بهترین مدل های ردیاب وایزر چه امکاناتی دارد؟ | اینصب
x
X

معرفی بهترین مدل های ردیاب وایزر

ردیاب خودرو یکی از ملزوماتی است که جزء لوازم جانبی جدانشدنی خودرو  به حساب می‌آید. هنگامی که ماشینی به سرقت می‌رود، صاحب خودرو دوست دارد بداند ماشین در آن لحظه کجاست؟ به سرقت رفتن ماشین، معضلی همه‌گیر است که حتی اگر خودمان این تجربه تلخ را نداشته باشیم، قطعا یکی از آشنایان و نزدیکانمان آن را تجربه کرده است.

داشتن دزدگیر ماشین هم تا حدودی می‌تواند بازدارنده سرقت باشند. نباید فراموش کرد که سارقین حرفه‌ای حتی با وجود سفت و سخت‌ترین دزدگیرها هم ممکن است قادر به دزدیدن ماشین باشند. در این حالت تنها راه نجات، نصب یک ردیاب خوب بر روی خودروی شماست. بالا بردن امنیت ماشین با نصب ردیاب خودرو به آرامش خاطر شما کمک می‌کند و ضعف امنیتی خودرو همیشه شما را در نگرانی نگه می‌دارد. ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین مدل های ردیاب وایزر، نحوه کار کردن با آن‌ها و قابلیت‌هایشان آشنا کنیم.

بهترین مدل های ردیاب وایزر

بهترین مدل های ردیاب وایزر

ردیاب خودرو وایزر یکی از برندهای شناخته شده در بازار است که محصولات باکیفیتی ارائه می‌دهد. پشتیبانی این برند بسیار قوی است و می‌توانید از این بابت خیالتان راحت باشد.  ردیاب وایزر مدل‌های متنوعی را برای ارائه دادن به مشتری عرضه کرده است. اما در این جا ما قصد داریم دو مورد از بهترین مدل های ردیاب وایزر را به شما معرفی کنیم.

  1. ردیاب خودرو وایزر مدل F100-R
  2. ردیاب خودرو وایزر مدل F150

مدل های F100 و F150 از بهترین مدل های ردیاب وایزر هستند. امکانات فوق حرفه‌ای که این دو مدل دارند، باعث متمایز شدن F100-R و F150 از سایر مدل های ردیاب خودرو شده است. در ادامه درباره این دو برند و قابلیت‌های آن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

امکانات ردیاب وایزر

ردیاب خودرو وایزر مدل F100-R

امروزه برندهای مختلف ردیاب در بازار عرضه می‌شوند که هر کدام، قابلیت‌های خاص خود را دارند. ردیاب خودرو وایزر مدل F100-R یکی از بهترین مدل های ردیاب وایزر است که کیفیت خوبی دارد و این مورد توسط کارشناسان اینصب تایید شده است. ناگفته نماند که برای فعال کردن این ردیاب، نیاز به یک سیمکارت دارید که چنانچه از فروشگاه اینصب خریداری کنید، یک سیمکارت هدیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از جمله قابلیت‌های این ردیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن قابلیت شنود در فضای داخلی ماشین
  • داشتن ارتباط صوتی با داخل خودرو
  • ردیابی لحظه به لحظه خودرو به صورت آنلاین
  • دارای هشدار اضطراری و دکمه SOS
  • هشدار برای روشن و خاموش شدن خودرو
  • دارای بودن اپلیکیشن برای اندروید و IOS

ردیاب خودرو وایزر مدل F150

ردیاب وایزر مدل F150 یکی دیگر از بهترین مدل های ردیاب وایزر است. این ردیاب از نوع سیمی می‌باشد و جزء یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. برای نصب این ردیاب نیاز است که آن را به برق خودرو وصل کنید. یکی از امکانات جالب این ردیاب، داشتن باتری داخلی است که در صورت قطع شدن برق خودرو، تا چندین ساعت فعال باقی خواهد ماند. از دیگر امکانات این ردیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن قابلیت شنود در فضای داخلی ماشین
  • داشتن ارتباط صوتی با داخل خودرو
  • ردیابی لحظه به لحظه خودرو به صورت آنلاین
  • هشدار اضطراری SOS
  • هشدار برای روشن و خاموش شدن خودرو
  • دارای بودن اپلیکیشن برای اندروید و IOS
  • قابلیت اتصال به ماژول کنترل کننده قفل مرکزی

خرید بهترین مدل های ردیاب وایزر

در ابتدا هر شخصی که تصمیم به خرید و تهیه جی پی اس ماشین می‌گیرد، مهم‌ترین درگیری ذهنی‌اش این است که بهترین ردیاب خودرو را از کجا بخرم؟ فروشگاهی که از آن خرید می‌کنم، چه امکاناتی را به من عرضه می‌کند؟ خدمات پس از فروش داشته باشد و خواست هایی از این قبیل. در این راستا بهترین و پر بازدیدترین سایت فروشگاهی اینصب را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا با توجه به سابقه‌ای که در فروش ردیاب خودرو دارند، بهترین برندها را مورد نقد و بررسی خود قرار می دهند.

نتیجه این نقد و بررسی‌ها، آماده کردن محصولی بی عیب و نقص است که آن محصول را به شما عرضه می‌کنند. اینصب بخاطر مشتری مداری بالایی که دارد، بر نیاز مشتریان کاملا واقف است و می‌تواند با توجه به نیاز شما، بهترین مورد را به شما پیشنهاد بدهد. برای برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با تیم حرفه ای اینصب می توانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟