x
X

بهترین دزدگیر برای مغازه

بهترین دزدگیر برای مغازه دزدگیری می باشد که شما بتوانید از طریق آن از تمام اتفاقات داخل مغازه ی خود با خبر باشید.امروزه با افزایش دزدی و سرقت از منزل و مغازه ها،همه به دنبال خرید بهترین دزدگیر های اماکن می باشند.

آیا هنگام مسافرت رفتن و یا هنگام دور شدن از مغازه و یا فروشگاه خود،همیشه نگران هستید؟پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین روش را برای رفع نگرانیتان معرفی کنیم.

 

بهترین دزدگیر برای مغازه

بهترین دزدگیر برای مغازه

دزدگیر اماکن برای حفظ امنیت بیشتر برای خانه ها،مغازه ها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.دزدگیر های اماکن شامل سنسور های متفاوتی می باشند.سنسور های دزدگیر اماکن مانند چشم های دزدگیر عمل می کنند و هر کدام دارای کاربرد های مختلفی می باشند.از انواع سنسور های دزدگیر اماکن می توان به سنسور حرکتی،سنسور دود،سنسور مگنت،سنسور ضربه و… اشاره کرد.

سنسور حرکتی

سنسور حرکتی یکی از چشمی های مهم دزدگیر اماکن محسوب می شود.زیرا این چشمی کوچکترین حرکت را تشخیص می دهد و مانع ورود افراد غیر مجاز به آن مکان می شود.خیلی از صاحبان مغازه و  یا فروشگاهه هنگام دور شدن از مغازه ی خود دچار استرس و نگرانی می شوند که با داشتن دزدگیر اماکن و سنسور حرکتی مشکل آنان برطرف می شود زیرا با کوچکترین ورود شخص غیر مجاز سنسور حرکتی به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستد و آژیر به صدا در می آید.

سنسور ضربه

سنسور ضربه و یا شوک سنسور یکی از سنسور های پر استفاده در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد.از این سنسور بیشتر در انبار مغازه و یا فروشگاه ها استفاده می کنند.عملکرد این سنسور به این گونه می باشد که کوچکترین ضربه را تشخیص می دهند و به دزدگیر های اماکن سیگنال می فرستند و آژیر به صدا در می آید.

خیلی از سارقان به خراب کردن دیوار انبار مغاره ها می پردازند تا اجناس آنان را به سرقت ببرند و شما با نصب این سنسور بر روی دیوار فروشگاه خود می توانید مانع این اتفاق شوید.سنسور ضربه به لرزه نیز بسیار حساس می باشد و با کوچکترین لرزش شروع به ارسال سیگنال به دزدگیر اماکن می کند.

اگر شما در اطراف فروشگاه خود اتوبانی دارید و یا ساختمان هایی در حال ساخت و ساز دارید استفاده از این سنسور را پیشنهاد نمیکنیم زیرا با کوچکترین لرزش این سنسور فعال می شود و آژیر به صدا در می آید و موجب سلب آرامش شما و همسایگان اطراف فروشگاه تان می شود.

سنسور مگنت

سنسور مگنت نیز یکی از مهم ترین سنسور ها می باشد که استفاده از آن در فروشگاه ها و یا مغازه ها به شدت توصیه می شود.این سنسور در لای در،پنجره ها و… مورذد استفاده قرار می گیرد.عملکرد سنسور مگنت به این گونه می باشد که زمانی که در ها بسته می شوند ، مگنت ها بر روی هم قرار می گیرند و هنگام باز شدن لای در و یا پنجره ها این مگنت ها از هم فاصله می گیرند و شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کنند و آژیر به صدا در می آید.

همچنین برخی از مغازه داران از این سنسور بر زیر اجناس گران قیمت خود می چسبانند تا با جابه جا کردن وسایل مورد نظر،سنسور تشخیص دهد و آژیر به صدا در می آید.خیلی از افرادی که دارای سوپر مارکت،قصابی و شغل هایی که دارای یخچال هستند هنگام دور شدن از محل مورد نظر خود از این سنسور در لای در یخچال خود می چسبانند.

انواع سیستم های حفاظتی برای مغازه

از انواع دیگر سیستم های حفاظتی برای مغاره و یا فروشگاه تان می توانیم به دستگاه تلفن کننده سیم کارتی و یا پدال اعلام سرقت اشاره کنیم.

پدال اعلام سرقت

افرادی که در فروشگاه ها و یا مغازه ها پشت میز هستند استفاده از این سنسور به آن ها پیشنهاد می شود.شما می توانید صاحبان مغازه و یا پرسنلی که در پشت میز مشغول به کار می باشند،هنگام مواجه شدن با خطر می توانند با فشار دادن شستی و یا پدال اعلام سرقت،با به صدا در آمدن آژیر موقعیت خود را به دیگران اطلاع دهند.

تلفن کننده سیم کارتی

تلفن کننده سیم کارتی از بهترین های دزدگیر اماکن محسوب می شود.این دستگاه علاوه بر صدای آزیر با تماس گرفتن نیز هشدار سازی می کند.شما می توانید در حافطه این دستگاه شماره ی شخصی که در مواقع ضروری باید با او تماس گرفته شود را ذخیره کنید.هنگام بروز مشکلی این تلفن کننده با شماره ی ذخیره شده بر روی حافظه دستگاه تماس می گیرد و او را از شرایط آگاه می کند.

بهترین دزدگیر برای مغازه

استفاده از سیستم های حفاظتی برای تمام فروشگاه ها و یا مغازه از الزامات می باشد.شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه ی اینصب تماس بگیرید تا سیستم حفاظتی مناسبی برای مکان مورد نظر خود خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین تمامی محصولات را مشاهده کنید تا خریدی دقیق داشته باشید.اینصب تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی معتبر و طولانی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟