x
X

بهترین جی پی اس های ایرانی کدام هستند؟

همان طور که می‌دانید امروزه جی پی اس خودرو از جمله لوازم جانبی‌های ضروری می‌باشد که لازم است روی هر خودرویی نصب گردد. چراکه نصب این دستگاه سبب افزایش امنیت خودروی شما می‌شود. انواع مختلفی از جی پی اس خودرو در بازار عرضه می‌گردد که دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشند. این ردیاب‌ها در برند، امکانات، کیفیت و … دارای تفاوت‌هایی هستند و از این رو اختلاف قیمت دارند. به دلیل این تنوع، در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین جی پی اس ایرانی را به شما معرفی کنیم اما قبل از آن توضیحاتی درمورد ردیاب‌های ایرانی به شما ارائه می‌دهیم.

3 مدل از بهترین جی پی اس ایرانی

لازم است بدانید که امروزه اکثر ردیاب‌ها و جی پی اس‌هایی که به بازار عرضه می‌شوند، ساخت کشور چین هستند اما به دلیل اینکه در ایران مونتاژ می‌شوند با نام جی پی اس ایرانی در بازار به فروش می‌رسند. موضوعی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که باید سرور جی پی اس داخل ایران باشد تا بتوانید به صورت دقیق و لحظه‌ای، خودروی خود را ردیابی کنید. در واقع منظور از جی پی اس ایرانی این است که سرور آن داخل ایران باشد.

بعد از تحریم‌ها، وجود سرور داخل ایران یک امتیاز برای سایت‌ها و ردیاب‌ها شده است چراکه دیگر مشکل قطع و وصلی نخواهند داشت. بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید جی پی اس باکیفیتی است که سرور آن داخل ایران است. در ادامه  شما را با چند مورد از GPSهایی که دارای سرور داخلی می‌باشند، آشنا خواهیم کرد.

ردیاب استیلاک مدل ST30

از جمله بهترین جی پی اس های خودرو که امروزه توانسته در بازار جایگاه مناسب و خوبی پیدا کند، می‌توان به جی پی اس خودرو استیلاک مدل ST30 اشاره کرد. سرور این ردیاب داخل ایران است و با خرید و نصب آن به راحتی می‌توانید به صورت لحظه‌ای و دقیق، موقعیت خودروی خود را روی نقشه مشاهده کنید. در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌های این جی پی اس می‌پردازیم.

بهترین جی پی اس ایرانی

  • خاموش کرده خودرو از راه دور: از امکانات و ویژگی‌های جذاب و پرطرفدار ردیاب St30 می‌توان به امکان خاموش کردن خودرو از طریق اپلیکیشن و از راه دور اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق اپ این جی پی اس، درخواست قطع برق خودرو را ارسال کنید تا خودرو از هر فاصله‌ای خاموش شود.
  • قابلیت شنود: این مدل جی پی اس دارای میکروفون است و شما می‌توانید صداهای داخل کابین خودرو را شنود کنید.
  • ارتباط صوتی دو طرفه: امکان ارتباط صوتی دو طرفه با داخل کابین خودرو از طریق میکروفون وجود دارد.
  • هشدار بازشدن درب خودرو: با نصب این ردیاب، زمانی که درب خودرو باز شود، نوتیفیکیشن آن روی گوشی شما ارسال می‌گردد.

جی پی اس وایزر مدل F150

یکی دیگر از جی پی اس های خودرو که کیفیت قابل قبولی دارد، جی پی اس خودرو وایزر مدل F150 می‌باشد. این ردیاب که سرور آن داخل ایران است و امکان ردیابی لحظه‌ای و دقیق خودرو را در اختیار شما می‌گذارد. این جی پی اس دارای امکانات زیادی است، از این رو مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و در بازار بسیار شناخته شده و معروف می‌باشد. در ادامه به چند مورد از امکانات آن اشاره می‌کنیم.

ردیاب F150 وایزر

  • خاموش کردن خودرو: شما می‌توانید با نصب این ردیاب، خودروی خود را از هر فاصله‎‌ای که هستید، از طریق اپلیکیشن خاموش کنید. این قابلیت برای زمانیکه خودروی شما مورد سرقت قرار گرفته است، بسیار کاربردی خواهد بود.
  • قابلیت شنود: امکان شنیدن صداهای داخل کابین خودرو با نصب این ردیاب وجود دارد.
  • هشدار وارد شدن ضربه به خودرو: زمانی که ضربه‌ای به خودرو وارد شود، نوتیفیکیشن آن برای شما ارسال می‌گردد.
  • قابلیت ارتباط صوتی: با خرید و نصب این ردیاب می‌توانید از طریق میکروفون با داخل کابین خودرو ارتباط صوتی برقرار کنید.

جی پی اس ایرانی زنوتیک مدل X3

از دیگر جی پی اس هایی که دارای سرور داخلی می‌باشند، می‌توان به جی پی اس زنوتیک مدل X3 اشاره کرد. این جی پی اس به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، در بازار جایگاه مناسبی دارد و جزو پرفروش‌ترین‌ها به حساب می‌آید. البته دقت بالای ردیابی آن نیز در فروش بالای آن بی‌تاثیر نیست.

ردیاب خودرو X3

  • قابلیت شنود: این ردیاب نیز همانند دو ردیاب قبلی که معرفی کردیم، دارای قابلیت شنود داخل کابین است و به شما این امکان را می‌دهد که صدای داخل کابین ماشین را بشنوید.
  • قابلیت ارتباط صوتی: از طریق این ردیاب نیز امکان برقراری ارتباط صوتی با داخل کابین وجود دارد.
  • خاموش کردن خودرو: شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن این ردیاب، برق خودرو را قطع کنید تا خودرو خاموش شود.

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم به شما 3 مدل از بهترین جی پی اس ایرانی را معرفی کنیم و امکانات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. البته توجه داشته باشید که این جی پی اس ها ساخت چین هستند اما سرور آن‌ها داخلی است و امکان ردیابی دقیق خودرو با آن‌ها امکان پذیر است. برخی از این برندها، تنها قطعاتشان از چین می‌آید و در واقع مونتاژ ایران هستند.  مهم‌ترین نکته در مورد خرید ردیاب، پشتیبانی قوی و پاسخگوی آن‌ها می باشد که هر سه مدل معرفی شده، دارای پشتیبانی قوی و خوبی هستند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی حتما با کارشناسان اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟