معرفی بهترین دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره | اینصب
x
X

معرفی کاربردی ترین دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در شرکت‌ها، اداره‌ها و سایر محیط‌های کاری از دستگاه‌ حضور و غیاب استفاده می‌کنند. همان طور که می‌دانید دستگاه‌های حضور غیاب دارای انواع مختلفی می‌باشند. از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب می‌توان به دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره را به شما معرفی کنیم و امکانات آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. قبل از هرچیزی لازم است توضیح مختصری در مورد دستگاه حضور غیاب ارائه دهیم.

 

معرفی و کارکرد دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور غیاب وظیفه دارد تردد کارمندان را کنترل کند و ورود و خروج آن ها را ثبت نماید. این دستگاه برای راحتی مدیران طراحی شده است تا بتوانند ساعت‌های کاری کارمندان و حقوق آن‌ها را به سادگی و با سرعت محاسبه کنند. این دستگاه کمک می‌کند تا حقی از کسی ضایع نشود، چراکه این دستگاه حتی دقیقه‌ها را نیز محاسبه می‌کند. پس دستگاه کنترل تردد هم برای کارمندان مفید است و هم کار مدیران را آسان می‌کند.

 

کنترل تردد از طریق چهره

 

امروزه در اکثر شرکت‌ها، ادارات و سایر محیط‌ های کاری برای ثبت ورود و خروج کارمندان از این دستگاه استفاده می‌شود. هنگامی که تعداد کارکنان یک مجموعه یا اداره زیاد می‌شود، امکان محاسبه ساعت‌های کاری، اضافه کاری و … به صورت دقیق وجود ندارد. به همین علت امکان خطا و اشتباه در محاسبه حقوق کارمندان افزایش می‌یابد.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

بهتر است که برای جلوگیری از بروز خطا و اشتباه، برای ثبت تردد ها از دستگاه کنترل تردد استفاده شود. همان طور که گفتیم انواع مختلفی از این دستگاه در بازار عرضه شده است و جدیدترین آن دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

از انواع دستگاه حضور غیاب می‌توان به دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، تشخیص چهره، کارتی و رمز عبوری اشاره کرد. البته موارد گفته شده روش های تشخیص می باشد و ممکن است یک دستگاه کنترل تردد هر 4 روش شناسایی را پشتیبانی کند که در قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تاثیر‌گذار است.

مدل‌های متفاوتی از دستگاه ساعت زنی در بازار عرضه شده است، به همین علت لازم است قبل از خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره در این زمینه مطالعه داشته باشید تا بتوانید بهترین دستگاه را خریداری کنید. در این مطلب به بررسی چند مدل از بهترین دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره می پردازیم و امکانات و قابلیت های آن هارا مورد بررسی قرار می دهیم.

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره NF50

دستگاه کنترل تردد NF50 از جمع و جور ترین دستگاه‌های حضور و غیاب برند فراتکنو می‌باشد که قابلیت هایی از جمله: 200.000 ظرفیت کنترل تردد روزانه، پشتیبانی از سه روش تشخیص چهره، رمز و کارت،قابلیت تعریف 300 چهره، قابلیت تعریف 300 کارت، زمان شناسایی کمتر از 0.5 ثانیه را دارد.

دستگاه حضور و غیاب NF50

دستگاه‌ حضور غیاب MB2000

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000 یکی از با کیفیت ترین و بهترین دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره می باشد. این دستگاه علاوه بر ثبت تردد ازطریق چهره، قادر به ثبت تردد ازطریق اثر انگشت، کارت و رمزعبور نیز می‌باشد. به همین علت قیمت آن نسبت به سایر دستگاه های حضور و غیاب کمی بیشتر است. البته باید توجه داشته باشید که این دستگاه دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به سایر دستگاه های کنترل تردد می باشد.

این دستگاه دارای 2000 ظرفیت تعریف جهره می باشد. به این معنا که شما می توانید 2000 چهره روی دستگاه تعریف کنید. MB2000 هم چنین دارای ظرفیت تعریف 2000 اثر انگشت و 10,000 کارت می باشد. ظرفیت کلی این دستگاه جهت ثبت تردد ها 100,000 تردد می باشد که مقدار قابل توجهی است.

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو MB2000

 

دستگاه حضور و غیاب Uface302

دستگاه حضور و غیاب Uface302 یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد. این مدل دستگاه مانند مدل MB2000 از هر 4 روش شناسایی چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور پشتیبانی می کند اما نسبت به مدل MB2000 پیشرفته تر است و مزایای بیشتری دارد. Uface302 تنها دستگاه کنترل تردد از برند فراتکنو است که دارای صفحه نمایش لمسی می باشد. به همین علت در حال حاضر گران ترین و پیشرفته ترین دستگاه حضور و غیاب فراتکنو به شمار می رود.

یکی از مزیت‌های این دستگاه که سبب تمایز آن از سایر دستگاه های کنترل تردد می‌گردد، خروجی رله آن می‌باشد. درواقع با استفاده از این خروجی می‌توانید، ورود و خروج یکی از درب ها را از طریق دستگاه کنترل کنید. البته دستگاه MB2000 نیز دارای این خروجی می باشد. Uface302 دارای ظرفیت تعریف 3000 چهره، 4000 اثر انگشت و 10,000 کارت می باشد که نسبت به سایر دستگاه ها مقدار قابل توجهی است. هم چنین این دستگاه دارای 100,000 حافظه تردد می باشد. در صورت پر شدن حافظه تردد می توان از تردد های سابق خروجی گرفت.

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو Uface302

 

دستگاه کنترل تردد UF100

یکی دیگر از بهترین دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه کنترل تردد فراتکنو مدل UF100 می باشد. این مدل دستگاه نیز از هر 4 روش شناسایی پشتیبانی می کند و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این مدل دستگاه دارای سخنگوی فارسی است. UF100 نسبت به دو دستگاه دیگر دارای ظرفیت کلی کمتری است. این دستگاه دارای 80,000 ظرفیت تردد می باشد. شما می توانید 1500 چهره، 200 اثر انگشت و 2000 کارت روی UF100 تعریف کنید. این مدل دستگاه نسبت به SI دستگاه قبلی دارای قیمت کمتری می باشد. از این رو بسیاری از افراد این مدل دستگاه را ترجیح می دهند.

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم به بررسی بهترین دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره بپردازیم و 4 مدل از بهترین های برند فراتکنو را به شما معرفی کردیم. بهتر است قبل از خرید دستگاه ساعت زنی، در ابتدا در این زمینه مطالعه کنید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که تمامی دستگاه های حضور و غیاب برند فراتکنو علاوه بر نرم افزار حضور غیاب دارای یک نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد که کار را برای مدیران راحت می کند. این نرم افزار قادر به محاسبه حقوق و ارائه فیش حقوقی می باشد. ممنون از اینکه با ما همراه بودید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ارسال رایگان این دستگاه ها یکی از آیتم هاییست که با خرید از فروشگاه اینترنتی اینصب نصیبتان خواهد شد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟