x
X

بهترین دزدگیر بیسیم منزل چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دزدگیر بیسیم منزل را بشناس!

دزدگیر اماکن یکی از ضروری ترین ملزومات این روزهای تمام منازل و موسسات و ادارات می باشد. با زندگی کارمندی در این دوره و زمانه تمام ما مجبور به ترک خانه در اول صبح هستیم.

که بهترین فرصت برای دزدی کردن است ، دیگر با حرفه ای شدن دزدها قفل ها چندان تاثیری ندارند و چه بهتر که به فکر نصب دزدگیر باشیم. سوالی که برای خیلی از ما پیش می آید این است که ، بهترین دزدگیر بیسیم منزل رو چجوری بشناسیم؟

ما در این مقاله قصد داریم ، نحوه آشنایی با دزدگیر اماکن و کارکرد آنها را برای شما به تفصیل توضیح دهیم تا شما بتوانید بهترین دزدگیر بیسیم منزل را بشناسید.

بهترین دزدگیر بیسیم منزل

بیشترین کارایی دزدگیر و سنسورها در کنارهم

همانطور که می دانید این روزها دزدی از اماکن و شرکت ها بسیار زیاد شده است. تنها راه چاره برای جلوگیری از این روند رو به شد نصب دزدگیر اماکن می باشد. بهترین دزدگیر بیسیم منزل همانطور که از نامش پیداست نیازی به سیم کشی ظاهری ندارد اما قطعا نسب به نوع با سیم آن دقت اندازه گیری کمتری دارد.

خود دستگاه مرکزی یا همان کیت دزدگیر به تنهایی کارایی چندانی ندارد و شما با استفاده از سنسور ها می توانید قابلیت های این دستگاه را افزایش دهید تا بتوانید بهترین دزدگیر بیسیم منزل را داشته باشید.

انواع سنسورهای دزدگیر

همانگونه که در بالا اشاره شد سنسور ها مدل های مختلفی دارند که هر کدام کارایی منحصر به فردی دارند و در تشخیص نوع خاصی از دزدی به کمک ما می آیند. در ادامه با انواع سنسورها آشنا می شویم تا بتوانیم بهترین دزدگیر بیسیم منزل را برای خودمان تعبیه کنیم.

  1. سنسور حرکتی

    سنسور حرکتی یا همان سنسور چشمی ، سنسوری است که به حرکات حساسیت نشان می دهد. حرکت انسان ها یا هر موجود زنده ای را آنالیز می کند. با تشخصی حرکت دزد یا هر موجود زنده ای واکنش خود را به پردازنده ارسال می کند تا ری اکشنی بگیرد که از جمله ری اکشن ها می توان به صدای آژیر ، قفل شدن در و پنجره و یا سیستم تلفن کننده هشدار اشاره کرد.

  1. سنسور ضربه

    سنسور ضربه یا همان شوک سنسور برای زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که مکان موررد نظر را بخواهند بشکنند و یا به آن ضربه بزنند مانند طلا فروشی ها. زمان عملکرد شوک سنسور یا همان سنسور ضربه هنگام ضربه زدن  به در یا شیشه یا کف زمین است ، با انجام این حرکت سنسور فعال می شود و از طریق آژیر هشدار می دهد.

  1. دتکتور دود

    برای حفظ امنیت بسیاری از مکان های تجاری و همچنین مکان هایی که کالای قابل اشتعال دارند یا فضاهایی این چنینی بسیار توصیه می شود. برای استفاده منازل و مساجد و کتابخانه ها و هرجایی که کالای ارزشمند در آن می باشد توصیه می شود این سنسور با کمترین دودی ری اکشن می دهد و هشدار آن از طریق صدای آژیر می باشد.

نکته : استفاده از این سنسور برای مکان های صنعتی که به خودی خود دارای دود در هوای اطراف آن می باشد توصیه نمی شود.

  1. پدال اعلام سرقت

    پدال اعلام سرقت کارایی به شدت مفیدی دارد و از مهمترین و کارآمدترین ابزار حفاظتی می باشد. در مکان هایی نصب می شود که اجناس و کالای گران قیمت در آن موجود است . مکان هایی نظیر بانک ها ، عتیقه فروشی ها ، فروش فرش های دستبافت ، طلا فروشی ها و … . اگر دزدگیر خانه شما ساده باشد هشدار آن از طریق صدای آژیر است ، ولی اگر کیت مرکزی سیم کارتی یا با خط ثابت شهری نصب کرده باشید هم صدای آژیر پخش می شود و هم با ثبت شماره تماس پلیس در تنظیمات دستگاه ، این دستگاه به طور اتوماتیک با پلیس هم تماس می گیرد.

  1. سنسور مگنت

    سنسور مگنت یا همان سنسور مغناطیسی نوع دیگری از سیستم های حفاظتی می باشد که امروزه برای تامین امنیت خانه ها، مکان های پر خطر و یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب این وسیله در لای درب ها پنجره ها و حتی کشو ها و یا درب گاو صندوق می توانیم امنیت بالایی را به ارمغان بیاوریم. مگنت ها در هنگام بسته بودن درب ها به هم چسبیده اند ، به محض اینکه درب ها باز شوند بین آهنربا ها فاصله ای می افتد که باعث به صدا در آمدن آژیر ها می شود.

سنسور و دزدگیر اماکن

3 تفاوت دستگاه مرکزی

دستگاه مرکزی و سنسور ها بدون هم قابلیت خاصی ندارند و کنار یکدیگر هستند که باعث بوجود آمدن بهترین دزدگیر بیسیم منزل می شوند.

این دستگاه ها در سه حالت ساده و خط ثابت شهری و سیم کارتی می باشند. که تفاوت عمده آن ها در انتقال هشدار به مخاطب می باشد که در دزدگیر ساده اطلاع رسانی فقط و فقط از طریق صدای آژیر می باشد .

ولی در نصب دزدگیر مرکزی با خط ثابت شهری یا سیم کارتی هم از طریق آژیر و هم تماس تلفنی به شما اطلاع رسانی می کند.

بهترین دزدگیر بیسیم منزل رو از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم بهترین دزدگیر ها آنهایی هستند که باسیم هستند زیرا دقت اندازه گیری بالاتری دارند . اگر به شدت پافشاری دارید که دزدگیر بیسیم بخرید به شما دزدگیر اماکن گپ مدل G12  را پیشنهاد می کنیم .

مدل G12 گپ یکی از بهترین دزدگیر بیسیم منزل می باشد که هم به صوت بی سیم نصب می شود هم با سیم که نسبت به سایر دستگاه ها ی بیسیم از دقت اندازه گیری بالاتری برخوردار است.

شما می توانید تمامی مدل های دستگاه مرکزی گپ به همراه مشخصات ظاهری و فنی را در تخصصی ترین سایت فروشگاهی اینصب مشاهده کنید و همچنین با مشاوران ما برای خرید دزدگیر منزل، به صورت رایگان مشورت کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟