بورس دزدگیر اماکن در ایران به همراه لیست قیمت به روز | اینصب
x
X

بورس دزدگیر اماکن در ایران

با توجه به آمار های سرقت از منازل امروزه همه به دنبال خرید سیستم های امنیتی حفاظتی برای منازل، مغازه، شرکت و … هستند. از مهم ترین سیستم های حفاظتی می توان به دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته اشاره کرد.

اگر قصد خرید دزدگیر اماکن برای محیط داخلی منزل را دارید بهتر است از دزدگیر اماکن و انواع سنسور های آن استفاده کنید. دوربین مدار بسته برای محیط داخلی خانه مناسب نمی باشد زیرا امکان دارد سارق با برداشتن هارد دوربین مداربسته برای جلوگیری از شناسایی، از صاحب خانه برای منتشر نکردن فیلم ها اخاذی کند.

دوربین مداربسته برای محیط داخلی منازل اصلا مناسب نیست و بهتر است از دوبین مداربسته برای محیط مغازه، فروشگاه ها و … استفاده کنید زیرا دوربین مداربسته فقط برای ثبت وقایع مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین سیستم امنیتی برای منازل، دزدگیر اماکن می باشد که از انواع دزدگیر اماکن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دزدگیر اماکن ساده
  • خط ثابت شهری
  • دزدگیر سیمکارتی

تفاوت هر سه دزدگیر در طریقه ی اطلاع رسانی می باشد که اطلاع رسانی دزدگیر ها از طریق صدای آژیر، دزدگیر های خط ثابت شهری از طریق تماس تلفنی و دزدگیر های سیم کارتی از طریق پیامک و تماس می باشد.

موضوعی که قبل خرید دزدگیر اماکن خط ثابت شهری باید به ان توجه کنید این است که سارق می تواند با قطع برق شهری، دستگاه را غیر فعال کند. در دستگاه دزدگیر اماکن سیمکارتی سارق نمی تواند دستگاه را غیر فعال کند.

جلوگیری از سرقت منازل با دزدگیر اماکن

بورس دزدگیر اماکن کجاست ؟

اگر قصد خرید دزدگیر اماکن را دارید بهتر است از بورس دزدگیر اماکن، محصول خود را خریداری کنید. بسیاری از افراد هنوز بر این باورند که خرید حضوری بهتر از خرید اینترنتی می باشد که سخت در اشتباه اند.

تا حالا برایتان پیش آمده که برای خرید وسیله ای به بورس آن وسیله به صورت حضوری برای خرید بروید؟ قطعا دچار سردرگمی می شوید زیرا هر مغازه داری از برند داشته ی خود تعریف می کند و به شما تحمیل می کند تا حتما از آن برند خریداری کنید و شما امکان مقایسه محصولات از انواع برند ها را ندارید.از معایب دیگر خرید حضوری می توان به اتلاف وقت و انرژی و هزینه مالی اشاره کرد.

اما بر خلاف خرید حضوری، در خرید اینترنتی شما می توانید در سایت های فروشگاهی تمامی محصولات را در کنار هم مقایسه کنید و بر اساس قابلیت ها و قیمت دزدگیر اماکن ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در خرید اینترنتی شما اتلاف وقت ندارید و می توانید در سرکار و یا حتی در منزل به آسانی محصولات را مورد بررسی قرار هید و هزینه ی رفت و آمدی نیز پرداخت نکنید.

از بهترین فروشگاه ها برای خرید انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی می توان به فروشگاه اینترنتی اینصب اشاره کرد. شما می توانید انواع دزدگیر اماکن و سنسور های آن را در قسمت فروشگاه سایت به همراه قیمت های به روز مشاهده کنید.

همچنین اگر به دنبال خرید دزدگیر اماکن از بهترین برند ها هستید می توانم برند گپ، فایروال، کلاسیک و … را به شما عزیزان معرفی کنیم. برند گپ از قدیمی ترین برند ها در زمینه تولید دستگاه مرکزی دزدگیر منزل و انواع سنسور های آن می باشد.

خرید دزدگیر اماکن از بورس

اگر  قصد خرید دزدگیر اماکن را دارید بهتر است نوع سیم کارتی آن را تهیه و خریداری کنید تا سارق امکان غیر فعال کردن آن را نداشته باشد و همچنین هنگام وقوع خطری علاوه بر آژیر، با شما نیز تماس گرفته شود.

از سنور های مهم دزدگیر اماکن می توان سنسور های زیر را نام برد :

  • سنسور حرکتی یا چشمی
  • سنسور مگنت
  • شوک سنسور یا سنسور ضربه

این 3 سنسور از مهم ترین و حیاتی ترین سنسور های دزدگیر اماکن می باشد که اگر به دنبال خرید سیستم حفاظتی برای منازل و یا مغازه ی خود هستید این 3 سنسور را فراموش نکنید.

توجه داشته باشید خرید دزدگیر اماکن بدون سنسور بی فایده می باشد و حتما باید این دو دستگاه در کنار یکدیگر خریداری شوند.

سنسور حرکتی

از جمله مهم ترین سنسور های مهم دزدگیر اماکن، می توان به سنسور حرکتی و یا چشمی اشاره کرد. شما می توانید از این سنسور در محیط خارجی و داخلی منازل استفاده کنید. سنسور چشمی به محض تشخیص حرکتی غیر مجاز شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر به صدا در می آید.

سنسور مگنت

از سنسور مگنت شما می توانید در لای درب، پنجره ها، کمد و کشو استفاده کنید. این سنسور از دو قطعه مغناطیسی تشکیل شده است و هنگام فاصله گرفتن این دو قطعه از هم، سنسور سریعا شروع به فرستادن سیگنال به دستگاه مرکزی می کند.

برای افرادی که نگران وسایل های گران بهای خود در کشو و یا کمد هستند توصیه می شود از نصب سنسور مگنت غافل نشوند.

سنسور ضربه

شوک سنسور و یا سنسور ضربه به محض تشخیص کوچترین ضربه، سیگنالی به دستگاه مرکزی ارسال می کند. منازل و یا مغازه هایی که احتمال دارد سارق با خرابی در و یا شکستن پنجره وارد منازل آن ها شوند بهتر است از این سنسور استفاده کنند.

با خرید و نصب سنسور ضربه شما می توانید مانع سرقت سارق از طریق درب ورودی و یا پنجره ها شوید زیرا بسیاری از سارقان با خرابی در ورودی و یا شکستن پنجره دست به سرقت می زنند.

بورس دزدگیر اماکن

بورس دزدگیر اماکن در ایران

اگر قصد خرید دزدگیر منزل از بهترین برند به همراه گارانتی معتبر و طولانی و خدمات پس از فروش دارید، فروشگاه اینترنتی اینصب بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد. همچنین اگر نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟