معرفی بهترین ضبط بلوتوثی چینی | اینصب
x
X

معرفی بهترین ضبط بلوتوثی چینی

در این مطلب قرار است درباره بهترین ضبط چینی بلوتوث دار صحبت کنیم بنابراین اگه دنبال خرید بهترین ضبط بلوتوثی چینی هستید، این مقاله احتمالا خیلی به شما کمک کند. ممکن است تصور خوبی از برند و نام محصولات چینی در ذهنتان نباشد اما این تصور اشتباه است. کشور چین با هر رنج قیمتی، محصول تولید می‌کند و از بزرگترین تولید کنندگان جهان است. بستگی دارد که محصول درجه چند آن را خریداری کنید. بسیاری از ضبط های چینی دارای کیفیت بالایی هستند و توانسته‌اند بازار را دست بگیرند. یکی از این برندها، برند استیلاک است که بیش از دو دهه است که بهترین ضبط های چینی را وارد بازار کرده‌اند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین ضبط بلوتوثی چینی

مهمترین ویژگی های بهترین ضبط بلوتوثی چینی

بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های یک ضبط خوب، داشتن کیفیت بالا و صدای خوب است. صدای ضبط یکی از اصلی‌ترین مواردی است که بدون شک سبب لذت بردن شما از موزیک خواهد شد. بهترین ضبط بلوتوثی چینی برند استیلاک این ویژگی‌ها را دارد و به همین دلیل است که در مدت کم، توانسته یکی از برندهای پرفروش و محبوب بازار شود. همچنین، مناسب بودن قیمت ضبط ماشین استیلاک در کنار کیفیت آن‌ها، بسیار مورد توجه کاربران بوده است. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های پخش کننده‌های صوتی استیلاک اشاره کردیم تا چنانچه قصد خرید ضبط های این برند را دارید، بتوانید با خیال راحت‌تری نسبت به آن اقدام کنید.

قابلیت بلوتوثی

خب همان‌طور که از عنوان مقاله پیداست، قابلیت اتصال بلوتوث، یکی از اولین ویژگی‌های مهم این محصولات است. اما چرا این قابلیت انقدر مهم است؟ این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با گوشی خود با هر سیستم عاملی، به ضبط وصل شوید و آهنگ‌های مورد علاقه خود را پخش کنید. این قابلیت یکی از جذابیت‌های انواع پخش کننده‌های خودرو است و جایگزین خوبی برای سی دی های تکراری می‌باشد.

مجهز به آی سی بزرگ

آی سی بزرگ داشتن یک ویژگی خیلی مهم برای ضبط ماشین است، اما چرا؟ آی سی بزرگ باعث کیفیت بهتر صدای ضبط ماشین می‌شود و در برخی از ضبط‌های باکیفیت وجود دارد. ضبط های برند استیلاک، خوشبختانه دارای این امکانات است.

 دارای هر دو مدل پنل ثابت و پنل جدا

بسیاری از برندها یک ضبط خوب دارند ولی یا پنل جداست یا ثابت و این مشتری را دچار تزلزل می‌کند. برخی دنبال این هستند که ضبط ماشین پقابلیت جدا شدن پنل را داشته باشد تا بتوانند به راحتی آن را جدا کنند اما برخی نیز ترجیح می‌دهند پنل ثابت باشد چون ترسی ار سرقت ندارند. ویژگی مثبت برند استیلاک این است که ضبط های پنل جدا و پنل ثابت دارد و شما می‌توانید هر نوعی که می‌خواهید را انتخاب کنید.

خرید بهترین ضبط چینی بلوتوث دار

هیت سینگ بزرگ

هیت سینگ یکی از ویژگی‌های بهترین ضبط بلوتوثی چینی می‌تواند باشد. این ویژگی باعث افزایش طول عمر ضبط می‌شود و تا حدی زیادی خیالتان را از بابت طول عمر آن جمع می‌کند. خوشبختانه ضبط های استیلاک این ویژگی را در تمام پخش کننده‌های خود دارد.

پورت های AUX  و USB

این دو پورت از جدیدترین ویژگی‌های ضبط های نوین بازار است. پورت‌های USB و AUX در یک ضبط بسیار کارآمد و جذاب می‌باشد و شما را از دست سی دی‌ و موزیک‌های تکراری می‌تواند خلاص کند. پورت AUX امکان اتصال از طریق کابل به ضبط خودرو رو برای شما فراهم می‌کند و پورت USB به شما این امکان را می‌دهد که هم فلش و هم شارژر موبایل را به ضبط متصل کنید. حالا اگر ضبط شما دارای دو پورت USB باشد، آن‌وقت می‌توانید فلش و شارژر را به طور همزمان وصل کنید.

خروجی ضبط با توان بالا

توان خروجی یک ضبط باکیفیت، معمولا 60 وات است و کمتر از آن، صدا را با کیفیت مناسبی به گوش شما نخواهند رساند. بنابراین هنگام خرید پخش کننده صوتی ماشین، حتما به این مساله توجه داشته باشید.

قیمت ضبط

قیمت مناسب یکی از فاکتورهای خرید هر محصولی الخصوص ضبط ماشین است. برخی تصور می‌کنند، هر محصولی که قیمت بالاتری داشته باشد، پس کیفیت قابل قبول‌تری دارد. در حالیکه این تصور کاملا اشتباه است. این نکته را همیشه در ذهنتان داشته باشید که لزوما محصولات قیمت مناسب، بی کیفیت نیستند و محصولات گران، به معنی کیفیت بالای آن‌ها نیست. درست است که قیمت برای همه اهمیت دارد ولی دلیل بر بی کیفیت بودن محصول نمی‌باشد. خوشبختانه برند استیلاک این موضوع را اثبات کرده و با بهترین قیمت، محصولات باکیفیتی را عرضه کرده است.

خب حالا که با مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ضبط بلوتوثی چینی آشنا شدید، بد نیست که چند مدل از آن‌ها را از برند استیلاک به شما معرفی کنیم.

ضبط استیلاک بهترین ضبط چینی بازار

6 مدل از بهترین ضبط های بلوتوث دار استیلاک

  1. ضبط ماشین استیلاک مدل3257U: یکی دیگر از مدل‌های خیلی خوب ضبط های ماشین بلوتوث دار، دارای پنل ثابت، دارای دو پورت USB برای تغذیه و فلش و میکروفون برای برقراری ارتباط صوتی در هنگام اتصال با بلوتوث، ضبط خودرو استیلاک مدل 3257U است. این پخش کننده دارای 4 خروجی RCA  و قابلیت اتصال به آمپلی فایر می‌باشد.
  2. ضبط ماشین استیلاک مدل 5260: این ضبط از همه جهت یک ضبط باکیفیت و مقرون به صرفه است. ضبط خودرو استیلاک مدل 5260 مناسب علاقمندان ضبط های پنل ثابت است. اگر ضبطی را  با همین ویژگی‌ها به همراه پنل جدا برای خرید می‌پسندید، می‌توانید به سراغ مدل 7258 بروید. تمام ویژگی‌های بلوتوث، پورت USB، AUX  و MICRO SD  را دارد. آی سی بزرگ، هیت سینگ بزرگ و خروجی RCA را هم می‌توان به امکانات آن اضافه کرد.
  3. ضبط ماشین استیلاک مدل 7257: اگر به دنبال یک ضبط با قابلیت جدا شدن پنل دارید، ضبط ماشین استیلاک مدل 7257 یکی از بهترین‌ ضبط بلوتوثی چینی در بازار است که می‌توانید برای یک عمر روی آن حساب کنید. قابلیت اتصال بلوتوث و پورت‌های  AUX ، USB  و SD را دارد. ضبط های پنل جدا نسبت به مدل پنل ثابت قیمت به نسبت بالاتری دارند.
  4. ضبط ماشین استیلاک مدل 7258: این ضبط دارای بلوتوث و قابلیت جدا شدن پنل دارد. همچنین قابلیت ارتباط صوتی، پورت USB، پورت AUX و پورت SD را نیز دارد. چنانچه قصد خرید ضبط خودرو استیلاک مدل 7258 را داشتید، فراموش نکنید که برای استفاده از حالت میکروفون، باید اتصال بلوتوث برقرار باشد. این مدل نیز مانند همه‌ی مدل‌های قبلی، دارای هیت سینگ و آی سی بزرگ و خروجی RCA  است.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم درباره بهترین ضبط بلوتوثی چینی صحبت کنیم و در این میان شما را برند استیلاک آشنا کنیم. امیدواریم این معرفی کوتاه برای انتخاب بهترین ضبط بلوتوث دار حسابی به شما کمک کرده باشد. واقعیت این است که انتخاب یک ضبط بسیار خوب از برند استیلاک با این قیمت و این همه قابلیت و کارایی، اصلا کار سختی نیست. این انتخاب را به اینصب بسپارید که بهترین سایت لوازم جانبی خودرو  است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟