x
X

راهکارهایی برای افزایش تحمل در ترافیک تهران

ترافیک در تهران

شما هم هر روز درگیر ترافیک خسته کننده تهران هستید؟ ترافیک هرچند ناخوشایند یک بخش ثابت زندگی شهرنشینی است. بخش ثابتی که به راحتی نمی شود آن را نادیده گرفت. خصوصا برای کسانی که به صورت روزمره با ترافیک درگیر هستند. تقریبا کمتر روز یا زمانی است که به هر دلیلی از خانه خارج شوید و گرفتار ترافیک تهران نشوید. اما موضوع وقتی ناراحت کننده تر می شود که بعد از تحمل یک ترافیک طولانی و کلافه کننده، باید در محیط کار و تحصیل حاضر شوید. اما با کدام انرژی؟ با کدام روحیه؟

حتی باید به رانندگی با همین حال ادامه بدهید. رانندگان کلافه و عصبی که با کوچکترین تلنگری از کوره در می روند. تصویری که هر روز در شهر های بزرگ با آن مواجه هستیم. امیدی به طرح های پر سر و صدای کنترل ترافیک هم نمی شود، داشت. چاره چیست؟ اجازه بدهیم ترافیک روز ما را خراب کند؟ یا به دنبال راهکارهایی برای افزایش تحمل در ترافیک تهران باشیم؟ اگه شما هم با مشکل ترافیک مواجه هستید و از ترافیک تهران بیزارید، با من همراه باشید.

چطور ترافیک تهران را دوست داشته باشیم؟

تحمل ترافیک تهران

شاید واقعا نمی شود ترافیک های طولانی را دوست داشت، اما می شود راهکارهایی برای افزایش تحمل در ترافیک تهران پیدا کرد. دفعه ی بعدی که در ترافیک تهران گیر افتادید با روش های این مقاله و ایده های خلاقانه ای که به ذهن خودتان می رسد، فضای کلافه کننده و خسته کننده ترافیک را به فرصتی برای یک وقت گذرانی کوچک جالب تبدیل کنید. اجازه ندهید ترافیک تهران روز شما را خراب کند. پس این شما و این روش هایی برای افزایش تحمل در ترافیک تهران!

  • تحمل ترافیک تهران با یک ضبط ماشین خوب

اگر یک ضبط ماشین خوب دارید یک راهکار بسیار خوب برای تحمل ترافیک گوش کردن به موزیک های مورد علاقه تان است. می توانید از موزیک های آرامش بخش استفاده کنید. چشم های خود را ببندید و ریلکس کنید. یک روش دیگر گوش دادن به کتاب های صوتی و پادکست های مورد علاقه تان است. اگر بچه ها و خانواده همراه شما هستند یک روش خوب تحمل ترافیک، بازی حدس زدن ادامه آهنگ یا بازی هایی از این دست است. می توانید از موسیقی های مخصوص بچه ها کمک بگیرید و فضایی شاد و سرگرم کننده برای خودتان و بچه ها بسازید. باید سعی کنید بجای چک کردن ساعت و اوضاع ترافیک اندکی از فضای ترافیک دور شوید آرامش بگیرید.

ضبط ماشین خوب در ترافیک تهران

  • هروقت در ترافیک تهران گیر می کنید بازی کنید

یکی از بهترین روش های تحمل ترافیک تهران بازی کردن است. اگر تنها هستید از بازی های آنلاین کمک بگیرید. اگر با خانواده و بچه ها هستید، از بازی هایی مثل بیست سوالی استفاده کنید. عکس و سلفی بگیرید یا ویدوهای کوتاه درست کنید. مشاعره کنید و از روش مشاعره با آواز استفاده کنید که واقعا سرگرم کننده و بامزه است. یک داستان را شروع کنید و تک تک ادامه داستان را حدس بزنید و بسازید.  از بازی های مثل جرعت یا حقیقت استفاده کنید. خلاصه تایم ترافیک خود را تبدیل به فرصتی برای بازی و سرگرمی کنید. هیچ بعید نیست انقدر فضا بامزه و انرژی بخش باشد که واقعا ترافیک تهران را برای این فرصتی که در اختیارتان گذاشته دوست داشته باشید.

  • تحمل ترافیک تهران با تکنیک های تنفسی

تکنیک های تنفسی را یاد بگیرید. واقعیت این است که تنفس معجزه می کند. به علاوه برای کسانی که دچار ماشین گرفتگی می شوند یا مشکلات تنفسی دارند می تواند عالی باشد. به محض شروع ترافیک چشم های خود را ببندید و با چند تنفس عمیق شروع کنید و کم کم تکنیک های مختلف تنفس را امتحان کنید. تمرکز خود را بالا ببرید و اکسیژن جذب کنید که حالتان را حسابی خوب می کند. ضربان قلبتان را تنظیم می کند و حسابی آرامش بخش است.

در هنگام اجرای تکنیک های تنفسی از تمرکز بر روی موضوعات مورد علاقه و تصور موقعیت های آرامش بخش استفاده کنید. می توانید از یک موزیک ملایم با صدای کم هم برای تاثیر بیشتر استفاده کنید. این روش ها را به بچه ها هم یاد بدهید. تکنیک های تنفس بخصوص برای کنترل تنش و استرس و شروع یک روز خوب بسیار مفید است.

  • داشتن نوشیدنی و خوراکی هنگام ترافیک

یک روش خوب به همراه داشتن خوراکی یا نوشیدنی های سبک و موردعلاقه شماست. حواستان باشد از خوردنی هایی که امکان کثیف کردن لباستان را دارند استفاده نکنید. مراقب سر ریز شدن نوشیدنی خود باشید. زمان انتظار برای باز شدن ترافیک را با هر روشی که فکر می کنید برای خودتان لذت بخش کنید. حداقل بجای مدام چک کردن زمان، خودتان را سرگرم کنید. اگر بچه ها همراه شما هستند حتما برای آن ها خوراکی های سبک به همراه داشته باشید.

خوردن خوراکی در ترافیک

  • خلاق باشید

اگر خلاقیت داشته باشید خیلی راحت می توانید فضای کسل کننده و خسته کننده ترافیک تهران را عوض کنید. شاید کتاب بخوانید، یک طراحی سریع و کوتاه بکنید.شاید عکس بگیرید یا بازی ها و سرگرمی های جدید درست کنید. برخی اوقات برنامه های روزانه را تنظیم کنید. ممکن است بخواهید ترافیک را به زمان کوتاهی برای بازی های دست جمعی یا بحث کردن و سرگرمی های جالب تبدیل کنید.

خلاصه با کمی خلاقیت راهکارهایی برای افزایش تحمل ترافیک تهران را پیدا کنید و اجازه ندهید ترافیک شما را کلافه و عصبی کند. اگر خوب فکر کنید ممکن است با روش هایی حتی بتوانید ترافیک تهران را برای دقایقی دوست داشته باشید. باور نمی کنید؟ اینبار که در ترافیک بودید روش های جدید را امتحان کنید.

  • در ترافیک بچه ها را سرگرم کنید

بچه ها ممکن است در ترافیک کلافه و بی حوصله شوند و یا دچار ماشین گرفتگی شوند و تحمل ترافیک را برای شما سخت تر کنند. اگر به دنبال راهکار هایی برای تحمل ترافیک تهران هستید یکی از روش ها سرگرم کردن بچه هاست. برای بچه ها متناسب با سنشان اسباب بازی داشته باشید. از طرح معما و بازی های فکری کمک بگیرید. شعر و آواز بخوانید. سوال های مختلفی طرح کنید تا بچه ها حدس بزنند و برای برنده بازی جایزه های کوچک در نظر بگیرید. بازی کردن و سرگرم کردن بچه ها فضای ماشین رو برای خود شما هم مفرح و سرگرم کننده می کند.

بازی کودکان در ترافیک

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟