x
X

بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023

برای شما به عنوان یک مدیر، چالش‌های مدیریت یک مجموعه به حد کافی زیاد و متفاوت است. بنابراین بیش از این‌ها خودتان را درگیر مسائل مربوط به کنترل تردد دستی و حضور و غیاب پرسنل و یا پرداختی‌های کارمندان بر این اساس نکنید. برای تهیه دستگاه حضور و غیاب حتما نباید چهارچوب سازمانی خاصی داشته باشید و اصلا به اندازه مجموعه و کسب و کارتان فکر نکنید. در هر بیزینس یا صنعتی که مشغول به کار هستید و یا حتی در مدارس و باشگاه‌ها بنا به نیازهای شما، فراتکنو، دستگاه های حضور و غیاب مناسبی را پیشنهاد می‌دهد. این مقاله راهنمای کوتاهی برای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023 است. با ما همراه باشید.

 

بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023

انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023

در بازار، دستگاه‌های متفاوت با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف موجود است. دستگاه‌های حضور و غیاب از روش‌های تشخیصی مختلفی استفاده می‌کنند. دستگاه‌های کنترل تردد رمزی از طریق تعریف یک کد شخصی برای پرسنل و وارد کردن کد توسط شخص عمل می‌کنند و تردد ثبت می‌شود. این دستگاه‌ها امکان تقلب را برای پرسنل، خصوصا برای مجموعه‌های بزرگ فراهم می‌کنند.

دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی از یک کارت سفید (RFID) استفاده می‌کنند. همچنان امکان تقلب در مجموعه‌هایی با پرسنل و ورودی های زیاد وجود دارد. هرچند شما می‌توانید با ثبت مشخصات پرسنلی کارمندان روی کارت‌ها تا حدود زیادی جلوی این امر را بگیرید تا کسی نتواند کارتش را جابجا کند. این نوع از دستگاه‌ها برای مجموعه های کوچک و متوسط می تواند انتخاب خوبی باشد.

دستگاه‌های حضور و غیاب با روش ثبت تشخیص چهره و اثر انگشت، امنیت بالا‌تر و امکان تقلب بسیار پایینی دارند. این محصولات مناسب مجموعه‌های بزرگ با پرسنل زیاد است. دستگاه‌های حضور و غیاب با روش ترکیبی پیشرفته‌ترین نوع دستگاه کنترل تردد است. یکی از دلایل تفاوت قیمت دستگاه حضور و غیاب در همین ویژگی هاست که آن‌ها را نسبت به یکدیگر متمایز می‌کند و هرمجموعه ای بسته به نیاز خود بهترین سیستم ورود و خروج را انتخاب می‌کند.

برای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023 علاوه بر شناخت انواع سیستم‌های حضور و غیاب هوشمند، نیاز است بعضی ویژگی‌ها را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • سهولت استفاده

سیستم حضور و غیاب باید روش استفاده ساده‌ای داشته باشد تا آن را تبدیل به بهترین کند. بطوری‌که برای همه پرسنل قابل یادگیری و استفاده باشد. حتی الامکان دارای سرویس دهی بی سر و صدا و شخصی به کارمندان باشد.

  • دربرگرفتن همه نیازهای زمانی

بهترین دستگاه حضور و غیاب باید همه ی نیازهای مربوط به زمان را پوشش دهد. علاوه بر زمان ورود و خروج پرسنل، مدیریت PTO می تواند مورد توجه باشد. همچنین ممکن است نیاز داشته باشید ردیابی شغلی انجام بدهید. به این صورت که مدت زمان حضور کارمندان در پروژه های خاصی را ثبت کنید.

بهترین سیستم کنترل تردد، به شما این اجازه را می‌دهد که به کارمندان بر اساس زمان مفید کاری پرداخت مالی داشته باشید.  علاوه بر این ها به کیفیت ساخت، زمان سنجی دقیق و گزینه های منعطف برای پیگیری زمان کاری کارمندان و توانایی کار با نرم افزارهای حقوق و دستمزد دقت کنید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب سال 2023 کدام است؟

بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023

بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023؛ UF100

دستگاه حضور و غیاب UF100 یکی از با کیفیت‌ترین سیستم‌های حضور و غیاب برای 2023 است. این مدل از جمله دستگاه هایی است که از هر چهار روش رمز عبور، تشخیص چهره ، اثر انگشت و کارت استفاده می کند. البته که این دقت در تشخیص و کیفیت از برند شناخته شده فراتکنو انتظار می رفت. این دستگاه ظرفیت تشخیص 2000 اثر انگشت، 2000کارت و 1500 چهره را دارد. گزینه بسیار مناسب و پیشنهادی برای انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب کارآمد و عالی است. و یکی از پرفروش ترین دستگاه های حضور غیاب فراتکنو است.

دستگاه حضور و غیاب مدل NF50

دستگاه حضور و غیاب NF50 دارای صفحه نمایش لمسی است. این دستگاه با 2 روش تشخیص کارت و تشخیص چهره کار می‌کند. کیفیت بسیار بالایی دارد، این مدل از دستگاه‌های فراتکنو به دلیل صفحه نمایش لمسی از قیمت بالاتری برخوردار است. یک انتخاب عالی و شاید بهترین انتخاب دستگاه کنترل تردد است. دارای 300 ظرفیت تعریف چهره، 300 اثر انگشت و 200000 ظرفیت ثبت تردد  است. دارای خروجی رله و سخنگوی فارسی است. و تشخیص بسیار سریع و کمتر از 5 دهم ثانیه دارد. کارت مورد استفاده این دستگاه همانند مدل پیشین، از کارت‌های RFID است. اطلاعات هر پرسنل بر روی کارت های شخصی ثبت می شود و با قرار گرفتن کارت در مقابل سنسور، تردد توسط دستگاه ثبت می شود.

همچنین برند فراتکنو در کنار همه‌ی مدل‌های دستگاه حضور و غیاب خود دو نرم افزار رایگان هدیه می‌دهد که این نرم افزار‌ها شامل نرم افزار حضور و غیاب و نرم افزار حقوق و دستمزد می‌باشند. از طریق نرم افزار حضور و غیاب، تردد کارکنان و بررسی ساعات اضافه کاری ثبت می‌شود. با کمک نرم افزار حقوق و دستمزد قادر خواهید بود بر اساس ساعات کاری و اضافه کاری، حقوق کارمندان را محاسبه کنید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب 2023؛ MB2000

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های حضور و غیاب که بصورت ترکیبی است. هر چهار روش مدل های قبلی را پشتیبانی می کند.دارای 100 هزار ظرفیت تردد است. ظرفیت تعریف 10000 کارت، 2000 چهره و 2000 اثر انگشت را دارد. سخن گوی فارسی دارد و شامل قابلیت خروجی رله است.

چرا هر مجموعه ای به یک دستگاه حضور و غیاب نیاز دارد ؟

دستگاه‌های حضور و غیاب، سیستم‌های مدیریتی کمکی هستند که در زمان و نیروی انسانی صرفه جویی می‌کنند. سیستم‌های هوشمند حضور و غیاب در پیگیری تردد پرسنل، برنامه‌ها و شیفت‌های کاری کمک بسیار خوبی برای مدیران و کارمندان خواهند بود. این فرآیند بخش هایی مانند نیروی انسانی، بخش مدیریت و حسابداری را از فعالیت های مربوط به برنامه ریزی های دستی رها می کند. این سیستم‌ها برای نظارت بر شروع کار، ساعات توقف و ساعات اتمام کار استفاده می‌شوند و به مدیران مجموعه ها این امکان را می دهند که از ساعات کاری، دیر رسیدن ،خروج های زود هنگام و همینطور غیبت و مرخصی‌های کارمندان بصورت دقیق مطلع باشند. با خرید یک دستگاه حضور و غیاب، برای اطلاع دقیق از این موارد دیگر نیازی به حضور همیشگی شما در مجموعه نیست.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟