بهترین راه برای جلوگیری از سرقت منازل | آمار سرقت منازل در تهران | اینصب
x
X

بهترین راه برای جلوگیری از سرقت منازل

شاید امروزه خیلی از شما ، خبر سرقت از منازل یا مغازه ی دوست و اطرافیان خود را شنیده باشید و یا برای خودتان اتفاق افتاده باشد. بیشتر افراد ، طلا و وجه نقد خود را در منزل در مکان های قابل پیش بینی پنهان می کنند و هیچ گاه نسبت به امنیت منازل خود اقداماتی انجام نمی دهند.

طبق آمار امسال ، سرقت از منازل 10 درصد افزایش داشته و بیشتر سرقت ها از بازه ی زمانی  ۴۵ دقیقه قبل از غروب آفتاب تا ۳ ساعت پس از غروب آفتاب است .

طبق گزارش بیشترین آمار سرقت از منازل مربوط به برخی مناطق ۴ و ۱۳، و کمترین آمار مربوط به مناطق ۱ و ۲۱ می شود.قصد سارقان از ورود به منازل، بیشتر سرقت پول نقد و طلا و جواهر است چراکه هم جابه‌جایی و نقد کردن آن ها راحت تر است و پیگیری و به دام انداختن آن ها کار دشوارتری است. تمام این موارد نشان دهنده اهمیت تامین امنیت دارایی ها و اقلام با ارزشی است که در خانه نگهداری می کنید.

جلوگیری از سرقت منازل با دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و کاربرد آن

دزدگیر اماکن یکی از بهترین سیستم های حفاظتی برای منازل ، فروشگاه ها و … محسوب می شود. مهم ترین وظیفه ی این دستگاه تشخیص ورود غیرمجاز به منزل یا هر حریم شخصی و … می باشد که از طریق صدا و یا تماس تلفنی شروع به اطلاع رسانی و هشدار می کند.

برای استفاده از این دستگاه حتما باید به همراه آن سنسور دزدگیر خانه نیز خریداری شود.دزدگیر اماکن دارای انواع مختلف سنسور از قبیل سنسور حرکتی ، سنسور دود ، سنسور مگنت ، سنسور ضربه و … می باشد.

از انواع دزدگیر خانه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دزدگیر اماکن ساده
  • دزدگیرهای اماکن خطوط تلفن ثابت
  • دزدگیر منزل سیمکارتی

 دزدگیر اماکن برای جلوگیری از سرقت خانه

اگر به دنبال خرید بهترین دزدگیر اماکن برای منزل خود هستید توصیه می شود دزدگیر اماکن از نوع سیمکارتی تهیه کنید.زیرا سارق با قطع برق شهری دیگر نمی تواند دستگاه را همانند دزدگیر اماکن خط ثابت شهری غیرفعال کند.همچنین اطلاع رسانی دزدگیر اماکن سیمکارتی علاوه بر صدای آژیر از طریق تماس تلفنی و پیامک نیز امکانپذیر می باشد.از بهترین دزدگیر اماکن های سیمکارتی می توان به دزدگیر اماکن فایروال مدل f10 و f9 اشاره کرد.

* یکی از نکاتی که قبل خرید دزدگیر اماکن باید به ان توجه کنید این است که دزدگیر اماکن بدون سنسور کاربردی ندارد و حتما این دو دستگاه باید در کنار هم خریداری شوند.

سنسور های دزدگیر اماکن برای جلوگیری از سرقت منازل

از سری سنسور های مهم و کاریردی دزدگیر اماکن می توان به سنسور های زیر اشاره کرد :

  • سنسور حرکتی

سنسور حرکتی یکی از مهم ترین و پر فروش ترین سنسور های دزدگیر اماکن محسوب می شود.این سنسور کوچکترین حرکت  را تشخیص می دهد و به محض تشخیص حرکت،سنسور فعال می شود و شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر دزدگیر به صدا در می آید.از سنسور چشمی هم می توان در فضای بیرونی و هم داخلی استفاه کرد.این سنسور یکی از سنسور های مهم برای جلوگیری از سرقت منازل محسوب می شود.

  • سنسور ضربه

از سری سنسور های مهم برای دزدگیر اماکن،سنسور ضربه و یا شوک سنسور را می توان نام برد.از سنسور ضربه بیشتر برای درب و پنجره های شیشه ای استفاده می کنند.این سنسور کوچکترین ضربه را تشخیص می دهد و به محض وارد شدن ضربه شروع به فرستادن سیگنال به پنل مرکزی می کند.با نصب این سنسور بر روی درب و پنجره ها،می توانید از خرابی در و یا شکستن پنجره توسط سارق جلوگیری کنید.

  • سنسور مگنت

این سنسور از دو قطعه مغناطیس تشکیل شده است و بیشتر در لای درب،کمد،پنجره و … مورد استفاده قرار می گیرد.با باز شدن درب و یا پنجره این دو قطعه مغناطیس از هم فاصله می گیرند و باعث می شود سنسور فعال شود.این سنسور از سنسور های مهم و ضروری برای جلوگیری از سرقت می باشد.

  • سنسور دود

امروزه بیشتر ساختمان های مسکونی و یا اداری-تجاری از این سنسور استفاده می کنند.این سنسور همانند سیستم ضد حریق عمل می کند و به هنگام تشخیص دود این سنسور فعال می شود.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید سیستم حفاظتی جهت جلوگیری از سرقت منازل هستید پیشنهاد می شود در قدم اول دزدگیر اماکن و سنسور های مهم آن را خریداری کنید.همچنین اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب جهت خریدی مناسب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟