بورس دزدگیر ماشین در تهران | انواع دزدگیر ماشین | اینصب
x
X

بورس دزدگیر ماشین در تهران

سرقت خودرو امروزه به یکی از مشکلات افراد تبدیل شده زیرا سارقان از ابزارهای بهتری برای دزدیدن خودرو استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر به دلیل وخیم شدن اوضاع اقتصادی کشور و افزایش میزان سرقت نیاز به دزدگیر ماشین افزایش یافته است. از این رو در این مقاله قصد داریم تا به بررسی وضعیت بورس دزدگیر ماشین در تهران بپردازیم.

بررسی وضعیت بورس دزدگیر ماشین در تهران

در چند سال اخیر به دلیل برخی عوامل مانند تحریم‌ها، به سختی می‌توان دزدگیر خودرو از برند خارجی پیدا کرد. کمیابی دزدگیر با کیفیت، باعث بالا رفتن قیمت این کالا در بازار و سختی افراد برای یافتن آن شده است. متاسفانه برندهای کره‌ای در بازار نایاب شده اما این فقدان با آمدن برندهای چینی و ایرانی جبران شده است. توجه داشته باشید که برخی از برندهای چینی دارای کیفیت و کارایی مناسبی هستند و می‌توانند به راحتی نیاز شما را برطرف کنند. بنابراین سیستم‌های امنیتی ماشین ساخت کشور چین به یکی از گزینه‌های مناسب برای متقاضیان این کالا تبدیل شده است.

بررسی وضعیت بورس دزدگیر ماشین در تهران

دزدگیر ماشین دارای رده بندی و قیمت‌های مختلف است. برای تجربه نمودن یک خرید خوب و رضایت بخش بهتر است با انواع دزدگیر، قیمت آن و … آشنایی پیدا کنید. در ادامه به این موارد به طور کامل و جامع خواهیم پرداخت، پس مطالب را با دقت مطالعه نمایید.

انواع دزدگیر خودرو و کارایی آن‌ها

سیستم امنیتی خودرو بر اساس عواملی مانند ویژگی و آپشن‌ها به انواع مختلفی به شرح زیر تقسیم بندی می‌شود.

انواع دزدگیر مخصوص خودرو در بورس دزدگیر ماشین در تهران عبارت اند از:

دزدگیر ساده: قیمت دزدگیر ساده در مقایسه با سایر مدل‌ها بسیار پایین‌تر و مناسب‌تر است. از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به حساس بودن به باز شدن درب، شکسته شدن شیشه و ضربه اشاره کرد. این نوع از دزدگیر در هنگام خطر با آژیر بلند به اطرافیان هشدار می‌دهد. مدل‌های ساده برای کارایی بیشتر نیاز به تقویت شدن به وسیله ابزارهای دیگر مانند دزدگیر درب و… دارند.

دزدگیر تصویری: این نوع دزدگیر، یکی از پیشرفته‌ترین و همچنین گران قیمت‌ترین مدلی است که باعث ایجاد امنیت بیشتری خواهد شد. این نوع دزدگیرها با دارا بودن یک صفحه نمایش قابل حمل، شما را از وضعیت خودرو مطلع می‌کنند. شما با دزدگیر تصویری می‌توانید در هنگام سرقت به وسیله کنترل از راه دور ماشین را خاموش کنید.

دزدگیر سیم کارتی: دزدگیر سیم کارتی از جدیدترین و مدرن‌ترین دزدگیرها به حساب می‌آید. برای استفاده از مزیت‌های آن می‌بایست یک شماره تلفن را در سیستم تعریف کنید. این مدل در هنگام خطر به شماره تعیین شده تماس خواهد گرفت. یکی از ضعف‌های آن نیاز به آنتن دهی قوی است. بنابراین شاید در خارج از شهر باعث ایجاد مشکل شود. قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو که به نوعی به آن ردیاب خودرو نیز گفته می‌شود، نسبت به مدل‌های قبلی بیشتر است و در دسته گران‌ترین نوع دزدگیر ماشین قرار می‌گیرد.

رده بندی دزدگیر ماشین و قیمت آن در بازار

دزدگیر مخصوص ماشین با توجه به شرکت و کشور سازنده دارای مزیت‌هایی است. هر چه یک شرکت از فناوری بیشتری در ساخت دزدگیر بهره بگیرد به طبع، کیفیت نیز بالا خواهد رفت. رده بندی دزدگیر مخصوص ماشین را می‌توان بر اساس نوع برند به صورت زیر عنوان کرد:

  • دزدگیر ایرانی: در گذشته، کشورمان توانایی تولید و ساخت دزدگیر را در اختیار نداشت. خوشبختانه در طی سال‌ها فعالیت، امروزه شرکت‌های ایرانی می‌توانند دزدگیرهایی با کیفیت قابل قبول تولید کنند.
  • دزدگیر چینی: همانطور که اشاره کردیم بعد از تحریم‌ها و عدم امکان واردات کالا، مدل‌های چینی به بازار آمدند. دزدگیرهای ساخت چین دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند بنابراین در هنگام خرید به این نکته دقت کنید.
  • دزدگیر کره‌ای: شرکت‌های کره ای، دزدگیرهایی با بهترین کیفیت را تولید می‌کنند. در ایران قبل از شروع تحریم‌ها، دزگیرهای ساخت کشور کره طرفداران زیادی داشت. امروزه به سختی می‌توان مدل اورجینال آن را با قیمت مناسب در بازار تهیه نمود.

توجه داشته باشید که شرکت‌های زیادی اقدام به ساخت دزدگیر ماشین و سیستم‌های امنیتی کرده‌اند که هر کدام مدل‌ها متنوعی را نیز ارائه داده‌اند. بنابراین می‌شود نتیجه گرفت که از نظر کیفیت نیز می‌توان آن‌ها را در رده بندی متفاوتی قرار داد.

مرکز فروش دزدگیر ماشین

خصوصیات کلی و چگونگی نصب دزدگیر ماشین

هر دزدگیر باید به طور کل دارای یک سری ویژگی‌های خاص باشد. ممکن است با توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت این محصول، ویژگی‌های دیگری نیز به آن اضافه شود. قیمت دزدگیر خودرو در بازار به میزان زیادی به خصویات و ویژگی‌های آن بستگی دارد. در ادامه این خصوصیات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • دارا بودن قفل مرکزی: تمامی رده‌های دزدگیر که در بالا گفته شد دارای قفل مرکزی هستند. این قابلیت به شما امکان باز و بسته کردن قفل درب ماشین را می‌دهد. مدل‌های پیشرفته‌تر می‌توانند بعد از سپری شدن چند ثانیه از زمان حرکت، درب‌های خودرو را قفل کنند.
  • دارا بودن سنسورهای حساس به ضربه: میزان حساسیت دزدگیر به ضربه با احتمال سرقت رابطه مستقیم دارد. سعی داشته باشید تا دزدگیری را برای خودرو خود انتخاب کنید که دارای حساسیت بیشتری باشد.
  • بُرد دزدگیر: معمولا دزدگیرهای رده پایین و ساده دارای بُرد کمتری هستند. هر چه میزان بُرد سیستم امنیتی ایرانی و خارجی بیشتر باشد، میزان امنیت نیز بیشتر خواهد بود. توصیه می‌شود که دزدگیری را خریداری کنید که برد آن متناسب با نیاز شما باشد.

نصب دزدگیر ماشین با توجه به ویژگی و آپشن‌هایی که دارد با یکدیگر متفاوت است. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی تا حد ممکن از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید. در صورت عدم مهارت کافی در نصب، ممکن است سیستم برق ماشین دچار مشکل شود. خوشبختانه بسیاری از مراکز فروش دزدگیر خودرو، متخصصانی برای نصب آن در اختیار شما قرار می‌دهند.

نتیجه گیری

افراد همواره به دنبال راه‌هایی برای محافظت کردن از دارایی‌های خود هستند. خودرو یکی از دارایی‌های افراد به حساب می‌آید که می‌بایست برای جلوگیری از سرقت آن اقداماتی انجام داد. خرید و نصب دزدگیر ماشین مطمئن‌ترین راه برای کاهش میزان سرقت می‌باشد. به دلیل اهمیت بسیار زیاد دزدگیر برای ماشین، باید در هنگام خرید، به برند، ویژگی‌ها و قیمت آن توجه داشته باشید. سعی کنید تا حد ممکن از نصب آن بدون تخصص کافی دوری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟