یکی از بهترین برند های سیستم صوتی ماشین در ایران | اینصب
x
X

بهترین سیستم صوتی ماشین در ایران

جادویی ترین پیشنهاد ضبط صوت ماشین

جادویی واژه عجیب و غریبی بنظر می رسد, اما وقتی به سیستم صوتی ماشین که مد نظرتان است دسترسی پیدا می کنید آن هم با قیمت مناسب و کیفیت دوچندان دقیقا باید گفت انگار جادو شده است.

پر چالش ترین مرحله انتخاب ضبط خودرو در ایران آن بخشی است که هم ضبط ماشین فول آپشن می خواهید و هم قیمت مناسب , شاید بهتر باشد بگوییم تا قبل از استیلاک دقیقا چنین چیزی شدنی نبود. در این لحظه این اطمینان را به شما میدهیم که با استیلاک می توانید یک ضبط صوت تمام عیار داشته باشید آن هم با قیمت مناسب .

بهترین ضبط صوت در ایران

5 مورد مهم هنگام خرید ضبط ماشین در ایران

لازم دانستم مواردی که در هنگام خرید ضبط ماشین باید در نظر بگیرید را برایتان لیست کنم , با در نظر گرفتن این موارد می توانید خرید مناسبی داشته باشید.

1.    تفاوت آی سی بزرگ و کوچک

در یک شیء تراشه ای مانند مجموعه ای از ترانزیستورها , خازن ها و … برای هدف مشترک به هم متصل شده اند, که آن هدف کیفیت و پخش صدای بهتر است. آی سی های بزرگ 25 پایه دارند و در کل قیمت بیشتری نسبت به نوع کوچک تر خود دارند, اما این نکته حائز اهمیت است که طول عمر بیشتری دارند.

آی سی های کوچک 9 پایه دارند برای بلند گوهای فابریک ماشین استفاده می شوند, اما قیمت کمتری نسبت به آی سی بزرگ دارند و در نتیجه طول عمر آن هم کمتر است.

2.    هیت سینک

هیت سینک چیست؟ این وسیله نوعی ابزار مبدل گرما میباشد که حرارت المان های الکتریکی و مکانیکی را کنترل میکنند. استفاده از این دستگاه در ضبط صوت ماشین در قطعاتی مانند  IC ها، ترانزیستور و …. که در اثر عبور جریان الکتریکی باعث تولید حرارت میشوند استفاده می شود. به کار بردن هیت سینک مانع افزایش دمای غیرمجاز میشود که البته استفاده از هیت سینک بر روی قیمت ضبط صوت تاثیر می گذارد.

3.    Bluetooth

هر روزه مردم با چیزهایی جدیدی روبرو میشوند که bluetooth  یکی از آنهاست , با پیشرفت تکنولوژی خودنمایی می کند و در سیستم های صوتی ماشین موجود شده است .

استفاده از این آپشن, امکان این را فراهم کرده است که کاربر راحت به لیست انتخابی موسیقی خود دسترسی داشته باشد و برای پیدا کردن آهنگ خاطره انگیز یا آهنگ مورد  علاقه سردرگم نمی شود .ضبط صوت بلوتوث دار طرفداران زیادی دارد و ضبطی که این قابلیت را نداشته باشد طبیعتا ارزان تر است .

4.    پورت ورودی

پورت ورودی در ضبط ماشین مساله مهم دیگری است که یک ضبط صوت شامل  انواع مختلفی پورت ورودی میباشد مثل: USB/AUX/SD که از این طریق ها میشود به ضبط متصل شوید.

AUX این اتصال را با استفاده از یک کابل برقرار می کند و کاربر می تواند با وصل شدن به سیستم صوتی از موبایل یا لپتاپ خود,  به راحتی آهنگ را پلی کند. این حالت بیش تر در مواقعی کاربردی تر است که غیر از خود راننده سرنشین دیگری وارد می شود و آهنگ های صاحب خودرو را نمی پسندد.

ضبط صوت ماشین فلش خور اولین چیزی است که لبخند به لب صاحب ضبط می آورد, فایل های موسیقی حجیم را در USB ریخته و بسته به مسیر پیش رو آهنگ های مناسب را میتواند پلی کند.

5.    پنل ضبط صوت

پنل ضبط صوت ماشین از مهمترین و حتی محبوب ترین لوازم جانبی خودرو به حساب می آید و جوان تر ها جوری به سیستم صوتی ماشین اهمیت می دهند که دیگر امکانات به چشمشان نمی آید. در کل فضای داخلی ماشین, جایی که راننده در آن ساعتها مشغول به رانندگی میباشد قطعا باید به زیبایی ظاهری هم مزین شود با این حساب شرکت های تولید کننده سیستم صوتی خودرو تلاش مداومی در جهت زیبایی ضبط های خود داشته اند .دو نوع پنل مورد استفاده عموم قرار میگیرد: پنل ثابت, پنل جدا شونده که نوع جدا شونده آن قیمت بیشتری را دارد.پنل جدا شونده خواهان بیشتری دارد که خب این حسن انتخاب مشتری را نشان می دهد.

انواع برند های ضبط صوت ماشین در ایران

ضبط صوت عامل بسیار درخشانی در زیبایی داخلی خودرو است و میتواند ماشین شما را چشم نواز تر کند, در نتیجه در مواقع انتخاب باید حواستان را جمع کنید تا بسته به بودجه در نظر گرفته شده, امکانات مد نظرتان و البته با تحقیق و مشورت گرفتن از سایت های فروش, بهترین ضبط صوت ماشین را خریداری کنید.

استیلاک بهترین ضبط صوت در ایران

از جمله برند های معروف ضبط صوت در ایران میتوان به :

  • STELOCK
  • PIONEER
  • SONNY
  • KENWOOD
  • JVC
  • JBL

اشاره کرد که خب همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و قطعا در هر برندی جایی برای نقص یا معایب آن کار وجود دارد.

در ادامه میخواهم توجه شما را به برند مهم دیگری جلب کنم که علاوه بر کیفیت عالی , مقرون به صرفه هم می باشد.سوال پیش آمده این است: برندی که هم کیفیت ضبط صوت ماشین را تضمین میکند و هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد چیست؟ جواب قطعا استیلاک است, استیلاک تولید کننده بهترین ضبط صوت ماشین می باشد.

از قابلیت های ضبط صوت استیلاک موارد زیر را خاطر نشان می کنیم:

  • IC بزرگ مدل 7388
  • Bluetooth
  • هیت سینک
  • پورت های ورودی: AUX, USB, SD
  • پنل ثابت/جداشونده
  • دارای 4 خروجی RCA
  • دارای صفحه نمایش هفت رنگ
  • توان خروجی حداکثر 60w

موضوع قابل توجه دیگر این است که برند استیلاک با توجه به دارا بودن تمامی قابلیت ها با برند های معتبر و بنام برابری می کند, همچنین دارای گارانتی هم می باشد . همانطور که پیش تر اشاره کردیم قیمت مناسب این محصول باعث می شود تا شما انتخاب بهتری داشته باشید و بجای اینکه محصول دست دوم بخرید, یک ضبط صوت خودرو فول آپشن نو خریداری کنید.

اگر در مورد بهترین ضبط صوت ماشین در ایران نیاز به مشاوره رایگان دارید , میتوانید با مجموعه اینصب تماس بگیرید تا کارشناسان ما با صبوری فراوان شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟