بهترین سیستم امنیتی منازل در سال 2022 | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

بهترین سیستم امنیتی منازل در سال 2022

بر اساس اخبار،سرقت از خانه ها و منازل نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است زیرا بیشتر افراد یا از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای منازل خود استفاده نکرده اند و یا از سیستم های امنیتی ضعیفی برای تامین امنیت خانه ها استفاده کرده اند. سیستم های حفاظتی سیستم هایی برای ایجاد امنیت و حفاظت از محل مورد نظر می باشند.

همچنین خیلی از افراد صاحب ویلا در شهر های دور هستند و به دلیل مسافت دور توانایی رفت و آمد در هر زمان دلخواه را ندارند و این موضوع باعث می شود تا همیشه نگران ویلا و یا خانه ی خود باشند.

یکی از اقداماتی که در وهله ی اول برای افزایش امنیت باید انجام داد استفاده از بهترین سیستم امنیتی منازل می باشد.در این مقاله ما قصد داریم جدیدترین و به روز ترین دستگاه  های امنیتی را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

 

دزدگیر منزل حرفه ای

جدید ترین دزدگیر اماکن  در سال 2022

دزدگیر اماکن یکی از سیستم هایی می باشد که نصب آن برای خانه،مغازه،اداره ها و … از الزامات می باشد.مهم ترین وظیفه ی این دستگاه اطلاع رسانی ورود غیرمجاز به محل مورد نظر شما می باشد.این دستگاه از طریق صدای آژیر و در بعضی از مدل های دیگر از طریق تماس و پیامک  اطلاع رسانی می کند.

از انواع دزدگیر های اماکن می توان به دزدگیر اماکن ساده،دزدگیر اماکن با خطوط ثابت شهری و دزدگیر اماکن سیمکارتی و … اشاره کرد.

جدیدترین دزدگیر اماکن از نوع سیم کارتی می باشد که برند فایروال یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید دزدگیر های اماکن می باشد.از جدیدترین دستگاه های دزدگیر اماکن می توان به دستگاه f10 اشاره کرد.

دزدگیر اماکن f10 به دلیل قابلیت های پیشرفته،امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.از طریق دستگاه f10 شما می توانید تمامی سیستم برقی منازل خود را از راه دور کنترل کنید.این دستگاه برای افرادی که صاحب ویلا و یا خانه در شهر های دور هستند بسیار مناسب می باشد.

شما از طریق این دستگاه می توانید کولرهای گازی و آبی ، هیتر و پکیج به صورت دستی و هوشمند، باز و بسته نمودن دربهای اتوماتیک از راه دور ،کنترل روشنایی ها و لامپ ها ، روشن کردن دستگاه‌های چای ساز و قهوه‌ساز، آبیـاری گیاهان آپارتمانی ، باغچه و …، کنترل کنید.

سنسور های دزدگیر اماکن

برای استفاده از این دستگاه به عنوان دزدگیر اماکن باید از سنسور های دزدگیر اماکن استفاده کنید.یکی از نکاتی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و باید به همراه آن سنسور خریداری شود.سنسور های دزدگیر اماکن شامل موارد زیر می باشد :

  • سنسور حرکتی
  • دتکتور دود
  • شوک سنسور
  • سنسور مگنت

هر کدام از این سنسور ها دارای عملکرد متفاوتی می باشند که باید متناسب با نیاز خود سنسور های مورد نظر خود را تهیه کنید.همچنین برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب تماس بگیرید.

سیستم امنیتی هوشمند

جدید ترین دوربین مداربسته در سال 2022

دوربین مداربسته دستگاهی برای نشان دادن آنلاین اتفاقات در مکان مورد نظر شما می باشد.در دزدگیر اماکن شما نمی توانید تصاویر را به صورت آنلاین مشاهده کنید و این دستگاه به محض تشخیص ورود غیر مجاز به از طریق آژیر و یا تماس به شما اطلاع رسانی می کند.

اما در دوربین مدار بسته شما می توانید تمام اتفاقات محلی که در آنجا دوربین متصل است را به صورت آنلاین مشاهده کنید.از جدیدترین و بهترین دوربین های مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دوربین مداربسته AHD گپ مدل B4300-VF-I50
  • دوربینAHD گپ مدل B5200-I40
  • دستگاه AHD گپ مدل B8300-vF-I50

اگر برای خرید بهترین سیستم امنیتی منازل نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب تماس بگیرید.فروشگاه اینصب برا افرادی که در محل تهران سکونت دارند نصب در محل نیز دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟