x
X

بررسی دزدگیر ساده خودرو

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره دزدگیر ساده خودرو را برایتان شرح دهیم. اگر از بسیاری از انسان‎‌ها در مورد ضروری‌ترین نیاز‌های افراد سؤال کنید، قطعاً یکی از آن‌ها امنیت خواهد بود. بدون وجود امنیت، جان بسیاری از انسان‌ها به خطر می‌افتد. علاوه بر آن، دارایی‌های افراد نیز با خطر روبه‌رو خواهد بود. به همین دلیل، انسان‌ها از گذشته‌های دور تابه‌حال به دنبال کسب امنیت بوده‌اند. خودرو‌ها از وسایلی هستند که همواره باید به امن بودن آن‌ها دقت فراوانی داشته باشیم. در صورتی که نتوانیم امنیت خودروی خود را تأمین کنیم، آسیب‌هایی به آن می‌رسد، و یا این که مورد سرقت افراد سودجو قرار خواهد گرفت. به همین منظور، سال‌ها قبل بود که دزدگیر‌ها به وجود آمدند و خیال بسیاری از انسان‌ها را راحت کردند.

تاریخچه دزدگیر‌ها

دزدگیر‌ها قدمت نسبتاً زیادی دارند و سال‌ها قبل بود که ایده‌های درخشانی به ذهن افراد کاربلد رسید. البته دزدگیر‌ها در آن زمان کارایی دزدگیر‌های امروز را نداشتند. آن‌ها صرفاً خدمات کمی را به افراد ارائه می‌دادند. گاهی اوقات هم پیش می‌آمد که به درستی کار نمی‌کردند و این قضیه افراد را با مشکل مواجه می‌کرد. به هر شکل، رفته‌رفته نسبت به رفع مشکلات مربوط به دزدگیر‌ها اقدام شد و امروزه شاهد محصولاتی با کیفیت فراوان و با حداقل مشکلات هستیم. به دلیل سودی که برخی از شرکت‌ها از فروش دزدگیر‌ها بردند، برند‌های زیادی دست به کار شدند و مشابه این کار را انجام دادند. البته خوب است بدانید که بسیاری از این شرکت‌ها به جایی نرسیدند. دلیل آن هم این بود که محصولات آن‌ها کیفیت خوبی نداشت و مردم برای داشتن آن‌ها باید هزینه‌های نسبتا زیادی را صرف می‌کردند.

شرکت‌های موفق

این در حالی است که اکنون شرکت‌های فراوانی در این حوزه به موفقیت رسیده‌اند. تنها کافی است که سری به فروشگاه‌های معتبر بزنید و مطمئناً با مقادیر زیادی از این برند‌ها و محصولاتشان مواجه خواهید شد. خبر خوب دیگر این است که انواع و اقسام دزدگیر‌ها روانه بازار شده‌اند. این موضوع برای انسان‌ها مفید خواهد بود و آن‌ها قادر هستند تا مطابق با سلیقه‌ای که دارند، یکی از آن‌ها را از آن خود کنند. همه چیز هم به سلیقه مربوط نمی‌شود و پای بودجه، نوع ماشین و موارد این چنینی نیز در میان است. اگر مقالات موجود در سایت ما را بررسی کرده باشید، حتماً متوجه مطالبی پیرامون دزدگیر‌های مختلف و بررسی آن‌ها شده‌اید.

چنان چه آن‌ها را مطالعه نکرده‌اید و می‌خواهید در موردشان اطلاعات کسب کنید، توصیه می‌کنیم حتماً نگاهی به آن‌ها داشته باشید. حال در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دزدگیر ساده خودرو موجود در بازار بپردازیم. این دزدگیر‌ها به جز مزایا، معایبی را هم به همراه دارند که در این قسمت از مقالاتمان به خوبی به آن‌ها اشاره خواهیم داشت. بنابراین توصیه می‌کنیم که ما را تا پایان همراهی کنید.

دزدگیر خودرو

 

دزدگیر ساده خودرو چیست؟

ابتدا بهتر است به این موضوع بپردازیم که در کل چند نوع دزدگیر در کشور ما موجود است. این دزدگیر‌ها به سه نوع دزدگیرساده خودرو، سیم کارت خور و تصویری تقسیم می‌شوند که هر یک کارایی، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. هر کدام از این محصولات نیز خود به چند نوع مختلف تقسیم می‌شوند و شرکت‌هایی مسئول تولید و توسعه آن‌ها بوده‌اند. بدیهی است که قیمت هر کدام هم با دیگری متفاوت می‌باشد. دزدگیر خودرو ساده، با کمترین امکانات موجود طراحی شده است و مناسب افرادی است که چندان نمی‌خواهند برای خودروی خود هزینه کنند.

در صورتی که به بدنه یا قسمت‌هایی از ماشین ضربه وارد شود، این دزدگیر‌ها به صدا در می‌آیند. حال دارنده خودرو باید در نزدیکی آن باشد و صدا را به خوبی بشنود. بنابراین به افرادی که خودرو‌هایی با دزدگیر‌های ساده دارند، همواره پیشنهاد می‌شود که آن را در نزدیکی محل زندگی یا کار خود قرار دهند. این کار باعث می‌شود تا آسیبی به آن خودرو وارد نگردد. بعد از وارد شدن ضربه، صدایی در دزدگیر به وجود می‌آید و دارنده خودرو به سرعت می‌تواند متوجه آن شود. این صدا درست مانند یک هشدار است و به سادگی قابل شنیدن خواهد بود. پس نتیجه می‌گیریم که دزدگیر ساده خودرو تا حد زیادی کار ما را راه می‌اندازد و هرگز نباید مزیت‌های آن را نادیده گرفت. در ادامه به مزیت ها و اهمیت دزدگیر خودرو خواهیم پرداخت.

مزایای دزدگیر ساده خودرو

در ادامه بررسی دزدگیر‌ ساده خودرو، به سراغ مزیت‌های آن می‌رویم.

امثبت دزدگیر ساده خودرو

مورد اولی که می‌خواهیم در مورد خصوصیات مثبت دزدگیر ساده خودرو خدمتتان عرض کنیم، صدای نسبتاً مطلوب آن است. این صدا به حدی زیاد است که به راحتی می‌توانید آن را بشنوید و نسبت به نجات مال خود اقدام نمایید. هشدار موجود بر روی ریموت این دزدگیر‌ها نوعی ویبره هم درون خود دارد تا بهتر بتوان آن را احساس کرد.

تنظیم میزان حساسیت

یکی دیگر از خوبی‌های دزدگیر ساده خودرو این است که میزان حساسیت آن توسط خود افراد قابل تنظیم خواهد بود. در صورتی که در محله‌ای زندگی می‌کنید که مثلاً بچه‌ها در آن ساعت‌ها بازی می‌کنند، نیازی نیست که حساسیت آن را زیاد کنید. چرا که در این شرایط، دزدگیر شما مرتباً به صدا در می‌آید. اگر محله آرامی دارید و یا در جایی زندگی می‌کنید که احساس خطر دارید، نیاز است تا حساسیت آن را افزایش دهید. انجام این کار در نهایت باعث آرامش خاطر خودتان خواهد بود. گفتنی است که تنظیم حساسیت دزدگیر‌ساده خودرو کار بسیار ساده‌ای است و در این زمینه با دردسر مواجه نخواهید شد. البته سایر دزدگیر‌ها نیز چنین قابلیتی در خود دارند.

قیمت خوب دزدگیر‌ ساده خودرو

قیمت خوب دزدگیر‌ ساده خودرو را باید مزیت دیگری به حساب آورد. گفتیم که دزدگیر‌های ساده خودرو از انواعی ساخته شده‌اند، اما تقریباً تمام آن‌ها مقرون به صرفه هستند. پس افراد با هر بودجه‌ای قادر به خریدشان خواهند بود. حال در صورتی که می‌خواهید در مورد قیمت هر یک از این دزدگیر‌ها اطلاعات به دست آورید، می‌توانید با تیم ما در تماس باشید.

فراوانی دزدگیر‌های ساده

فراوانی دزدگیر‌ ساده خودرو بسیار بالا است و به سادگی در بازار یافت می‌شود. این در حالی است که اگر بخواهید سایر انواع دزدگیر‌ها را تهیه کنید، ممکن است چالش‌هایی را پیش روی خود داشته باشید.

معایب دزدگیر

 

معایب دزدگیر ساده خودرو

کارایی

حقیقت این است که دزدگیر‌های ساده، کارایی چندانی ندارند و صرفاً برای هشدار دادن به صاحبان خودرو‌ها به وجود آمده‌اند. سایر انواع دزدگیر‌ها می‌توانند بسیار مفیدتر باشند و افراد را بهتر راهنمای کنند.

برد دزدگیر‌ ساده خودرو

برد دزدگیر‌ ساده خودرو، بسیار پایین است. اگر خودروی خود را شاید تنها کمی دور‌تر از منزل یا محل کارتان قرار دهید، احتمال آن وجود دارد که هشداری برایتان پخش نشود و از هیچ چیز اطلاع نداشته باشید.

علت هشدار دادن

عیب دیگری که یک دزدگیر ساده خودرو دارد. این است که در صورت هشدار دادن، به احتمال زیاد متوجه علت آن نخواهید شد. این در حالی است که دزدگیر‌های تصویری به شما علت را نشان می‌دهد. و به راحتی متوجه جریان خواهید شد. این بود خلاصه‌ای از بخش دیگری از بررسی دزدگیر ساده خودرو و معایب آن.

معایب دزدگیر

 

مدل‌های شاخص دزدگیر‌های ساده

همان طور که گفته شد، دزدگیر ساده خودرو انواعی دارند و هر یک با قیمت‌هایی به فروش می‌رسند. دزدگیر ساده خودرو، توسط شرکت‌های گوناگونی ساخته شده‌اند که در این بخش، نام برخی از این شرکت‌ها را برایتان ذکر می‌کنیم.

استیل میت

استیل میت نام یکی از این برند‌ها است که از سال‌ها قبل به وجود آمد. اکنون اگر بخواهیم لیستی از بهترین دزدگیر‌های جهان را نام ببریم. حتماً استیل میت در میان آن‌ها خواهد بود. این شرکت موفق شده است تا مدل‌های همچون RX 1000، ST15 و ST02 را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این دزدگیر‌ها از بهترین‌های استیل میت هستند و به شما عزیزان هم پیشنهاد می‌شود.

نورون

نورون هم شرکت دیگری است که انواع دزدگیر‌هایش در بازار به چشم می‌خورند. s500 یکی از برترین دزدگیر‌های این شرکت به شمار می‌رود که کارایی و قدرت بسیار بالایی دارد. از دیگر برند‌های موجود در حوزه دزدگیر ساده خودرو و سایر انواع باید به هوتای، کیلس استارتر و چیتا اشاره داشت که حتماً باید نیم نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

قیمت دزدگیر ساده خودرو

خوب است بدانید که قیمت تمام دزدگیر ساده خودرو تقریباً زیر یک میلیون تومان است. این موضوعی است که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کرده بودیم. گفتیم که این دزدگیر‌ها از لحاظ قیمت در جایگاه خوبی به سر می‌برند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش داشتیم تا به بررسی دزدگیر ساده خودرو به خوبی بپردازیم. همچنین جزئیات، مزایا، معایب و مدل‌های مشهور در این زمینه را هم خدمت شما معرفی کردیم. با همه این‌ها، انتخاب یک دزدگیر مناسب به سلیقه خودتان مربوط خواهد بود. در نهایت باید خصوصیات هر یک از دزدگیر‌ها با دقت زیر ذره‌بین قرار داده و یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنید. نصب دزدگیر‌ ها نیز امری ساده است و افراد زیادی در شهرتان، این کار را برای شما انجام خواهند داد.

در پایان ذکر یک نکته اهمیت دارد. آن هم این است که همه چیز دزدگیر‌ها نیستند. به بیان دیگر، دزدگیر‌ها تمام امنیت مربوط به خودروی شما را فراهم نمی‌کنند. کار‌ها و استراتژی‌های دیگری هم هستند که حتماً باید آن‌ها را انجام دهید تا همواره از سلامت خودروی خود مطمئن شوید. توصیه می‌کنیم حتماً در این مورد مطالعه داشته باشید تا در نهایت به خواسته خود دست پیدا کنید. در پایان امیدواریم که دزدگیر دلخواهتان را تهیه کرده و از این مقاله هم لذت برده باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟