برنامه ردیاب خودرو | آموزش اپلیکیشن ردیاب خودرو استیلاک | اینصب
x
X

آموزش اپلیکیشن و برنامه ردیاب خودرو

  ردیاب خودرو یکی از سیستم‌های حفاظتی امنیتی خودرو محسوب می‌شود که نصب آن برای هر خودرویی الزامی است. شما می‌توانید در هر زمانی تنها با داشتن برنامه ردیاب خودرو از موقعیت خودروی خود با خبر شوید چراکه وظیفه‌ی اصلی ردیاب خودرو نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه‌ای است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ردیاب خودرو تنها برای موقعیت یابی و ردیابی ماشین استفاده نمی‌شود و امکانات و قابلیت‌های دیگر نیز دارد که بستگی به نوع نرم افزار آن دارد. شما از طریق نرم افزار ردیاب می‌توانید قابلیت‌هایی را برای ردیاب ماشین تعریف کنید.

 قابلیت های برنامه ردیاب خودرو

قابلیت های برنامه ردیاب خودرو

در این مقاله قصد داریم قابلیت‌های پیشرفته‌ترین برنامه ردیاب خودرو را برای شما عزیزان معرفی کنیم. هنگام خرید ردیاب خودرو یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، بحث اپلیکیشن آن است. از جمله شرایط یک اپلیکیشن خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور آن باید قوی و داخل ایران باشد تا برنامه قطعی و ارور نداشته باشد. زیرا با توجه به تحریم‌ها، اگر سرور ردیاب داخل ایران نباشد امکان قطعی ردیاب و عدم دسترسی به سایر امکانات آن وجود دارد.
  • ردیاب باید دارای پشتیبانی آنلاین باشد تا به هنگام بروز اتفاق به سرعت مشکل شما را رفع کنند.
  • از موضوعات بسیار مهم می‌توان به زبان اپلیکیشن اشاره کرد. بهتر است ردیابی که خریداری می‌کنید دارای اپلیکیشن فارسی باشد تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. همچنین توجه داشته باشید که دانلود و نصب آن برای گوشی اندروید و همچنین ios وجود داشته باشد.

شما همچنین می‌توانید علاوه بر ردیابی دقیق و آنلاین، از امکانات و قابلیت‌های ردیاب از طریق برنامه‌ی آن استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان به امکانات زیر اشاره کرد:

قابلیت شنود

امکان شنود، یکی از پر طرفدارترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های ردیاب ماشین است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن ردیاب، تمامی صداهای داخل کابین خودرو را شنود کنید و از تمامی اتفاقات داخل ماشین باخبر شوید. شما می‌توانید با این قابلیت صدای سارقان را شنود کنید و از نقشه‌های آن‌ها با خبر شوید.

قابلیت دکمه SOS

دکمه کمک یا همان SOS برای مواقعی است که با مشکل مواجه شده‌اید و نیاز به کمک دارید. البته لازم به ذکر است که از قبل، باید شماره‌های نزدیکان خود را بر روی حافظه اپلیکیشن تعریف کنید.

تعریف محدوده جغرافیایی

از طریق نرم افزار ردیاب، شما قادر به تعریف کردن محدوده جغرافیایی برای خودروی خود هستید به این صورت که به محض خارج شدن خودرو از آن محدوده، برای شما هشدار اطلاع رسانی ارسال شود.

کنترل خودرو از راه دور

این قابلیت جذاب ردیاب به شما این امکان را می‌دهد تا از مسافت دور بتوانید خودروی خود را کنترل کنید. به طور مثال شما می‌توانید ماشنتان را از راه دور تنها از طریق اپلیکیشن، خاموش کنید. این قابلیت زمانی که ماشین شما به سرقت می‌رود، بسیار کاربردی خواهد بود و می‌توانید خودروی خود را از مسافت دور، خاموش و سارق را دستگیر کنید.

تعریف سرعت مجاز

همانطور که از نامش پیداست شما می‌توانید سرعتی را برای خودروی خود تعریف کنید و یک کاربرد این قابلیت، برای زمانی است که خودرویتان را دست فرزند خود داده‌اید و نمی‌خواهید بیشتر از آن سرعت داشته باشد.

هشدار باز شدن درب خودرو

هنگامی درب خودروی شما باز شود، از طریق اپلیکیشن ردیاب به شما هشداری مبنی بر باز بودن درب خودرو ارسال می‌شود.

پیشرفته ترین اپلیکیشن ردیاب خودرو

آموزش استفاده از اپلیکیشن ردیاب استیلاک

از پیشرفته‌ترین و بهترین ردیاب خودرو که دارای اپلیکیشن کاملی می‌باشد، می‌توان به برنامه استیلاک برای ردیاب St30 اشاره کرد. اپلیکیشن این ردیاب فارسی است و در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است و تمامی قابلیت گفته شده در بالا را شما می‌توانید در برنامه این ردیاب تعریف کنید.

اپلیکیشن Stelock را شما می‌توانید از گوگل پلی برای اندروید و پلی استور برای ios به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. سرور این برنامه داخل ایران و بدون هیچ قطعی می‌باشد و همچنین دارای پشتیبانی آنلاین و پاسخگو است. ردیاب خودرو استیلاک مدل st30 یکی از جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین ردیاب سیمی خودرو محسوب می‌شود که علاوه بر داشتن قابلیت‌های متعدد، دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشد.

راه اندازی برنامه ردیاب خودرو  Stelock

در این قسمت قصد داریم برنامه  Stelock را برای ردیاب ST30 استیلاک را توضیح دهیم:

  1. ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید و با ثبت نام و شماره موبایل خود، در اپلیکیشن ثبت نام کنید.
  2. بعد از ثبت نام، باید از بخش “ورود”  اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید تا بتوانید وارد محیط برنامه و اپلیکیشن شوید.
  3. بعد از ورود، شما می‌توانید دستگاه‌هایی که ردیاب را برای آن‌ها نصب کرده‌اید را مشاهده کنید. (شما می‌توانید چندین دستگاه را بر روی یک اپلیکیشن تعریف کنید.) در این قسمت، دستگاه‌های فعال و غیرفعال را می‌توانید مشاهده کنید. اگر دستگاهی بر روی اپلیکیشن تعریف نکرده‌اید، می‌توانید با زدن گزینه + در پایین سمت چپ برنامه، دستگاه مورد نظر را ثبت کنید.
  4. سپس با وارد شدن به منوی ردیاب، موارد زیر را مشاهده می‌کنید:
  • لیست دستگاه‌ها: دستگاه‌هایی را که بر روی بنامه تعریف کرده‌اید را می‌توانید مشاهده کنید.
  • موقعیت یابی: از طریق این منو می‌توانید موقعیت دستگاه مورد نظر خود مانند سرعت، زمان خاموش شدن خودرو و … را بررسی و کنترل کنید. فقط لازم است برای استفاده از این گزینه تیک کنار دستگاه مورد نظر را علامت بزنید.
  • اعلانات: در منوی اعلانات تمامی هشدارها ثبت می‌شود و شما می‌توانید همه‌ی هشدارهای داده شده را در این قسمت مشاهده کنید.
  • پشتیبانی: هنگام مواجه شدن با هر مشکلی می‌توانید در این قسمت، تیکت ثبت کنید.
  • شارژ سیمکارت: می‌توانید سیم کارت خود را از طریق این گزینه شارژ کنید.
  • تمدید حساب کاربری: هنگامی که زمان حساب کاربری شما به اتمام رسید، می‌توانید از طریق این گزینه، حساب خود را تمدید کنید.
  • بروزرسانی: از طریق این گزینه می توانید برنامه ردیاب را بروز رسانی و یا update کنید.
  1. شما با ضربه زدن بر روی دستگاه مورد نظر، منوی اصلی دستگاه باز می‌شود که شما می‌توانید به طور مثال مسیر بازپخش خودرو مورد نظر را مشاهده کنید. برای این کار لازم است تاریخ شروع و پایان را وارد کنید و مسافت و مسیرهای طی شده خودرو را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در این قسمت مشخص کنید تا اعلانات شما از چه طریقی برای شما ارسال شود. مثلا می‌توانید مشخص کنید اعلان جابجایی خودرو از طریق سایت و پیامک برای شما ارسال شود. در قسمت منوی دستگاه، شما قادر به تعریف کردن تمامی قابلیت‌های ردیاب خودرو خواهید بود.

سخن آخر

در این مقاله درباره برنامه ردیاب خودرو و قابلیت‌های آن صحبت کردیم و توضیح دادیم که از یک اپلیکیشن برای ثبت چندین وسیله می‌توانید استفاده کنید. همچنین درباره نحوه نصب و راه اندازی اپلیکیشن ردیاب استیلاک مواردی را بیان کردیم. چنانچه از ردیاب‌های استیلاک استفاده می‌کنید، می‌توانید برای دانلود رایگان و یا آموزش نصب برنامه ردیاب خودرو از طریق سایت استیلاک اقدام کنید. برند معروف استیلاک از سال‌های دور در زمینه تولید سیستم‌های حفاظتی و امنیت خودرو فعالیت دارد و امروزه با ارائه جدیدترین ردیاب خودرو، تمامی توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟