x
X

بهترین مارک دزدگیر منزل رو میشناسی؟

با توجه به اینکه نرخ دزدی روز به روز رو به افزایش است و ما همیشه نگرانی هایی بابت اموال و دارایی هایمان داریم، باید چاره ای تدبیر کنیم. با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در جهت ایمن سازی منازل ، ارگان ها و مغازه ها می توانیم از این تدابیر نهایت استفاده را ببریم.

بهترین مارک دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن در بدترین شرایط کمک رسان ترین ابزار ممکن است و صاحبان کسب و کار ها و منازل را آسوده خاطر می سازد. اما در هنگام خرید سوالاتی برایمان پیش می آید ، از قبیل: بهترین مارک دزدگیر منزل چیست؟ بهترین مارک دزدگیر منزل را از کجا بخریم؟ دزدگیر اماکن به تنهایی کاربرد دارد؟

از نقطه نظر کارشناسان اینصب با توجه به تبهر و تخصصشان در زمینه های امنیتی و حفاظتی انواع مدل های برند گپ را به شما مشتریان عزیز توصیه می کنند. در ادامه به نکاتی مهم و کاربردی در مورد دزدگیر منازل می پردازیم.

نکات طلایی برای تشخیص بهترین مارک دزدگیر منزل

برای خرید بهترین مارک دزدگیر منزل باید ها و نباید هایی را لازم است بدانید و در نظر بگیرید. قبل از خرید هر محصولی باید تماما در مورد کارایی آن محصول اطلاعات کافی را به دست بیاورید و نحوه عملکرد و کارایی محصول با محصولات مشابهش را مورد بررسی قرار دهید.

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات برای منازل و مغازه ها می باشد زیرا در جوامع امروزی نمی توان از اموال و سرمایه زندگی به تنهایی مراقبت کرد و نیازبه ابزار محافظتی و بازدارنده خاص می باشد.

برای تهیه بهترین مارک دزدگیر منزل نکاتی وجود دارد که لازم دانستیم در این مقاله بازگو کنیم، از جمله:

دزدگیر از نوع سیم کارتی باشد

سه نوع دزدگیر اماکن وجود دارد ساده، خط ثابت شهری و سیم کارتی . دزدگیر سیم کارتی از بهترین نوع دزدگیر اماکن است زیرا نحوه اطلاع رسانی آن هم متفاوت می باشد.

در دزدگیر ساده اطلاع رسانی فقط از طریق آژیر می باشد ، دزدگیر با خط ثابت شهری در صورت بروز هرگونه خطایی از طریق آژیر و تماس تلفنی اطلاع رسانی می کند که اگر سارق حرفه ای باشد برق شهری را قطع می کند و اطلاع رسانی تلفنی صورت نمی گیرد.

مدل دزدگیر سیم کارتی بهترین نوع دزدگیر می باشد زیرا نحوه اطلاع رسانی آن علاوه بر آژیر و تماس تلفنی، ارسال پیامک هم می باشد. در صورت قطع برق هم پیامک هشدار برای شما ارسال می شود.

دارا بودن اپلیکیشن مناسب

اپلیکیشن همراه دزدگیر اماکن موردی بسیار مهم و کاربردی می باشد. زیرا باید زبان این اپلیکیشن فارسی باشد تا کاربر بتواند به راحتی تمام نیاز های خود را در برنامه متوجه شود و بکار بگیرد.

نوع اتصال با سیم باشد

دزدگیر ها دو نوع اتصال دارند: اتصال باسیم و اتصال بدون سیم . بعضی از کاربران نوع اتصال بیسیم را ترجیح می دهند بدلیل زیبایی ظاهری و ندیدن سیم های اضافی در محل نصب. اما پیشنهاد ما به شما اتصال از نوع با سیم می باشد زیرا امکان بروز خطا را کاهش می دهد و از حساسیت بالایی برخوردار است.

برای خرید بهترین مارک دزدگیر منزل به تمامی موارد بالا دقت کنید و محصولی که تمامی قابلیت های بالا را داشته باشد را خریداری کنید .

برند گپ تمام تلاش خود را در این راستا کرده است که به شما مصرف کنندگان عزیز محصولی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کند. در دزدگیر های اماکن کپ تمامی موارد بالا رعایت شده است.

بهترین مارک دزدگیر منزل

سنسور های دزدگیر اماکن

دزدگیر منازل به تنهایی کاری خاصی نمی کند و نمی تواند اطلاع رسانی دقیقی داشته باشد، شما حتی اگر بهترین مارک دزدگیر منزل را هم خریداری کنید باز هم بدون سنسور کارایی ندارد.

برای داشتن یک دزدگیر کاملا حرفه ای برای مغازه تان حتما چند سنسور مورد نیاز با کسب و کارتان را انتخاب کنید و قبل از انتخاب سنسور ها حتما کارایی آنها را مطالعه کنید یا از مشاورین سایت مشاوره بگیرید. سنسور های مورد نیازتان را از لیست زیر مورد مقایسه و انتخاب قرار دهید :

سنسور حرکتی

این مدل همان طور که از نامش پیداست به حرکات حساسیت خاصی نشان می دهد. این سنسور حرکات را مورد بررسی قرار می دهد و حرکات غیر مجاز را به عنوان هشدار از طریق سیگنالهایی به دزدگیر مرکزی ارسال می کند که آژیر به صدا در می آید.

سنسور مگنتی

این سنسور بیشتر در بین درب ها، کشو ها، پنجره ها نصب می شود، به محض باز شدن درب ها و فاصله گرفتن آن ها از هم آژیر به صدا در می آید و اگر نوع دزدگیر شما سیم کارتی باشد و در منزل نباشید پیامکی برای شما ارسال می شود.

سنسور دود

سنسور دود در مواقع آتش سوزی و نشت گاز بسیار موثر است و قبل از به بار آمدن فاجعه شما را در امان نگه می دارد. در صورت بروز هرگونه دودی این سنسور به دستگاه مرکزی از طریق سیگنال های مربط متصل می شود و دستگاه به صدا در می آید.

نکته: استفاده از سنسور دود برای صنایعی که با دود زیادی سر و کار دارند توصیه نمی شود.

سنسور ضربه

بیشتر سارقین برای وارد شدن به منازل یا مغازه ها از طریق ضربه زدن به در و پنجره وارد می شوند . شما با نصب این سنسور می توانید از خراب شدن یا شکستن در و پنجره تان جلوگیری کنید.

در نهایت برای استفاده بهینه از این سنسور ها باید دستگاه مرکزی را خریداری کنید. تا اینجای کار متوجه شدیم که دزدگیر و سنسور ها مکمل یکدیگر هستند.

سخن پایانی

با توضیحات داده شده در ابتدای مقاله تا اینجا متوجه شدیم که باید دزدگیر و سنسور را در کنار هم خریداری کنیم . با صرف هزینه ای برای سازمان یا منزلمان می توانیم خیال خودمان را برای همیشه راحت کنیم و با خیالی آسوده آنجا را ترک کنیم.

برای خرید بهترین مارک دزدگیر به سایت فروشگاهی اینصب مراجعه کنید و تمامی مدل ها را با انواع سنسور ها مشاهده کنید و برای گرفتن پاسخ سوالات خودتان با متخصصین اینصب در تماس باشید.

تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟