x
X

0 تا صد برنامه ردیاب حیوانات

برنامه ردیاب حیوانات به شما کمک میکند که دقیقا موقعیت حیوان خانگی خود را شناسایی کنید. ردیاب مناسب ترین ابزار برای در امان نگه داشتن حیوانات یا همان پت های بازیگوش تان می باشد. بازیگوشی و کنجکاوی از جمله رفتارهای بارز حیوانات خانگی است ، ترجیح می دهند دائما به این ور و آن ور سرک بکشند .

برای جلو گیری از گم شدنشان یا در مواقعی که عجله دارید و نمی دانید دقیقا کجا هستند با برنامه ردیاب حیوانات می توانید آنها را در کسری از ثانیه پیدا کنید.

در واقع شما با خرید ردیاب استیلاک مدل Qbit می توانید دانلود و نصب برنامه ردیاب حیوانات را به طور رایگان از اینصب هدیه بگیرید.

برنامه ردیاب حیوانات

ضرورت نصب برنامه ردیاب حیوانات !

ردیاب حیوانات یک قطعه فیزیکی با سایز مناسبی است که امکان حمل آن برای حیوان راحت می باشد. اما برنامه ردیاب حیوانات یک اپلیکشن است که باید در گوشی همراه شما نصب شود تا بتوانید قابلیت هایی را بر روی آن نصب و راه اندازی کنید.

عملا وقتی قطعه ردیابی را خریداری می کنید ولی نرم افزار آن را نه ، دستگاه ردیاب شما هیچ کارایی خاصی ندارد . پس بلافاصله بعد از خرید ردیاب خود را موظف کنید که نرم افزار آن را تهیه کنید. مجموعه تخصصی اینصب با خرید ردیاب شخصی Qbit ، به شما نرم افزار آن را به مدت یک سال هدیه می دهد.

در ادامه به بررسی بیشتر قابلیت های برنامه ردیاب حیوانات می پردازیم تا شما را کاملا با این نرم افزار آشنا کنیم.

قابلیت های برنامه ردیاب حیوانات

نرم افزار ردیاب شخصی استیلاک مدل Qbit از قابلیت های منحصر به فرد زیادی برخوردار است از جمله:

  • ردیابی آنلاین چند دستگاه ردیاب همزمان

فرض کنید هم برای فرزند خردسال خود و یا پدر و مادر سالمندتان ردیاب تهیه کرده اید هم برای حیوان خانگی تان ، در این صورت می توانید هر دو ردیاب را با یک برنامه یا همان نرم افزار مخصوص رصد کنید.

  • باز پخش مسیر های رفته شده روی نقشه

فرض کنید به همراه فرزند خود چیز با ارزشی بوده که گم شده است و نیاز دارید بدانید باید در چه مسیری دنبالش بگردید ! با این نرم افزار میتوانید به راحتی مسیر های رفته شده را ببینید.

  • انتخاب منطقه امن

می توانید در این نرم افزار محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کنید که اگر حیوان تان یا فرزند دلبتان از آن منطقه امن خارج شد بر روی گوشی شما هشداری ظاهر شود.

  • ضبط کردن صدای محیط از طریق دستگاه ردیاب

شما می توانید با تنظیم کردن نرم افزار مشخص کنید مثلا دو دقیقه صدای اطراف ردیاب را ضبط کند و از طریق گوشی همراهتان قادر به شنیدن آن هستید.

  • مسیر یابی از طریق برنامه

از طریق برنامه نصب شده بر روی گوشی یک نقشه در اختیارتان است که میتوانید با استفاده از آن مسیر یابی راحت تری داشته باشید.

  • قابلیت نصب برای اندروید و IOS

این نرم افزار برای هر مدل گوشی شما مناسب است ، android و ios را پشتیبانی می کند.

  • تعیین شماره های ضروری برای کلید اضطراری SOS

در مواقع حساس کودک شما با فشردن دکمه SOS بر روی ردیاب می تواند با پلیس یا خودتان یا هر شماره ای که در نرم افزار تنظیم شده باشد تماس بگیرد.

وهمچنین با خرید این ردیاب و نصب برنامه ردیاب حیوانات می توانید شاهد قابلیت های بیشتری در این اپلیکشن باشید.

برنامه ردیاب حیوانات

آموزش نصب و راه اندازی دستگاه ردیاب و برنامه ردیاب حیوانات

ردیاب Qbit یک دستگاه مناسب برای فرزندان ، سالمندان و حیوانات خانگی شما می باشد . نصب و راه اندازی این ردیاب شخصی و نرم افزار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد.

این دستگاه سیم کارت خور است و سیم کارت از نوع نانو و کوچک در دستگاه ردیاب قرار می گیرد. برای روشن کردن دستگاه لازم است دکمه SOS را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا دستگاه روشن شود. جهت خاموش کردن دستگاه به طور کامل باید باطری را از آن خارج کنید.

برای استفاده از نرم افزار عبارت tracksolid pro را در گوگل پلی برای اندروید یا apstore برای ios جستجو کنید ، با یافتن برنامه مربوطه آن را دریافت و نصب کنید.

در قسمت accont/email باید IMEI  درج شده در پشت دستگاه را وارد کنید( از سریال دستگاه می توانید برای user name استفاده کنید). کلمه عبورتان را 888888 بزنید. در ادامه می توانید برای تغییر رمز عبور ، رمز عبور جدید را وارد کرده و تایید کنید و منطقه ایران را انتخاب کنید.

در صورتی که به اینترنت متصل باشید در محیط نرم افزار در بخش پایین 4  قسمت HOME ، LIST ،   ALERTS و PROFILE را مشاهده می کنید که هر کدام کارایی خاصی را دارد.

HOME

درقسمت HOME نمای کلی نقشه به شما نمایش داده می شود و می توانید موقعیت خود و دستگاه را از روی نقشه ببینید.

LIST

در قسمت LIST با انتخاب دستگاه خود بر روی نقشه می توانید تمام قابلیت هایی که در بالا گفتیم را در این بخش تنظیم کنید.در بخش detail میتوانید جزئیات دستگاه را ببینید. و از device name نام دستگاه را تغییر دهید.

ALERTS

در قسمت   ALERTSمی توانید تمامی هشدار هایی که به شما داده است را بسته به تاریخ و زمان مشخص مشاهده کنید.و در اینجا از طریق گزینه record میتوانید دستور ضبط صدا به مدت معیین انتخابی خودتان را بدهید.

PROFILE

در بخش PROFILE می توانید رمز عبورتان را تغییر دهید یا زبان کاربری خود را عوض کنید که د جهت شخصی سازی پروفایل و تنظیمات اینچنینی به شما کمک می کند.

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید و ما تمام سعی خودمان رو کردیم که تمام و کمال توضیحات رو به شما ارائه دهیم. می توانید برای خرید ردیاب شخصی Qbit با مجموعه اینصب در تماس باشید تا اگر سوالی همچنان باقی مانده تیم متخصص اینصب پاسخگوی شما باشند. همچنان تیم پشتیبانی این مجموعه سوالات شما در مورد برنامه ردیاب حیوانات پاسخگو هستند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟