پیشنهاد ویژه بهترین ضبط برای سیستم ماشین | اینصب
x
X

پیشنهاد ویژه بهترین ضبط برای سیستم ماشین

پیشنهاد ویژه بهترین ضبط برای سیستم ماشین

بهترین ضبط برای سیستم ماشین نیاز اولیه هر ماشینی می باشد. ضبط ماشین یکی از محبوب ترین لوازم جانبی های خودرو به حساب می آید. بسیاری از افراد به گوش دادن آهنگ هنگام رانندگی علاقه مند هستند. با روشن بود سیستم صوتی ماشین، صداهای موتور ماشین داخل کابین نمی شود و می توان با خیال راحت تری رانندگی کرد.

علاقه مند بودن به موسیقی رنج سنی خاصی نمی شناسد. شاید در سن های متفاوت سبک سلیقه ای متفاوتی را داشته باشید اما در نهایت همگی به گوش دادن آهنگ مورد پسندتان علاقه مند هستید.

سایت فروشگاهی اینصب پیشنهاد ویژه ای در جهت بهترین ضبط برای سیستم ماشین شما را دارد. استیلاک ضبط صوتی فوق العاده با کیفیت دوچندان و قیمتی مقرون به صرفه را دارا می باشد.

بهترین ضبط برای سیستم ماشین

ویژگی های بهترین ضبط برای سیستم ماشین

خرید ضبط ماشین با کیفیت اولین چیزی است که باید در هنگام انتخاب محصول رعایت شود. کیفیت همیشه دغدغه اصلی خرید محصول می باشد، و استیلاک برند معتبری است که دغدغه آن هم تولید محصول با کیفیت و رساندن آن به دست مشتریان می باشد.

در هنگام خرید ضبط صوت به مواردی باید توجه داشته باشید که استفاده از ضبط صوت را برای شما راحت تر کند در نهایت بهترین ضبط برای سیستم ماشین ، ضبطی است که ویژگی های زیر دارا باشد:

دارا بودن پورت USB

USB عاملی مهم در پنل ضبط خودرو می باشد که شما هم می توانید با استفاده از آن موبایل خود را شارژ کنید و هم می توانید با آن آهنگ های مورد علاقه تان را پلی کنید.

در طول سفر تنها چیزی که از واجبات سفر به حساب می آید داشتن بهترین ضبط برای سیستم ماشین شخصی است. در مسافت های طولانی یا در زندگی شلوغ شهری رانندگی به درازا می انجامد با این حساب با داشتن یک فلش حتی می توانیم در این مسیر ها و رفت و آمد ها از سیستم صوتی ماشین نهایت استفاده را ببریم .

دارا بودن پورت AUX

AUX همانند USB ویژگی مهم پنل ضبط صوت می باشد و برای داشتن بهترین ضبط برای سیستم ماشین به این مهم هم باید اشاره ای کرد. بسیاری از افراد تمایل دارند در مسیر های رفت و برگشت از محل کار تا خانه و یا بالعکس مطالب آموزش را گوش بدهند.

با داشتن کابل مخصوص می توانید از موبایلتان به ضبط خودرو متصل شوید و پادکست های علمی یا پژوهشی تان را گوش دهید.

دارا بودن قابلیت بلوتوث

بلوتوث یکی از عوامل مهم و کلیدی ضبط خودرو است. دارا بودن این قابلیت کمک شایانی به جوانان کرده است. یک اکیپ دوستانه را در نظر بگیرید که تصمیم دارند آخر هفته خود را در یک سفر کوتاه با یگدیگر بگذرانند. هر کدام از این افراد آهنگ های مورد نظر خود را دارند و به راحتی می توانند به ترتیب به ضبط خودرو متصل شوند و از سلایق یکدیگر لذت ببرند.

دارا بودن آی سی بزرگ

داشتن آی سی بزرگ یکی از آیتم هایی است که باعث می شود کیفیت صدای بهتری را داشته باشیم. تمامی ضبط های استیلاک این قابلیت را دارا می باشند.

معرفی بهترین ضبط برای سیستم ماشین

بهترین ضبط ماشین را در ابتدای مقاله به شما مشتری عزیز پیشنهاد دادیم. ضبط خودرو استیلاک در طرح های متنوع و با قیمت های استثنایی جای خود را در بازار پیدا کرده اند و مشتریان راضی، روز به روز افزایش پیدا می کنند.

برند استیلاک نیاز به معرفی ندارد و بیش از دو دهه فعالیت موثر در بازار لوازم جانبی خودرو داشته که این خود نشان محبوبیت این برند می باشد.

ضبط صوت های استیلاک از قابلیت های زیادی برخوردار هستند از جمله تمام موارد بالا در ضبط صوت های استیلاک صدق می کند.

بهترین ضبط برای سیستم ماشین

اگر بخواهیم دقیق تر بهترین ضبط برای سیستم ماشین را معرفی کنیم از مزایای استیلاک میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. دارای توان خروجی صوتی 60 وات
  2. دارا بودن قابلیت بلوتوٍث
  3. داشتن هیت سینک بزرگ
  4. دارا بودن آی سی بزرگ
  5. پشتیبانی از پورت USB
  6. پشتیبانی از پورت AUX
  7. دارای میکروفون
  8. صفحه نمایش هفت رنگ
  9. قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS
  10. پنل ثابت یا پنل جدا

همانطور که تا اینجا خواندید متوجه شده اید که ضبط صوت استیلاک تمامی قابلیت هایی که بهترین ضبط برای سیستم ماشین باید دارا باشد را داشته است.

در پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS شما شاهد یک اپلیکیشن هستید که در دو سیستم عامل کارایی دارد . با نصب این اپلیکیشن می توانید آهنگ پلی کنید و به تنظیمات پنل دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش هفت رنگ را میتوانید طوری تنظیم کنید که بر روی رنگ دلخواهتان باشد یا اینکه هفت رنگ به ترتیب خودشان رنگ عوض می کنند.

پنل ثابت همان طور که از نامش پیداست به بدنه سیستم صوتی متصل است و جدا نمی شود در حالی که در ضبط های پنل جدا، پنل از سیستم صوتی جدا می شود و شخص می تواند پنل را هنگام خروج از ماشین با خود ببرد.

خرید سیستم صوتی ماشین

در هنگام خرید برای ضبط خودرو باید تمام موارد گفته شده در بالا را رعایت کنید و با توجه به سلیقه خودتان ظاهری زیبا را انتخاب کنید. ضبط های استیلاک در طرح های متنوعی طراحی شده است.

برای خرید ضبط های استیلاک می توانید از سایت فروشگاهی اینصب دیدن کنید و ضبط مورد نظرتان را انتخاب کنید. کارشناسان اینصب در کمال صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند.

محصولات اینصب با گارانتی طولانی مدت و پشتیبانی و خدمات پس از فروش فوق العاده ای در بازار عرضه می شود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟