هنگام خرید ردیاب ماشین حتما از دارا بودن این قابلیت مطمئن شوید.

کاربرد کلید sos ردیاب خودرو

3) نرم افزار مخصوص

پیشرفته ترین و جدیدترین جی پی اس های خودرو دارای نرم افزار و اپلیکیشن مخصوص می باشند. لازم است در هنگام خرید ردیاب به این مورد نیز توجه کنید. برخی از ردیاب ها دارای اپلیکیشن نمی باشند و برای دسترسی به امکانات جی پی اس لازم است از طریق سایت و یا … اقدام نمود. وجود یک اپلیکیشن فارسی مخصوص به ردیاب، کار شمارا برای استفاده از امکانات ردیاب راحت می کند.

4) تعیین محدوده مجاز

امکان دیگری که امروزه برخی از ردیاب های خودرو در اختیار کاربر قرار می دهند، امکان تعیین محدوده مجاز برای ماشین می باشد. درواقع شما می توانید برای خودروی خود محدوده ای مجاز تعیین نمایید تا درصورت خارج شدن خودرو از آن محدوده، برای شما نوتیفیکیشن ارسال شود. این قابلیت نیز در مواقع مختلفی کاربرد دارد. به طور مثال مواقعی که خودروی خود را امانت به کسی می دهید این قابلیت می توانید بسیار کارآمد باشد.

5) خاموش کردن خودرو از راه دور

یکی دیگر از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت های ردیاب، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد. اکثر ردیاب ها دارای این قابلیت هستند اما ممکن است برخی ردیاب ها از این قابلیت پشتیبانی نکنند. سعی کنید ردیابی خریداری کنید که دارای این قابلیت باشد. در هنگام سرقت بعد از روشن شدن خودرو، شما متوجه روشن شدن خودروی خود خواهید شد و دراین موقعیت می توانید با قطع رله برق، ماشین را خاموش نمایید.

کنترل خودرو از راه دور

6) مشاهده مسیرهای طی شده

از دیگر قابلیت های GPS می توان به امکان مشاهده مسیرها و مسافت های طی شده اشاره نمود. شما با استفاده از این قابلیت می توانید مسافت های طی شده خودروی خودرا بررسی کنید. درواقع با این قابلیت می توانید روغن خودروی خودرا به موقع تعویض نمایید چرا که از میزان مسافت های طی شده خودروی خود آگاه هستید. البته این قابلیت درمواقع دیگری نیز ممکن است بسیارمفید و کارساز باشد که دراینجا به یک مورد آن اشاره نمودیم.

7) دسترسی به موقعیت آنلاین خودرو

قابلیت آخری که قصد توضیح و ارائه آن را داریم، امکان مشاهده موقعیت آنلاین خودرو می باشد. ردیاب ها به طورکلی به دودسته ردیاب آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند. ردیاب های آفلاین تنها امکان مشاهده مسیرهای طی شده را دراختیار شما قرار می دهند و شما با نصب اینگونه ردیاب قادر به مشاهده موقعیت مکانی خودرو به صورت آنلاین نمی باشید.

در صورتی که ردیاب های آنلاین علاوه بر اینکه امکان مشاهده مسیرها و مسافت های طی شده را در اختیار کاربر قرار می دهند، دسترسی به موقعیت آنلاین خودرو را نیز فراهم می سازند. بااستفاده از این نوع ردیاب، شما در هر زمانی قادر به مشاهده موقعیت مکانی ماشین خود به صورت آنلاین می باشید. البته توجه داشته باشید که این نوع ردیاب از ردیاب آفلاین گران تر می باشد.

8) هشدار باز شدن درب خودرو

یکی از قابلیت های جدیدی که ردیاب های خودرو دارند هشدار باز شدن درب خودرو می باشد. توجه داشته باشید که تمامی جی پی اس ها از این قابلیت برخوردار نمی باشند و تنها برخی از آن ها این قابلیت را دارند. لازمه این قابلیت، شاسی لادری می باشد. در صورتی که ردیاب خودرو دارای شاسی لادری باشد بدین معناست که از این قابلیت پشتیبانی می کند. زمانی که سارق درب خودرو را باز کند اعلان به گوشی تلفن شما ارسال می شود که از این طریق متوجه باز شدن درب خودرو می شوید.

9) هشدار روشن شدن خودرو

یکی دیگر از قابلیت های جدید ترین ردیاب خودرو هشدار روشن شدن ماشین است. زمانی که خودروی شما روشن شود شما می توانید از این طریق متوجه روشن شدن خودرو شوید و بلافاصله با استفاده از قابلیت خاموش کردن، ماشین را خاموش کنید. با این قابلیت می توان از خطر سرقت تا حد زیادی جلوکیری کرد. پس در هنگام خرید از این قابلیت ردیاب مطمئن شوید چراکه قابلیتی کاربردی و مفید است.

معرفی جدید ترین ردیاب خودرو

همان طور که گفتیم جدیدترین و حرفه ای ترین ردیاب های خودرو دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی می باشند که به مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های آن ها اشاره کردیم. اکنون می خواهیم یکی از جدیدترین ردیاب ها را به شما معرفی کنیم که دارای تمامی قابلیت هایی که گفته شد می باشد. جی پی اس خودرو ST30 از برند استیلاک از جمله ردیاب های جدید و به روز می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. در ادامه به بررسی برخی قابلیت های این مدل ردیاب می پردازیم.

جی پی اس خودرو استیلاک مدل ST30

ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30 از جمله ردیاب‌هایی است که قادر به نمایش دقیق موقعیت خودرو می‌باشد. با خرید و نصب این ردیاب، شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای از موقعیت خودروی خود آگاه شوید. این GPS دارای کلید اضطراری SOS است که در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است. از دیگر مزیت‌های این مدل ردیاب استیلاک می‌توان به خاموش کردن خودرو از طریق اپلیکیشن، شنود صداهای داخل کابین، تعیین محدوده مجاز و … اشاره کرد.

ردیاب خودرو ST30 استیلاک

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم علاوه بر معرفی امکانات جدیدترین جی پی اس خودرو، راجع به قابلیت‌ها و امکاناتی صحبت کنیم که تمامی ردیاب ها از آن‌ها بهره‌مند نیستند. ممکن است یک ردیاب برخی از قابلیت هارا داشته باشد و ردیابی دیگر تمامی قابلیت‌های گفته شده را پشتیبانی نماید. بهتر است ردیابی متناسب با نیازهای خود خریداری نمایید. لازم است قبل از خرید جی پی اس خودرو در مورد آن اطلاعات کسب کنید و بعد اقدام به خرید نمایید. همچنین می‌توانید برای خریدی بهتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه به طورکامل راهنمایی نمایند. ممنون از این که باما همراه بودید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟