بهترین راه برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی | اینصب
x
X

بهترین راه برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی

همه می‌دانیم که بچه‌ها در محیط خارج از منزل با خطرات متفاوتی روبرو می‌شوند. خصوصا اگر ما والدین بچه‌هایی با شرایط خاص هستیم این نگرانی برای ما بیشتر است. متاسفانه نگهداری از کودکانی با اختلالات شناختی، مشکلات رفتاری، اوتیسم، بچه‌هایی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند و در صورت فراموشی امکان از حال رفتن و یا بیهوشی برای آن‌ها وجود دارد، کودکان بیش فعال و مواردی از این دست، بسیار سخت و دشوار است. علاوه بر این، امکان گم شدن کودکان و عدم توانایی در یافتن منزل، دزدیده شدن و مورد آزار و اذیت قرار گرفتن آن‌ها در محیط خارج از خانه وجود دارد.

درست است که امکان این وجود ندارد که از حضور بچه‌ها در مکان‌های خارج از خانه جلوگیری کنیم زیرا همه آن‌ها نیاز به حضور در پارک، مدرسه، کلاس‌های آموزشی، اردوهای تفریحی، استفاده از سرویس مدارس و خیلی موارد دیگر دارند. اما با داشتن یک ردیاب کودک این امکان را دارید که از فواصل دور امنیت و سلامت آن‌ها را تحت نظر داشته باشید. خرید یک ردیاب کودک و نصب نرم افزار آن بر روی تلفن هوشمندتان بهترین راه ردیابی فرزندان از طریق گوشی است.

بهترین راه برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی

چرا ردیابی فرزندان از طریق گوشی مهم است؟

ردیاب شخصی یا ردیاب کودک کاربردی‌ترین تکنولوژی تامین امنیت کودکان است. وسیله‌ای که به ما این امکان را می‌دهد که با وجود درگیری‌ها و مشغله‌های روزمره زندگی، در هر زمان و مکانی همراه و ناظر سلامت و امنیت کودکان خود باشیم.

با استفاده از یک وسیله کوچک به راحتی می‌توانید مراقب کودکان خود در محیط‌های شلوغ مانند پارک‌ها، شهربازی و مراکز خرید باشید. این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که استقلال و امنیت کودکان را همزمان داشته باشید و بجای همراهی همیشگی بچه‌ها، آن‌ها را از دور کنترل کنید. ردیاب کودک به والدین کودکان توانخواه که شرایط نگهداری خاص‌تری از سایر کودکان دارند، مانند کودکان مبتلا به سندروم داون، کودکان اوتیسم و مبتلا به بیماری‌های خاص این امکان را می‌دهد که علاوه بر نظارت دقیق و لحظه‌ای بر سلامت و امنیت بچه‌ها حق طبیعی بچه‌ها که بازی و شور و نشاط است را رعایت کنند.

همچنین استفاده از ردیاب کودک برای والدین شاغل که ساعت‌های زیادی به ناچار از کودکان خود دور هستند، برای والدین بچه‌های بیش فعال بدلیل دشواری‌های کنترل و مراقبت از این بچه‌ها، بسیار مهم است. ویژگی‌های استفاده از موقعیت‌یاب کودک به قدری زیاد است که به زودی بخش مهمی از سبک زندگی مردم بخصوص والدین کودکان خواهد شد.

ردیاب کودک چگونه کار می کند ؟

ردیاب شخصی و یا ردیاب کودک یک وسیله کوچک است که در کیف و یا لباس بچه‌ها قرار می‌گیرد و داده‌های مربوط به مکان دقیق کودک را جمع آوری و در همان زمان به نرم افزار انتقال می‌دهد. شما از ردیاب شخصی علاوه بر کودکان برای نوجوانان، سالمندان، حیوانات خانگی هم می‌توانید استفاده کنید. بطور مثال، نوجوانان و جوانانی که تازه و به تنهایی رانندگی می‌کنند و شما نیاز به کنترل و تعیین محدوده‌های مجاز برای آن‌ها دارید. داشتن یکی از این دستگاه های GPS یا ردیاب شخصی و یا ردیاب خودرو به شما کمک می‌کند تا در هر زمانی بدانید فرزند و یا فرد مورد نظر شما کجاست. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه، امکان تعیین یک محدوده مجاز است.

محدوده جغرافیایی یا Geofancing  یک مرز تعیین شده توسط شماست که در صورتی که کودک و یا فرد مورد نظر به این محدوده وارد شود و یا از حد این محدوده عبور کند، دستگاه ردیاب به شما و یا افرادی که شما تعیین کرده‌اید اطلاع می‌دهد. همچنین خود کودک می‌تواند به محض احساس خطر با فشار یک دکمه شما را از وضعیت خود مطلع کند. این ردیاب‌ها به شما امکان شنود صدای محیط و ارتباط صوتی با بچه‌ها در موارد خاص را می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این ردیاب‌ها می‌توان به دسترسی آسان اشاره کرد. ردیاب کودک و یا ردیاب شخصی یک نرم افزار دارد که به سادگی بر روی گوشی تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ و سیستم کامپیوتر شما نصب می‌شود و به سادگی قابل استفاده است. اما ویژگی‌های ردیاب کودک به همین موارد خلاصه نمی‌شود.

8 قابلیت مهم نرم افزار ردیاب کودک

نرم افزار ردیاب یک پلتفرم برای این دستگاه است. این نرم افزارها از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند و استفاده از آن بسیار ساده است. قابلیت‌های ردیاب که شامل موارد زیر می‌باشد را می‌توانید از طریق نرم افزار تعریف کنید:

  • ردیابی آنلاین همزمان چند دستگاه ردیاب
  • نمایش مسیرهای طی شده توسط کودک بر روی نقشه
  • تعیین محدوده جغرافیایی یا منطقه امن
  • شنود و ضبط صدای محیط
  • تعیین شماره‌های اضطراری جهت اعلام خطر و هشدارهای دستگاه
  • تعیین شماره‌های لیست سفید که اجازه تماس با دستگاه ردیاب را دارند
  • اطلاع رسانی وضعیت باتری دستگاه
  • قابلیت مسیریابی از طریق برنامه

ردیاب کودک استیلاک مدل Qbit

تا اینجا با کارایی و مزیت‌های ردیابی فرزندان از طریق گوشی آشنا شدیم. در انتخاب یک ردیاب شخصی یا ردیاب کودک نکاتی است که باید رعایت کنید. کیفیت ساخت، طول عمر باتری، امکانات ردیاب و قیمت مناسب با توجه به کارایی و قابلیت‌ها، دسترسی آسان با نرم افزار، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، فاکتورهایی است که هنگام خرید ردیاب کودک باید به آن توجه کنید. در این مقاله با در نظر گرفتن همه این موارد، ما ردیاب کودک استیلاک مدل Qbit را به عنوان بهترین راه برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از ویژگی‌های خوب برای ردیاب‌ها طراحی در ابعاد کوچک است. این ردیاب با وزن 33 گرم و طراحی کوچک از چشم فرد مقابل بخوبی پنهان می‌ماند. دارای قابلیت ضد آب و ضد رطوبت است. عمر باتری آن طولانی است و توانایی کارکرد بی وقفه تا 3 – 4 روز را دارد. دارای قابلیت موقعیت‌یابی در نقاط کور یا LBS می‌باشد. سه قابلیت مهم دکمه SOS، تعیین محدوده جغرافیایی و قابلیت شنود را که پیشتر توضیح دادیم را دارد. یک ردیاب شخصی و کودک با امکانات کامل و قیمت مناسب است که برای خرید آن می‌توانید با ما در اینصب در تماس باشید. برخی دیگر از امکانات دستگاه استیلاک مدل Qbit را ببینیم:

  • ردیابی آنلاین ( برخط )
  • امکان شنود صدای محیط
  • قابلیت ضبط صدای محیط
  • برقراری تماس دوطرفه
  • دارای نرم افزارهای ios و اندروید
  • امکان ارسال دستورات از طریق پیامک

نرم افزار ردیابی کودک

سخن آخر

فرزندان سرمایه‌های با ارزش زندگی هر شخصی هستند و حفاظت از آن‌ها باید اولویت زندگی باشد. زمانی که کودک شما به مدرسه می‌رود، نگرانی شما از مسیر رفت و آمدش امر طبیعی است. حال اگر کودک شما دارای بیماری‌های خاص باشد بدون شک بیشتر به این ردیاب نیاز خواهید داشت و کاربردش برای شما بیشتر خواهد بود. باتوجه به موارد بالا، ردیابی فرزندان از طریق گوشی می‌تواند به شما بسیار کمک کند. بنابراین تا دیر نشده فرزند خود را به یک ردیاب مجهز کنید تا از سلامت او باخبر شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟