بهترین هتل های ایران برای اقامت را بشناسید! | اینصب
x
X

 بهترین هتل های ایران برای اقامت

برای بخش قابل توجهی از مردم لذت سفر تا حدود زیادی به هتلی که برای اقامت انتخاب می کنند بستگی دارد. مشتری های همیشگی هتل های چند ستاره و لوکس با امکانات خاص معمولا همین افراد هستند. خب واضح است که این افراد همیشه دنبال بهترین هتل های شهرها و کشورها می گردند. اما موضوع همیشه مسافران مشکل پسند نیستند، گاهی برای شرایط یا مهمان های خاص به دنبال بهترین هتل ها هستید. حالا اگر شما جزء این دسته از علاقمندان هتل های لوکس و چند ستاره هستید، یا قرار است برای یکی از این افراد بخصوص هتل رزرو کنید. من در این مقاله لیستی از بهترین هتل های ایران را جمع آوری کردم. حتما این لیست برای شما هم جذاب خواهد بود. پس با من همراه باشید.

لیست بهترین هتل های ایران در شهرهای مختلف

لیست بهترین  هتل های ایران و حتی جهان ممکن است بر اساس انتظاراتی که شما از اقامت خود دارید اندکی تغییر کند. برای انتخاب هتل امکانات هزینه ها دسترسی ها یا موقعیت مکانی و راحتی از مهمترین ملاک های انتخاب هستند. چقدر قرار است هزینه کنید؟ مسافرین قبلی که به این هتل آمده اند چه نظراتی داشتند؟ در طول اقامت خود به چه امکاناتی احتیاج دارید؟ دسترسی های هتل به اماکن تفریحی جلسه کاری و… را چک کردید؟ آیا به تشریفات و راننده شخصی احتیاج دارید؟ امنیت هتل را چک کردید؟ درست است که مهم ترین تجهیزات امنیتی برای هر مکانی دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن هستند. اما به کامنت هایی که درباره امنیت هتل ها توسط مسافرین قبلی گذاشته شده توجه کنید.

کیفیت آشپزخانه هتل برای شما اهمیت دارد؟ حالا من با توجه به امتیازاتی که هتل ها در این زمینه ها دریافت کردند لیستی از بهترین هتل های ایران را به شما معرفی می کنم. اگر فرصت تحقیق ندارید می تونید از این لیست استفاده کنید و یکی از بهترین هتل های ایران برای اقامت را انتخاب کنید.

  • بهترین هتل ها در تهران

اگر به تهران سفر می کنید و دوست دارید یکی از بهترین هتل های ایران در پایتخت را برای اقامت رزرو کنید باید بگم چند تا انتخاب خوب پیش روی شماست. یکی از بهترین هتل های ایران در سعادت آباد تهران هتل بزرگ اسپیناس پالاس است. اسپیناس یک هتل پنج ستاره و در واقع لوکس ترین هتل تهران است که در یک لوکیشن بسیار خوب واقع شده . رستوران ملل، معماری زیبا، 20طبقه بنا با 400 اتاق و سوییت لوکس با همه امکانات یک هتل 5 ستاره در انتظار شماست.

اسپیناس در تهران

یکی دیگر از بهترین هتل های ایران در پایتخت و در منطقه خوش آب و هوای اوین هتل پنج ستاره آزادی تهران است. یک هتل منطبق با استاندارد های بین المللی و یکی از محبوب ترین و مجلل ترین هتل های کشور است. هتل آزادی با طراحی داخلی بسیار زیبا 26 طبقه و 470 اتاق دسترسی عالی و همه ی امکاناتی که از بهترین هتل های ایران انتظار دارید هم یک گزینه مناسب برای شماست.

هتل 5ستاره آزادی در تهران

  • بهترین هتل ها در جزیره کیش

اگر به کیش سفر می کنید و می خواهید در یکی از بهترین هتل های ایران یک اقامت دلپذیر داشته باشید، هتل ترنج کیش یک گزینه عالی برای شماست. یک هتل 5 ستاره لوکس که از نظر موقعیت در شمال غربی جزیره و بر روی آب قرار گرفته است. اگر دوست دارید در اولین هتل روی آب خاور میانه و ایران اقامت کنید برای رزرو اتاق در این هتل شک نکنید. البته باید بدانید که هتل های با کیفیت در کیش کم نیستند. اما یکی دیگر از بهترین هتل های ایران در جزیره بی شک هتل داریوش کیش است. فضای دلنشین طراحی زیبا، معماری خاص، چشم انداز زیبا و امکانات جذاب این هتل در مدت اقامت، قطعا رضایت شمارا جلب می کنند.

هتل ترنج کیش

  • بهترین هتل ها در مشهد

مشهد هم یکی از شهرهای بزرگ ایران با لیست بلند بالایی از هتل های مختلف است . اما اگر به دنبال بهترین هتل های ایران برای اقامت هستید سری به هتل درویشی مشهد بزنید. یک هتل پنج ستاره با تمام امکانات و در لیست لوکس ترین هتل های ایران. هتل 20 طبقه و بزرگترین هتل آتریوم کشور با دسترسی عالی خصوصا به حرم امام رضا. در این هتل امکان اقامت رویال، پنت هاوس، وی آی پی، اتاق ملل و انواع متنوعی از اتاق ها را دارید.

بهترین هتل در مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های ایران در مشهد هتل قدیمی قصر طلایی است. این هتل بی شک یکی از لوکس ترین هتل های خاور میانه با امکانات بین المللی  و محیطی زیبا ، از بهترین انتخاب ها برای یک اقامت بی نظیر در شهر مشهد است.

  •  بهترین هتل ها در شیراز

اگر به دنبال یک اقامت لذت بخش در شیراز زیبا هستید، پیشنهاد می کنم یکی از هتل های چمران و یا هتل بزرگ شیراز را امتحان کنید. هتل چمران در بلوار شهید چمران شیراز واقع شده که یکی از بهترین نقاط شیراز است. یک هتل 5 ستاره مجهز. می تونید مطمئن باشید از امکانات و فضای این هتل در مدت اقامت خوشتان خواهد آمد. اما اگر به شیراز سفر می کنید باید بدانید، انتخاب های خوب دیگری هم منتظر شما هستند. یکی از این انتخاب ها بی شک هتل بزرگ شیراز است که در محدوده دروازه قرآن و در ارتفاعات شمال شرقی شیراز واقع شده. هتل بزرگ شیراز هم یک هتل پنج ستاره با امکانات اقامتی کامل است. باید این هتل را مجهزترین هتل شیراز معرفی کرد.

بهترین هتل در شیراز

  • بهترین هتل ها در اصفهان

مگر می شود سری به اصفهان زیبا و پر مسافر نزنیم؟! اگر به دنبال یکی از زیبا ترین هتل های تاریخی ایران و جهان هستید، هتل عباسی را انتخاب کنید. یکی از بزرگترین هتل های ایران با معماری کهن و منحصر به فرد و امکانات اقامتی بی نظیر در انتظار شماست تا یک اقامت و سفر خاطره انگیز را برای شما به یادگار بگذارد.

هتل شاه عباسی در اصفهان

هنوز هتل های زیادی هستند که می شود به لیست اضافه کرد. مثلا در اصفهان می شود از هتل کوثر یا هتل پیروزی هم یاد کرد. در شهرهای دیگه ایران چطور؟ منتظر مطالب بعدی ما در این زمینه باشید

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟