بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی|خرید آنلاین بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
x
X

 بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

 بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دستگاهی است که دارای امنیت بالایی می باشد،مدیریت و پیاده سازی اطلاعات آسان و بدون دردسر باشد و دارای پردازش بالایی باشد.دیگر زمان ثبت ورود و خروج به صورت دستی به پایان رسیده است و همه به دنبال دستگاهی با امنیت و پردازش بالا برای ثبت و کنترل تردد کارمندان هستند تا اختلال و تقلبی هنگام تردد پرسنل صورت نگیرد.

 بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

سیستم های حضور و غیاب دارای انواع متفاوتی می باشد.دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی،تشخیص چهره،کارتی و دارای رمز و … از انواع متفاوت دستگاه های حضور و غیاب می باشد.ما در این مقاله سعی داریم بهترین دستگاه حضور و غیاب بر اساس اثرانگشت را معرفی کنیم.

عملکرد دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی یکی از انواع دستگاه حضور و غیاب می باشد که دارای امنیت بسیار بالایی می باشد زیرا اثر انگشت هر کس منحصر به فرد می باشد و امکان تقلب در آن وجود ندارد.

کارمند یا پرسنلی جدیدی که وارد شرکت و یا سازمان شده اند،قسمت حسابداری و یا منابع انسانی برای کنترل تردد شخص ،باید اثر انگشت آن کارمند را روی دستگاه قرار دهد تا اثر انگشت در حافظه ی دستگاه ثبت شود،و کارمند با هر بار ورود و خروج با قرار دادن اثر انگشت بر روی دستگاه می تواند تردد خود را ثبت کند.

ثبت شدن ورود و خروج کارمندان دارای مزایای بسیاری می باشد و برای مدیران مجموعه نیز از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حضور به موقع کارمندان
  • محاسبه دقیق حقوق کارمندان
  • ایجاد نظم در شرکت
  • گرفتن آمار حضور و غیاب پرسنل
  • محاسبه دقیق اضافه کاری کارمندان

از این دستگاه می توان در شرکت ها،سازمان ها،رستوران ها،بانک ها،فروشگاه ها و… استفاده کرد.

 

 بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

چند نکته مهم برای بهتر شدن عملکرد دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

  1. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را باید در محلی نصب کنید که سنسور های این دستگاه در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرد زیرا عملکرد حسگر انگشت دچار اختلال می شود.
  2. بهتر است از 2 نمونه انگشت(یک انگشت از هر دست) بر روی حافظه دستگاه ثبت شود،که اگر یکی از اثر انگشت ها دچار مشکل شود با دیگری ورود و خروج ثبت شود.
  3. هنگام ثبت اثر انگشت،از انگشتان چربی،روغنی،خیس،کثیف و یا دارای کرم استفاده نکنید زیرا این کار باعث اختلال در شناسایی درست اثر انگشت پرسنل می شود.از دیگر نکاتی که می توان گفت این است که الزامی وجود ندارد که از انگشت اشاره برای ثبت اثر انگشت استفاده کنید.
  4. انگشتی را روی دستگاه معرفی کنید که دارای کیفیت خوبی می باشد و دارای زخم و یا حساسیت پوستی نباشد.
  5. یکی از معایبی که این دستگاه دارد این است که پرسنل به صورت فیزیکی با دستگاه در تماس هستند و انتقال ویروس و هر گونه میکروبی با قرار دادن انگشت روی سنسور امکان پذیر می باشد.به همین دلیل برای جلوگیری از بیماری هایی مانند کرونا و … باید هر چند روز یکبار سطح سنسور را با یک پارچه نرم و تمیز و مواد ضد عفونی،پاکسازی کرد.از پاشش مایع به صورت مستقیم بر روی سنسور خودداری کنید،با مرطوب کردن پارچه می توانید سنسور را پاکسازی کنید.
  6. هنگام ثبت اثر انگشت خود باید انگشت خود را با فشاری متعادل و به صورت کامل و صحیح روی دستگاه قرار دهید.بعضی از افراد با فشار بسیار زیاد انگشت خود را روی حسگر ثبت می کنند که بعدا هنگام ثبت دوباره اثر انگشت دچار مشکل می شوند.
  7. سنسور های دستگاه تشخیص اثر انگشت با دما و رطوبت معمولی بدن کار می کند و در فصل زمستان و یا زمانی که هوا سرد می شود باید انگشت خود را کمی گرم کنید و سپس روی سنسور قرار دهید.
  8. اگر در محیط هایی از قبیل آزمایشگاه یا کارگاه کار میکنید،یا کار هایی که به صورت فیزیکی با دست می باشد را انجام می دهید بهتر است از دستکش استفاده کنید تا اثر انگشتتان دچار مشکل نشود.

خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

پیشنهاد مجموعه اینصب برای خرید بهترین دستگاه اثر انگشتی ، دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000 و دستگاه حضور و غیاب UF100 می باشد.

برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب به همراه گارانتی معتبر و طولانی می توانید به مجموعه ی اینصب اعتماد کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

گارانتی محصول به خریدار کمک می کند تا شخص با اعتماد بیشتر و خیالی آسوده تر خرید خود را انجام دهد.مجموعه ی اینصب علاوه بر گارانتی محصول نصب نرم افزار و نصب دستگاه را برای شما عزیزان انجام می دهد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به دلیل داشتن تنوع بالا دارای تفاوت های بالایی می باشد.

برای دیدن انواع این محصول می توانید به فروشگاه سیستم حضور و غیاب سایت اینصب بروید.

اطلاعات و مشخصات فنی هر محصول در صفحه محصول آن نوشته شده است و با مطالع دقیق می توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با داشتن هر گونه سوالی و یا نیاز به مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب تماس بگیرید.

امکانات فروشگاه اینصب

  • دارای تنوع بسیار بالا در ارائه محصولات ارائه بهترین کیفیت با کمترین قیمت
  • تضمین کیفیت
  • گارانتی
  • امکان خرید اینترنتی
  • امکان پرداخت هزینه درب منزل در تهران
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟