x
X

10 مدل از بهترین دزدگیرها برای 207

ماشین پژو 207 یکی از پرطرفدارترین خودروهای بازار است که نه تنها برای جوانان بلکه برای افراد میانسال و مسن نیز بسیار جذاب است. همین محبوبیت سبب شده که این خودرو برای سارقان نیز محبوب باشد و مورد سرقت قرار گیرد. به همین دلیل امروز قصد داریم در این بخش از بلاگ اینصب به سراغ خودروی 207 برویم و چند مدل از بهترین دزدگیرها برای 207 را به شما معرفی کنیم. اگر شما صاحبت خودروی پژو 207 هستید و یا قصد خرید آن را دارید، حتما تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

انتخاب یک دزدگیر خوب و همه فن حریف از بین مدل‌های مختلف و برندهای موجود در بازار لوازم جانبی خودرو، اصلا کار ساده‌ای نیست. بخصوص اگر اولین بار باشد که قصد خرید دزدگیر ماشین داشته باشید. فهمیدن اینکه کدام یک از این دزدگیرها به اندازه تبلیغ‌های خوش آب و رنگشان، واقعا باکیفیت و کارآمد هستند نیز کار را سخت‌تر خواهد کرد. اما خب اصلا نگران نباشید چون اینصب هم تجربه کافی در این حوزه دارد و هم برای جلب رضایت مشتری، تمام تلاش خود را می‌کند که بهترین مدل متناسب با نیازتان را به شما معرفی کند. در ادامه این مطلب با ما باشید تا بهترین دزدگیر برای پژو 207 را به شما معرفی کنیم.

بهترین دزدگیر برای 207

معرفی بهترین دزدگیرها برای 207

دزدگیرهای زیادی در بازار وجود دارند که در جای خود می‌توانند بهترین باشند. این موضوع کاملا به این بستگی دارد که شما چه چیزی از یک دزدگیر می‌خواهید و می‌خواهید دزدگیرتان دارای چه امکاناتی باشد. با توجه به تنوع زیاد برند و مدل‌های دزدگیر در بازار، اندکی کار انتخاب سخت شده است. بنابراین ما برای راحتی کار شما 10 مدل از بهترین دزدگیرها برای 207 را به شما معرفی خواهیم کرد تا با انتخاب یکی از آن‌ها بتوانید امنیت خودروی خود را حفظ کنید.

 1 – دزدگیر خودرو ایزیکار مدل E6 یکی از بهترین دزدگیرها برای 207

برند ایزیکار یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که بسیار پرطرفدار و محبوب است. دزدگیرهای برند ایزیکار، رضایت بسیار بالایی در میان مشتریان خود داشته است.  دزدگیر ایزیکار مدل E6 یک محصول بسیار باکیفیت از این برند است که امتحان خود را پس داده است.

قابلیت‌های این دزدگیر به اندازه‌ای زیاد است که فقط باید یکی از آن‌ را داشته باشید تا متوجه آن شوید. اما بطور خلاصه قابلیت‌های مهم این دزدگیر شامل ایزی دور است. ایزی دور به شما این امکان را می‌دهد که حتی وقتی ریموت دزدگیر همراهتان نیست هم از طریق شیشه ماشین، درب خودرو را باز کنید. همچنین شما می‌توانید در صورت سرقت، از راه دور ماشین را خاموش کنید. با نصب این دزدگیر بعد از 30 ثانیه درب‌ها به صورت خودکار قفل می‌شوند. این دزدگیر دارای دو ریموت است که یکی از ریموت‌ها تصویری می‌باشد.

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل E6

2- دزدگیر خودرو ایزیکار مدل X1 PLUSE

یکی دیگر از پرفروش‌ترین مدل‌های دزدگیر ماشین و از بهترین دزدگیرها برای 207 است. این مدل نیز مانند مدل قبل، امکان خاموش کردن خودرو از دور را دارد. دارای بُرد بالای یک کیلومتر است. یک عدد ریموت تصویری و یک ریموت ساده دارد. همچنین همه هشدارهای مهم از جمله هشدار باز بودن درب‌ها و روشن بودن چراغ‌ها را هم دارد. در یک کلام یک دزدگیر کامل و پرطرفدار است که می‌توانید با خیال راحت روی آن حساب کنید.

3- دزدگیر خودرو هوتای مدل 132-HT

یکی دیگر از برندهای بسیار عالی برای انتخاب بهترین دزدگیرها برای 207 برند هوتای است. دزدگیر ماشین تصویری هوتای مدل 132 به طراحی شیک و جوان پسند خود معروف است. اما ویژگی‌های این دزدگیر فقط ظاهر جذابش نیست. اگر خودروی شما صفر است و نگران باطل شدن گارانتی آن هستید، به همراه دزدگیر 132 یک سوکت فابریک هم خریداری کنید تا گارانتی ماشینتان باطل نشود. این دزدگیر دو ریموت شارژی تصویری بسیار جذاب دارد.

4- دزدگیر خودرو هوتای مدل 121 HT-L

این دزدگیر همه‌ی آن چیزی است که از خرید یک دزدگیر انتظار دارید. کیفیت و کارایی بالا در کنار طراحی زیبا و بی نظیر. این دزدگیر دارای دو ریموت تصویری است. آنتن مجزا و پشتیبانی از قابلیت‌های پمپ صندوق پران و پاور ویندوز و چشمی از جمله امکانات این دزدگیر است.

5- دزدگیر خودرو چیتا مدل F11D

برند چیتا یکی دیگر از  بهترین دزدگیرها برای خودروی 207 است که در بازار شناخته شده و محبوب می‌باشد. دزدگیر ماشین چیتا مدل F11D یک دزدگیر بسیار باکیفیت با شعار بالا بردن امنیت و حفاظت خودرو تا بهترین حالت ممکن است. این مدل دارای دو ریموت تصویری و ساده است. از لحاظ مشخصات فنی یک دزدگیر کامل و از لحاظ طراحی جزو دزدگیرهای زیبا و جوان پسند است.

6- دزدگیر ایزیکار مدل T1 یکی از بهترین دزدگیرها برای 207

دزدگیر ایزیکار مدل T1 یک انتخاب بدون نقص برای خودروی شما خواهد بود. این دزدگیر قابلیت ضد اسکن دارد. از خروجی پمپ صندوق پران و شیشه بالابر پشتیبانی می‌کند. باز بودن درب‌های خودرو را هشدار می دهد و امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و قفل اتوماتیک درب‌ها را دارد.

دزدگیر ماشین 207

7- دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH13

یکی دیگر از دزدگیرهای عالی از برند چیتا، مدل BT-CH13 است. این مدل می‌تواند یک انتخاب مطمئن و کامل برای خودروی شما باشد. دارای دو ریموت غیر تصویری و ساده است. از قابلیت های شیشه بالابر، صندوق پران، چشمی آلتراسونیک و قفل کودک هم پشتیبانی می کند.

8- دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH19

این مدل نیز می‌تواند یک انتخاب خوب برای دزدگیر 207 باشد. این دزدگیر دارای دو ریموت ساده و غیرتصویری است و مثل مدل‌های قبل از قابلیت‌های مهم مانند، شیشه بالابر، قفل کودک، چشمی آلتراسونیک و صندوق پران هم پشتیبانی می‌کند. یک دزدگیر باکیفیت و کامل که هرگز از خرید آن پشیمان نمی‌شوید.

9- دزدگیر استیلاک مدل LF861 از بهترین دزدگیرها برای 207

استیلاک یک برند قدیمی و باکیفیت است که بیش از دو دهه وارد ایران شده و توانسته در این مدت رضایت مشتری‌‌ها را جلب کند. از بین مدل‌های مختلف برند استیلاک دو مدل از آن‌ها را می‌توان در لیست بهترین دزدگیرها برای 207 قرار دهیم که یکی از آن‌ها، همین مدل است. دزدگیر استیلاک مدل LF861 یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین‌های این لیست است. یکی از مهم‌ترین دلایل این موفقیت، کیفیت بسیار بالای این دزدگیر است. استیلاک مدل 861 دارای کیت دوطرفه است که امکان دریافت پیام از ریموت و ارسال پیام از طریق ریموت را فراهم می کند.

قابلیت ویبره و زنگ، پشتیبانی از صندوق پران، چشمی آلتراسونیک و شیشه بالابر را هم دارد. همچنین قابلیت قفل کودک نیز دارد و درب‌های ماشین به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند. LF861 خودش دو مدل دارد؛ یک مدل آن دارای 2 ریموت تصویری است و یک مدل دیگر آن، یک ریموت تصویری و یک ریموت ساده دارد.

10- دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF-825-double

آخرین شماره لیست 10تایی دزدگیرهای مناسب 207 هم یکی دیگر از مددل‌های بهترین دزدگیرهای برند استیلاک است. اگر به دنبال این دزدگیر با قیمت مناسب‌تر هستید، سری هم به دزدگیر خودرو استیلاک مدل 825LF بزنید. دزدگیر شماره 10 دارای کیت دو طرفه است. به علاوه این دزدگیر دارای دو ریموت تصویری است. ریموت دارای ویبره و پشتیبانی از پمپ صندوق پران، چشمی آلتراسونیک و شیشه بالابر است. ریموت باکیفیت از جنس استیل و پلاستیک دارد.

سخن آخر

دزدگیرها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام دزدگیرهایی با قابلیت‌های متفاوت عرضه کرده‌اند. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم 10 مدل از بهترین دزدگیرها برای 207 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر انتخاب کنید. چنانچه در انتخاب و خرید دزدگیر دچار سردرگمی و مشکل شدید، می‌توانید با مشاوران ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟