ساختار دزدگیر ماشین | سیستم دزدگیر خودرو | دزدگیر اتومبیل در مقابل سیستم‌های ردیابی GPS
x
X

بررسی ساختار دزدگیر ماشین در مقابل سیستم‌های ردیابی GPS

سیستم هشدار امنیتی اتومبیل وسیله‌ای الکترونیکی است و برای جلوگیری از سارقانی که قصد سرقت ماشین یا اشیا داخل آن را دارند، در وسیله نقلیه نصب شده است. موارد مختلفی وجود دارد که می‌تواند صدای هشدار را روشن کند. می‌توان از یک سیستم هشدار در مورد یک سرقت قریب‌الوقوع و در و در برخی مواقع ترساندن سارق استفاده کرد. بر همین اساس به بررسی ساختار دزدگیر ماشین می‌پردازیم.

بااین‌حال، اگر مالک 500 متر از ماشین فاصله داشته باشد، بعید است که این سیستم بتواند سریع پاسخ دهد. این جایی است که دستگاه‌های ردیابی ماشین GPS برای کمک وارد می‌شوند. سیستم ردیابی اتومبیل GPS را می‌توان به صدای هشدار اتومبیل متصل کرد. وقتی صدای هشدار اتومبیل فعال شود، یک پیام اعلان به تلفن همراه، رایانه لوحی یا رایانه متصل شده در مرکز کنترل ارسال می‌شود. به‌این‌ترتیب، مالک خودرو می‌تواند ماشین را بررسی کند.

مزایای سیستم هشدار اتومبیل در مقابل ردیابی GPS

یک سیستم هشدار امنیت شبانه‌روزی را برای اتومبیل شما فراهم می‌کند. استخدام یک نگهبان برای مراقبت از اتومبیل خود در یک پارکینگ عملی نیست. ترفندهای سارقان هر روز پیچیده‌تر می‌شوند و این امر خواستار محافظت مضاعف برای اطمینان از امنیت روزانه خودرو است. می‌توانید ردیابی GPS خود را همراه با سیستم هشدار متناسب نمایید تا در صورتی که سارقان موفق به دور شدن از ماشین شما شوند، ردیابی آن‌ها راحت‌تر باشد. سیستم‌های هشدار اتومبیل کاملاً مقرون‌به‌صرفه بوده و روند نصب آن نیز آسان است. اگر در حال خرید ماشین جدید هستید، می‌توانید آن را با سیستم هشدار امنیتی کارخانه مجهز کنید؛ بنابراین، نه‌تنها از ماشین و محتوای آن محافظت می‌کند بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود.

 

مزایای دزدگیر ماشین

.

همه اتومبیل‌ها باید بیمه داشته باشند. آن دسته از خودروهایی که مجهز به سیستم دزدگیر نیستند قطعاً حق بیمه بالاتری دارند و این می‌تواند هزینه‌های بیشتری را به همراه داشته باشد. دزدگیرهای مدرن اتومبیل بازدارنده‌های بسیار خوبی برای سارقان هستند ودر کاهش موارد سرقت خودرو بسیار کمک می‌کنند. آن دسته از ساختار دزدگیر ماشین که فاقد سیستم هشدار هستند همیشه هدف مناسبی برای سارقان هستند. با وجود مزایای بی‌شمار مرتبط با سیستم‌های هشدار اتومبیل، در نتیجه استفاده از آن معایب متعددی وجود دارد.

معایب سیستم دزدگیر خودرو در مقابل ردیابی GPS

ساختار دزدگیر ماشین امنیت فاحشی را در اتومبیل شما ایجاد نمی‌کنند. نظرسنجی جدید نشان می‌دهد با وجود تلاشی که خودروسازان و دارندگان خودرو برای ایمن‌سازی وسایل نقلیه خود انجام داده‌اند، سارقان هنوز هم خودروها را هدف قرار می‌دهند. از اهداف جدید آن‌ها چرخ‌های خودرو، تایرها و رینگ‌ها هستند. گاهی حتی اتومبیل‌های دارای سیستم هشدار نیز بسیار آسیب پذیر هستند. گروهی از سارقان بدون تحریک سسیستم‌های‌هشدار می‌توانند چرخ‌ها، آینه‌های جانبی و رینگ‌ها را تهیه کنند.

این سنسورهای هشدار اغلب تحت تأثیر هشدارهای کاذب ناشی از لرزش کامیون‌های سنگین عبوری، حیوانات و حتی موسیقی با صدای بلند قرار می‌گیرند. این مسئله می‌تواند گمراه‌کننده و گاهی نگران‌کننده باشد و از این رو در صورت یک حادثه جدی کسی به کمک نخواهد آمد. با این وجود، چندین نکته وجود دارد که مالک می‌تواند برای اطمینان از افزایش امنیت خودرو آنها را انجام دهد. می‌توانید حساسیت سیستم هشدار خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید اتومبیل خود را با دستگاه‌های ردیابی اتومبیل GPS مجهز کنید تا در صورت دزدیده شدن خودرو، امنیت بیشتری داشته باشید.

معایب دزدگیر ماشین

سیستم دزدگیر خودرو امنیت کاملی را برای خودرو ارائه نمی‌دهند. آن‌ها ضعیف هستند. بنابراین سارقان می‌توانند این سیستم‌ها را از کار بیندازند. با کارشان کنار بیایند. مواردی از سرقت خودروها حتی با وجود دزدگیر امنیتی نصب شده در آن‌ها وجود داشته است. سارقان باهوشی وجود دارند که می‌توانند به‌راحتی سیستم دزدگیر سیمی یا هر نوع زنگ هشدار دیگری را غیرفعال کنند. برخی از سیستم‌های هشدار اتومبیل گران هستند، به‌خصوص سیستم‌های بی‌سیم. بهترین راه برای اطمینان از اینکه خودروی شما کاملاً در برابر سارقان محافظت می‌شود، نصب سیستم ردیابی اتومبیل GPS همراه با سیستم هشدار است. دستگاه‌های ردیابی ماشین GPS بسیار مؤثر و مقرون‌به‌صرفه هستند. رهبر GPS شرکت پیشرو در کالیفرنیا است که دستگاه‌های ردیابی GPS را برای شرکت‌های ناوگان و وسایل نقلیه شخصی ارائه می‌دهد.

مزایای نامحدودی در ارتباط با سیستم‌های ردیابی اتومبیل GPS وجود دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

در صورت سرقت با ردیابی GPS، وسیله نقلیه خود را پیدا کنید

جستجوی وسیله نقلیه سرقتی به‌صورت دستی حتی با سیستم دزدگیر خودرو می‌تواند خسته‌کننده، هزینه‌بر و طولانی باشد. با استفاده از سیستم‌های ردیابی اتومبیل GPS، می‌توانید در مدت کوتاهی ماشین دزدیده شده خود را پیدا کرده و آن را بازیابی کنید. دستگاه‌های ردیابی متصل به تلفن هوشمند شما اطلاعات مکان را به‌موقع درباره وسایل نقلیه شما ارسال می‌کنند. مختصات (طول و عرض جغرافیایی) نیز ارائه شده است. از این رو با همکاری پلیس ماشین سریع‌تر بازیابی می‌شود.

 

پیدا کردن ماشین با ردیاب

.

هزینه‌های مرتبط با هزینه‌های نگهداری و بیمه را کاهش دهید

دستگاه‌های ردیابی اتومبیل GPS به یادآوری مسافت پیموده شده خودکار مجهز هستند که می‌تواند تا حد زیادی به کاهش هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو کمک کند. معنی این امر این است که ارزش فروش مجدد خودرو شما همچنان بالا خواهد بود. با تعمیر و نگهداری به‌موقع شما همچنین می‌توانید مجازات‌های مرتبط با تایرهای بد و مالیات را کاهش دهید. اکثر شرکت‌های بیمه، اگرنه همه، با داشتن اتومبیل‌های مجهز به سیستم دزدگیر خودرو و یا سایر سیستم‌های امنیتی و بازیابی، به صاحبان خودرو تخفیف می‌دهند.

سازگاری GPS با تلفن‌های هوشمند

این خبر خوبی برای افرادی است که تلفن‌های هوشمند و تبلت دارند. شما می‌توانید از راه دور از خانه خود هر کوردی را در ماشین خود مدیریت کنید. مزایای مرتبط با نصب سیستم ردیابی وسیله نقلیه GPS بسیار زیاد است. با این وجود معایب کمی نیز در ارتباط با آن وجود دارد. در برخی موارد ممکن است به دلیل برخی شرایط سیستم ردیابی GPS از کار بیافتد. همچنین سیگنال‌های GPS ممکن است به دلیل برخی موانع مانند ساختمان‌ها و غیره دقیق نباشند. گاهی نیز دستگاه ردیابی GPS شما باطری ماشین را خالی می‌کند. با این‌حال، مزایای ردیاب در کنار سیستم دزدگیر خودرو بیشتر از معایب آن است و از این رو شما باید یک‌قدم بردارید. ماشین خود را با سیستم‌های ردیابی GPS برای آرامش خاطر مجهز کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟