بهترین دزدگیر اماکن | معرفی مدل های برتر دزدگیر منزل | اینصب
x
X

بهترین دزدگیر اماکن | معرفی مدل های برتر دزدگیر منزل

آیا هنگام دور شدن از خانه و یا مغازه،نگران وسایل با ارزش و یا اجناس خود هستید؟ دوست دارید تا هنگام دور شدن از فروشگاه،منزل و یا اداره از تمام اتفاقات باخبر باشید؟ آیا ویلا و یا خانه ای دارید که در فاصله‌ی دور از شما قرار دارد و شما همیشه نگران آن هستید؟

شاید خیلی از افراد، ترس از سرقت منزل و یا مغازه‌ی خود را داشته باشند و ندانند چه اقداماتی باید برای رفع نگرانی خود انجام دهند، از بهترین راه‌های تهیه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی می‌توان به خرید دزدگیر اماکن، سیستم‌های دزدگیر اماکن ، دوربین مداربسته و … اشاره کرد.

بهترین دزدگیر اماکن موجود در ایران

دزدگیر اماکن وسیله‌ای است که ورود افراد غیر مجاز به محل مورد نظر شما را گزارش می‌دهد. با نصب دزدگیر اماکن شما دیگر نگران سرقت نیستید. خیلی از افراد همیشه با دور شدن از خانه و یا اماکن مهم خود دچار استرس و نگرانی می‌شوند که نصب دزدگیر اماکن به آن ها کمک می‌کند تا با خیالی آسوده از محل مورد نظر خود دور شوند.

دزدگیر اماکن دارای برندها و انواع مختلفی است. از بهترین برند‌های معروف می‌توان به برند گپ اشاره کرد . بهتر است قبل از خرید دزدگیر اماکن، در این زمینه کسب اطلاعات کنید تا بتوانید بهترین دزدگیر اماکن را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین دزدگیرهای اماکن آشنا کنیم و برند های شناخته شده و معروف آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین دزدگیر اماکن

همان‌طور که می‌دانید دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن یک سیستم ضدسرقت می‌باشد که به منظور بالابردن امنیت مکان موردنظر استفاده می‌شود. دزدگیر منزل دارای قطعات مختلفی است که اصلی‌ترین آن دستگاه مرکزی می‌باشد. تمامی قطعات از این دستگاه فرمان می‌گیرند. دستگاه مرکزی را قلب سیستم می‌نامند چراکه با از کار افتادن آن، عملکرد سیستم متوقف می‌شود.

دستگاه‌ های دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام با توجه به کارآیی، مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال از انواع دزدگیر اماکن می توان به دزدگیر های اماکن مجهز به دستگاه تلفن کننده اشاره کرد. لازم است در ابتدا نیاز خودرا شناسایی نموده و سپس دزدگیرهای اماکن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین دزدگیر اماکن را خریداری کنید.

دزدگیر اماکن

معرفی بهترین دزدگیر منازل

همان طور که گفته‌شد دزدگیرهای اماکن دارای انواع مختلفی می‌باشند و همین موضوع سبب شده تا قیمت‌های متفاوتی نیز داشته‌ باشند. البته برند دستگاه دزدگیر اماکن نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت می باشد. در ادامه چند مدل از بهترین دزدگیرهای اماکن را به شما معرفی خواهیم کرد. از بهترین برندهای دزدگیر اماکن می‌توان به برند گپ و فایروال اشاره کرد. برند گپ یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندها در زمینه تولید دزدگیر اماکن است.

دزدگیر اماکن گپ مدل G13

دزدگیر اماکن گپ مدل G13 از بهترین دزدگیر اماکن است. این دزدگیر قابلیت افزودن 20 سنسور بی سیم با کدهای مختلف را دارد و از پیشرفته‌ترین دزدگیر اماکن‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه سیم کارتی است و اطلاع رسانی آن از طریق صدای آژیر، تماس و پیامک می‌باشد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن از راه دور، دستگاه خود را کنترل کنید.

دزدگیر اماکن مدل G13

بهترین دزدگیر اماکن گپ مدل +T11

اگر به دنبال خرید دزدگیر اماکن با قیمتی مناسب هستید می‌توانید دزدگیر اماکن گپ مدل +T11 از برند گپ را تهیه کنید. این دستگاه از نوع خط ثابت شهری می‌باشد و اطلاع رسانی آن از طریق صدای آژیر و تماس تلفنی می‌باشد. دستگاه +T11 دارای 20 حافظه‌ی تماس است.

دزدگیر اماکن گپ مدل +T11

دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

یکی از پیشرفته ترین و بهترین دزدگیرهای اماکن، دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 است. این مدل دزدگیر از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است و هم چنین کیفیت بالایی دارد. اگر قصد خرید یک دزدگیر اماکن پیشرفته و با کیفیت را دارید، دزدگیر اماکن F10 گزینه‌ی مناسبی می‌باشد.

این مدل دزدگیر مجهز به تلفن کننده سیمکارتی است. البته دزدگیرهای اماکن دیگری نیز هستند که دارای تلفن کننده سیمکارتی هستند اما قیمت آن‌ها کمتر است اما این دستگاه دارای یک ویژگی و قابلیت جالب و منحصر به فرد می‌باشد. دزدگیر اماکن F10 این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از راه دور به وسایل برقی منزل خود کنترل داشته باشید و بتوانید آن‌ها را خاموش یا روشن نمایید. بسیاری از افراد تنها به دلیل این ویژگی، دزدگیر اماکن F10 را خریداری می‌کنند. البته اشخاصی وجود دارند که فقط امنیت منزل برایشان مهم است و این دزدگیر برایشان ارزش چندانی ندارد.

دزدگیر اماکن فایروال F10

دزدگیر اماکن برند فایروال مدل F9

این مدل دزدگیر نیز ازجمله بهترین دزدگیر اماکن به شمار می‌رود. دزدگیر اماکن F9 نیز مانند F10 دارای تلفن کننده سیمکارتی است. هم چنین این مدل دزدگیر نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. اختلاف قیمت مدل های F9  و F10 بسیار کم است و تنها تفاوت این دو مدل در کنترل وسایل برقی می‌باشد. دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 قابلیت کنترل وسایل برقی را ندارد و با نصب آن امکان خاموش یا روشن کردن وسایل برقی وجود ندارد. با این وجود این مدل دزدگیر نیز برای افرادی که قصد دارند هزینه کمتری برای دزدگیر بپردازند و یا نیاز به کنترل وسایل برقی از راه دور ندارند، بسیار مناسب است.

دزدگیر اماکن فایروال F9

دزدگیر اماکن فایروال مدل F7

دزدگیر اماکن دیگری که قصد معرفی آن را داریم، دزدگیر اماکن فایروال مدل F7 می‌باشد. این دزدگیر اماکن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که به طور کلی تمامی دزدگیرهای برند فایروال از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تنها در قابلیت‌ها متفاوت می‌باشند. این مدل دزدگیر اماکن دارای تلفن کننده خط شهری است. درواقع برای فعال شدن تلفن کننده لازم است دزدگیر اماکن به خط تلفن وصل شود. توجه داشته باشید که درصورت قطع شدن خط شهری، تلفن کننده از کارمی‌افتد و قادر به تماس گرفتن نیست.

دزدگیر اماکن فایروال F7

بهترین دزدگیر اماکن گپ مدل G12

دزدگیر اماکن G12 از برند گپ نیز یکی از بهترین دزدگیر منزل موجود در بازار است. این مدل دزدگیر مانند دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 مجهز به تلفن کننده سیمکارتی است اما امکان خاموش یا روشن نمودن وسایل برقی را فراهم نمی‌سازد. قیمت این دزدگیر نسبتا کمتر از دزدگیر اماکن فایروال است. اگر به دنبال یک دزدگیر اماکن باکیفیت و باقیمت مناسب هستید، دزدگیر اماکن گپ G12 گزینه خوبی خواهد بود.

دزدگیر گپ G12

دزدگیر اماکن گپ T11

این مدل دزدگیر گپ مانند دزدگیر F7 فایروال دارای تلفن کننده خط شهری می باشد. همان طور که در بالاتر گفته شد این تلفن کننده به خط شهری تلفن وصل می شود و با قطع شدذن خط شهری، غیرفعال می شود. این مدل دزدگیر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از با کیفیت‌ترین دزدگیرها محسوب می‌شود.

دزدگیر منزل گپ T11

برای دیدن انواع این محصول می توانید به بخش دزدگیر اماکن و یا سیستم های حفاظتی سایت اینصب بروید. اطلاعات و مشخصات فنی هر محصول در صفحه محصول آن نوشته شده است و با مطالعه دقیق می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای هر گونه سوالی و یا مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان مجموعه‌ی اینصب تماس بگیرید.

امکانات فروشگاه اینصب
  • دارای تنوع بسیار بالا در ارائه محصولات، ارائه بهترین کیفیت با کمترین قیمت
  • تضمین کیفیت
  • گارانتی
  • امکان خرید اینترنتی
  • امکان پرداخت هزینه درب منزل در تهران
سخن پایانی

در این مطلب 7 مدل از بهترین دزدگیرهای اماکن را معرفی کردیم. برندهای گپ و فایروال که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، جزو برندهای شناخته شده و خوب بازار می‌باشند. کیفیت این برندها بسیار بالاست و در مقایسه با سایر دزدگیرهای اماکن در رده بالایی قرار می‌گیرند. اینصب نماینده رسمی برند گپ می‌باشد و سالهاست که خدمات این برند را تضمین و تایید کرده است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟