بررسی دزدگیر موتور سیکلت در انواع مختلف | اینصب
x
X

بررسی دزدگیر موتور سیکلت در انواع مختلف

همان طور که می دانید امروزه تعداد سرقت خودرو و موتورسیکلت بسیار بالا رفته است. لازم است برای افزایش امنیت وسایل نقلیه خود اقداماتی انجام دهیم. یکی از اقدامات امنیتی که می توان به جهت افزایش امنیت آن ها انجام داد، نصب دزدگیر می‌باشد. اکثر افراد تصور می‌کنند که تنها خودرو ها نیاز به دزدگیر دارند و نیازی به نصب و  خرید دزدگیر موتور سیکلت نمی‌باشد. در صورتی که موتورسیکلت‌ها بیشتر در معرض سرقت هستند و لازم است در جهت تامین امنیت آن‌ها تلاش کرد. دزدگیر موتور سیکلت در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. در این مطلب قصد داریم به  معرفی بهترین دزدگیر موتور سیکلت و بررسی دزدگیر موتور سیکلت در انواع مختلف بپردازیم.

بررسی دزدگیر موتورسیکلت و انواع آن

همان طور که گفتیم دزدگیر موتورسیکلت دارای انواع مختلفی می‌باشد. لازم است قبل از خرید دزدگیر موتور با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین دزدگیر را خریداری کنید. در بررسی دزدگیر موتور سیکلت در انواع مختلف می‌توان به دزدگیر ساده، تصویری و سیمکارت خور اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که مدل‌های متفاوتی از دزدگیر موتورسیکلت در بازار عرضه گردیده است اما به طور کلی دزدگیر‌های موتورسیکلت به سه دسته تقسیم می‌شوند. در ادامه به بررسی جداگانه آن‌ها می‌پردازیم.

 

بررسی دزدگیر موتورسیکلت

 

بررسی دزدگیر موتور سیکلت؛ ساده

دزدگیر ساده موتورسیکلت تقریبا مانند دزدگیر ماشین می‌باشد، با این تفاوت که مناسب برای موتورسیکلت است. با نصب دزدگیر موتور سیکلت روی موتور در صورت تحریک شدن حسگرها آژیر به صدا در می‌آید و از طریق تولید صدا شما از سرقت موتور خود آگاه می‌شوید. دزدگیر ساده نسبت به سایر دزدگیر های موتورسیکلت ارزان قیمت‌تر است و از محبوبیت بالایی برخوردار است. پس اگر به دنبال خرید دزدگیر موتورسیکلت ارزان هستید می توانید این نوع را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در بازار مدل‌های متفاوتی از دزدگیر ساده موتورسیکلت عرضه می‌شود. دزدگیر ساده با برندهای متفاوت و مدل‌های مختلفی عرضه شده است که قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. به همین علت این دزدگیرها دارای ویژگی‌های متفاوتی نیز می‌باشند. به طور مثال ممکن است یکی از مدل‌های دزدگیر ساده موتورسیکلت ضد آب باشد و همین موضوع سبب تفاوت قیمت آن با سایر دزدگیرهای ساده شود. هم چنین نکته دیگری که لازم است به آن توجه داشته باشید، برند دزدگیر می‌باشد. برند های معتبر و شناخته شده امتحان خود را پس داده‌اند و این مهم‌ترین عامل خرید موفق دزدگیر موتور سیکلت می‌باشد که به عنوان بهترین برند دزدگیر موتور می‌توان به استیل میت اشاره کرد.

 

دزدگیر تصویری موتور سیکلت

از بررسی دزدگیر موتور سیکلت می توان به دزدگیر تصویری موتور اشاره کرد. این نوع دزدگیر هم یکی از محبوب‌ترین دزدگیر‌ها به شمار می‌رود. ریموت دزدگیر تصویری دارای یک نمایشگر است که ظاهری زیبا به ریموت بخشیده است. برخی از افراد به دلیل زیبایی ریموت دزدگیر تصویری اقدام به خرید آن می کنند و برخی از افراد به دلیل امکانات بیشتر این دزدگیر را انتخاب می نمایند. این دزدگیر از قابلیت های دزدگیر ساده برخوردار می باشد و در کنار آن امکانات دیگری نیز دارد. هنگامی که سارق قصد به سرقت بردن موتور را داشته باشد با تحریک شدن حسگر های دزدگیر آژیر تولید صدا می‌کند. هم چنین شما در صورت دور بودن از موتور و متوجه نشدن صدای آژیر می‌توانید از طریق زنگ و ویبره ریموت متوجه سرقت موتور شوید.

همان طور که گفتیم دزدگیرهای موتورسیکلت با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار عرضه می شوند که امکانات و ویژگی های متفاوتی دارند.  به طور مثال برخی از دزدگیر های موتورسیکلت دارای قابلیت استارت زدن می باشند و برخی دیگر از این امکان بهره مند نمی باشند. این موضوع در قیمت دزدگیر موتورسیکلت نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین برخی از دزدگیر های تصویری دارای قابلیت Keyless می باشند. قابلیت Keyless بدین معناست که زمانی که موتور روشن باشد با استفاده از ریموت می توان بدون سوئیچ رانندگی کرد.

 

دزدگیر سیمکارت خور موتورسیکلت

از دیگر انواع دزدگیر موتورسیکلت می‌توان به دزدگیر سیمکارت خور اشاره کرد. این نوع دزدگیر همان طور که از نام آن پیداست با یک سیمکارت فعال می شود. دزدگیر‌های سیمکارتی موتورسیکلت از جمله پیشرفته‌ترین دزدگیرها می‌باشند که امکان کنترل از راه دور را در اختیار افراد قرار می‌دهند. ردیاب موتورسیکلت نیز به نوعی دزدگیر سیمکارت خور محسوب می‌شود، چراکه امکان کنترل از راه دور را در اختیار فرد قرار می‌دهد و سیمکارت خور است.

 

دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986L-2

برند استیل میت یکی از محبوب‌ترین برندها است. این برند در زمینه‌های مختلفی چون انواع لوازم جانبی خودرو و موتورسیکلت فعالیت دارد. این مدل دزدگیر استیل میت دارای دو ریموت غیر تصویری می‌باشد. البته توجه داشته باشید که ریموت‌های این دزدگیر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از جمله ویژگی ها و امکانات این مدل دزدگیر می توان به ضد آب بودن و قابلیت استارت آن اشاره کرد. هم چنین با استفاده از دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986L-2 می‌توانید با ریموت موتور را خاموش یا روشن نمایید.

دزدگیرهای ساده استیل میت در مدل‌های دیگری وجود دارد که در ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند و فقط ریموت آن‌ها شکل دیگری دارد. برای دیدن مدل های دیگر دزدگیر موتور سیکلت استیل میت بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

1.کنترل از راه دور دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986L-3

2.ریموت دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986L-4

3.نوع ریموت دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986L-5

 

 

دزدگیر موتورسیکلت 986L-2

 

بررسی دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل 986XO

دزدگیر تصویری موتور سیکلت مدل 986XO یکی از پرفروش‌ترین دزدگیرهای موتورسیکلت می‌باشد. این مدل دزدگیر دارای ریموتی تصویری با ظاهری زیبا است که همین موضوع سبب پرفروش شدن آن گردیده است. 986XO دارای قابلیت استارت زدن از طریق ریموت می‌باشد. هم چنین این مدل دزدگیر ضد آب است و دارای کیفیت بالایی است. از دیگر مزیت‌های این مدل دزدگیر می‌توان به خاموش و روشن کردن موتور با استفاده از ریموت اشاره کرد.

 

دزدگیر موتورسیکلت 986XO

 

ردیاب موتورسیکلت زنوتیک مدل wetrack2

ردیاب موتورسیکلت زنوتیک مدل wetrack2 یکی از بهترین ردیاب های موتورسیکلت است که می تواند امنیت موتورشما را تا حد بسیار زیادی تامین کند. با نصب این ردیاب می‌توانید از موقعیت مکانی موتور خود در هر لحظه باخبر شوید. این ردیاب دارای یک اپلیکیشن به زبان فارسی است که به سبب راحتی برای کاربران طراحی شده است. از دیگر امکاناتی که این ردیاب در اختیار شما قرار می‌دهد امکان خاموش کردن موتور با استفاده از اپلیکیشن و یا پیامک از راه دور است.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در مورد بررسی دزدگیر موتور سیکلت داده شد و بررسی دزدگیر ساده و تصویری و سیم کارت خور موتور سیکلت، انتخاب برای شما راحت‌تر شده است. می‌توانید برای گرفتن راهنمایی بیشتر به سایت اینصب سر بزنید و با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه سوالات فنی خود را بپرسید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟