x
X

بهترین دزدگیر منزل ایرانی

بهترین دزدگیر منزل ایرانی

 

بهترین دزدگیر اماکن ایرانی دارای چه مشخصاتی است؟

دزدگیر منزل یکی از پر استفاده ترین و پر فروش ترین محصولات برای افزایش امنیت خانه ها می باشد.مهم ترین وظیفه ی این دستگاه اطلاع رسانی و هشدار و آگاه کردن صاحبان منزل هنگام خطر است.

دزدگیر منزل جز دزدگیر اماکن و سیستم های حفاظتی می باشد که وظیفه ی این دستگاه اطلاع رسانی ورود غیرمجاز به یک مجموعه، منزل یا هر حریم شخصی ،با ایجاد صدا یا نور یا تماس تلفنی است.

در زمان های گذشته دزدگیر های منزل دارای انواع کمتری بودند و به هنگام بروز خطر و مشکل تنها قادر به هشدار و اطلاع رسانی فقط از طریق صدای بلند آژیر بودند.

این نوع دزدگیر ها برای زمانی که صاحب خانه یا همسایه ها نبودند و یا متوجه صدای آژیر دزدگیر نمی شدند بی فایده بود.

نسل جدید و بعدی که پس از این دزدگیر ها به بازار عرضه شدند،دزدگیر هایی بودند که هنگام بروز مشکل یا خطری می توانستند با شماره ای که در حافظه دزدگیر ثبت شده است تماس بگیرد و شخص را از حادثه مطلع سازد.

یکی از معایبی که این دزدگیر ها داشتند این بود که این دزدگیر ها با قطع برق به راحتی کارایی خود را از دست می دهد و قادر به تماس گرفتن دیگر نیستند.

ویژگی بهترین دزدگیر منزل ایرانی

ویژگی هایی باید یک دزدگیر اماکن داشته باشد این است که دارای قابلیت اتصال به باتری پشتیبان را داشته باشد.

باتری پشتیبان باعث می شود تا در صورت قطعی برق،کارایی خود را ازدست ندهد و بدون وقفه به کار خود ادامه دهد و با رفتن و یا قطع شدن برق قادر به تماس گرفتن با صاحب خانه را داشته باشد.

بهترین دزدگیر منزل ایرانی دزدگیر بی سیمی می باشد که علاوه بر ارتباط سیمی بتواند به صورت وایرلس با سنسور ها و چشمی ها نیز ارتباط برقرار کند.

شما می توانید دزدگیر هایی که قابلیت اتصال بی سیم داشته باشند را در شرایط مختلف برنامه ریزی کنید و از راه دور دزدگیر را کنترل کنید.

بهترین دزدگیر منزل در ایران

یکی از بهترین دزدگیر های منازل که پر طرفدار می باشد و دارای قابلیت های یک دزدگیر اماکن خوب را دارد،دزدگیر اماکن فایروال مدل 10F می باشد.

این دستگاه دارای 8 زون بی سیم و 8 زون باسیم با قایبلیت تفکیک را دارد.همچنین این دستگاه دارای صحفه نمایش و سخنگوی فارسی می باشد.

این دستگاه در زمان قطعی برق نیز توانایی تماس گرفتن و اطلاع دادن به صاحب خانه،هنگام بروز خطر را دارد.

 

بهترین دزدگیر منزل ایرانی

خرید بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

دزدگیر اماکن برای مکان های مهمی به طور مثال در مغازه ها،فروشگاه ها،منازل،اداره ها،طلا فروشی ها و صرافی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه آمار سرقت مغازه ها،خانه ها و مکان های دیگر به شدت زیاد شده و همه به دنبال حفظ امنیت بیشتر می باشند.

با خیالی راحت و آسوده به مسافرت بروند یا از خانه ی خود دور شوید پس به دنبال خرید بهترین دزدگیر اماکن می باشند.

با نصب بهترین دزدگیر اماکن شما می توانید از سرقت اجناس و وسایل های گران قیمت خود جلوگیری کنید.

  • نسل های جدید دزدگیر اماکن به این گونه است که می توانید با قرار دادن سیم کارت داخل دزدگیر،راه های ارتباطی متعددی را برقرار کرد.
  • این دستگاه ها قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند و می توانید با ارسال کد های مشخصی عملکرد دزدگیر منزل خود را کنترل کنید.
  • یکی دیگر از قابلیت های مهم این دزدگیر ها این است که می توانید به صورت آنلاین دزدگیر را به اپلیکیشن موبایل وصل و کنترل کنید.

شرکت های فایروال و گپ با تولید بهترین انواع دزدگیر اماکن جز پرطرفدار ترین برند ها در دزدگیر های اماکن و منازل هستند.

این شرکت ها با ارائه پیشرفته ترین دزدگیر ها با قابلیت ها و تکنولوژی های برتر  جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده است.

چرا فروشگاه اینصب؟

شرکت اینصب انواع دزدگیر های اماکن و سیستم های حفاظتی در بهترین برند های فایروال،گپ و… با مناسب ترین قیمت را به فروش می رساند.

  • در فروشگاه آنلاین اینصب شما می توانید بهترین دزدگیر منزل ایرانی مورد نظر خود را از فروشگاه اینصب به همراه گارانتی معتبر تهیه کنید.
  • گارانتی معتبر و طولانی به خریدار کمک می کند تا با خیالی آسوده و مطمئن خرید اینترنتی خود را انجام دهند.
  • همچنین در هنگام نیاز به مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان اینصب تماس بگیرید.
  • امروزه خیلی از افراد توانایی خرید حضوری را ندارند زیرا خرید حضوری نیاز به زمان کافی دارد تا بتوان خریدی مناسب را انجام داد.

از این رو خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در محل کار محصول مورد نظر را با دقت کافی انتخاب و خریداری کنید.

سخن پایانی

خرید دزدگیر اماکن برای منازل،مغازه ها و فروشگاه ها از الزامات می باشد.

با داشتن دزدگیر در مکان های مورد نظر شما سرقت را کاهش می دهید و امنیت را افزایش می دهید. بدون تردید دزدگیر اماکن از بهترین سیستم های حفاظتی می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟