سیستم هشدار ماشین | انواع دزدگیر خودرو| آشنایی با انواع برندهای دزد گیر خودرو
x
X

برای یک دزدگیر عالی کم هزینه کنید!

در مورد گزینه‌های سیستم هشدار خودرو مورد نظر خود تصمیم بگیرید

پس از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا سیستم هشدار ماشین یک‌طرفه یا دوطرفه می‌خواهید. باید درباره گزینه‌هایی که می‌خواهید به عنوان بخشی از زنگ هشدار نصب کنید، تصمیم بگیرید. خاطر داشته باشید که هر گزینه اضافی برای نصب هزینه بیشتری خواهد داشت. همچنین ممکن است برای خرید انواع دزدگیر خودرو اولیه نیز هزینه بیشتری داشته باشند.

مرحله 1: اگر می‌خواهید زنگ هشدار با عملکردهای راه‌اندازی از راه دور نصب شود، تجهیزات اولیه موردنیاز شما متفاوت و گران‌تر هستند.

مرحله 2: تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید قفل‌های درب برق را یکپارچه کنید. در حالی که سیستم دزدگیر به طور معمول در کنار قفل‌های درب برقی از راه دور دزدگیر کار می‌کند. می‌توان آن را نصب کرد بدون اینکه در واقع قفل درب کار کند.

اگر وسیله نقلیه شما قفل درب برقی نداشته باشد؛ نصب سیستم هشدار به شما امکان نمی‌دهد قفل درب را از راه بسته و باز کنید. زیرا تجهیزات قفل درب برقی در خودرو شما موجود نیست.

مرحله 3: می‌توانید ویژگی باز و بسته کردن درب صندوق عقب را با سیستم هشدار تلفیق کنید، انتخاب کنید. درست مانند بازکردن قفل درب‌های خود، اگر وسیله نقلیه شما به یک صندوق عقب مجهز است. اگر گزینه باز شدن صندوق عقب با صدای هشدار همراه باشد، می‌توانید با دزدگیر کنترل صندوق عقب را فعال کنید.

 

سیستم هشدار خودرو

.

یک سامانه هشدار قدرتمند انتخاب کنید

سیستم هشدار دهنده خودرو را از مارک تجاری قابل‌شناسایی انتخاب کنید. مارک‌های معروف مانند Viper ،Compustar و Python معمولاً در سراسر کشور شناخته شده‌اند. انتخاب یک سیستم دزدگیر معتبر و قابل تشخیص خودرو تضمین می‌کند. که می‌توانید از سیستم‌های هشدار با کیفیت خوب و قابل‌اطمینان برخوردار شوید. همچنین در دسترس بودن قطعات تعویض گواهی شده را تضمین می‌کنید. دزدگیرهایی را انتخاب کنید که نمایندگی آن‌ها در نزدیکی شما هست. در نتیجه اگر نیاز به تعمیر داشتند به‌سادگی از عهده این کار بربیایید.

معروف‌ترین برندهای دزدگیر خودرو

منظره‌ای همانند منظره شیشه‌های ایمنی خرد شده، در جایی که اتومبیل شما در آن پارک شده بود. می‌توانند بلافاصله ضربان قلب شما را بالا ببرند. اگر ماشین شما هنوز برجای خود باشد که عالی است، اما تمام وسایلی که داخل آن بودند، استریو اتومبیل، سیستم ناوبری GPS و عینک آفتابی گران‌قیمت اکنون از بین رفته‌اند. اگر در یک محله نسبتاً عاری از جرم و جنایت زندگی کنید، ممکن است فکر کنید اتومبیل شما ایمن است، اما سرقت و شکستن اتومبیل در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد.

به همین دلیل تنها راه‌حل استفاده از دزدگیر خودرو عالی برای جلوگیری از سرقت و ایمن نگه‌داشتن اشیا با ارزش شماست. در حالی که چندین سیستم و گزینه پیشگیری از سرقت برای انتخاب وجود دارد، ما چندی از بهترین برند امنیتی اتومبیل را در این‌جا جمع‌آوری کرده‌ایم:

1. دزدگیر هشدار ماشین و پیشگیری از سرقت VIPER

Viper سال‌هاست که یکی از برترین‌ها در سیستم هشدار ماشین پس از فروش است و با هر نسخه جدید، قابلیت‌های فن آوری محصولات آنها بهبود می‌یابد. هشدارهای Viper دارای باتری‌های قابل شارژ از راه دور با درگاه‌های میکرو USB ، دامنه انتقال یک مایل، حالت‌های هشدار بی‌صدا یا زنگ لرزش و امکان نظارت هم‌زمان بر دو ماشین است. سیستم‌های Viper حتی می‌توانند با تلفن هوشمند شما ادغام شوند و گزینه‌های اضافی بالاتر از موارد موجود در ریموت صفحه‌نمایش بزرگ را به شما می‌دهند.

2. دزدگیر خودرو AVITAL

دزدگیر اتومبیل Avital با ریموت از راه دور و ورود بدون کلید دارای یکی از طولانی‌ترین دامنه‌های کار در بازار است (150 فوت). همراه با یک سنسور شوک / حرکت دو منطقه‌ای برای امنیت بیشتر و LCD پیشرفته است. Avital یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سیستم‌های موجود را ارائه می‌دهد و تقریباً با بودجه هرکس متناسب است.

3. سیستم دزدگیر خودرو CODE ALARM

مارک دیگری که به‌جای صدها ویژگی اضافی که احتمالاً هرگز از آن‌ها استفاده نخواهید کرد، روی قیمت‌های مناسب متمرکز شده است.

4. سامانه هشدار SCYTEK

اگر می‌خواهید برای یک سیستم هشدار ماشین با یکپارچه‌سازی تلفن‌های هوشمند سرمایه‌گذاری کنید، نمی‌توانید با Scytek این کار را انجام ندهید که در واقع قیمت آن با سیستم‌های هشدار غیریکپارچه برابر است. سیستم Scytek’s دارای انواع ویژگی‌های مبتنی بر برنامه مانند قفل‌کردن / بازکردن قفل است، اما جوهر اصلی همه ویژگی‌ها ردیابی GPS در زمان واقعی است که اگر دزد موفق به استفاده از آن شود، ردیابی ماشین شما راحت صورت گیرد.

5. دزدگیر اتومبیل CRIMESTOPPER

درست مانند نام تجاری، سیستم هشدار خودرو Crimestopper دارای آژیر قدرتمند 25 واتی است که سارقان احتمالی را به خطر می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به یک ریموت LCD قابل شارژ دوطرفه با صفحه‌ای روشن و گرافیک آسان برای خواندن اشاره کرد که علاوه بر هشدارهای فعال‌کننده، به‌روزرسانی‌های وضعیت خودرو را به شما در زمان واقعی می‌دهد و مانند سیستم Viper، شما می‌توانید هم‌زمان دو ماشین را نظارت کنید.

6. دزدگیر ALPINE

Alpine نام معتبری در سیستم‌های صوتی اتومبیل است. اما بسیاری از مردم از این مسئله مطلع نیستند. که این برند سیستم‌های امنیتی اتومبیل را نیز ارائه می‌دهد. سیستم آلارم Alpine در مقایسه با مارک‌های دیگر استاندارد است. دارای ریموت‌هایی است که ورود بدون کلید، هشدار و حالت نوسان را ارائه می‌دهند.

7. سامانه هشدار PYTHON CAR

سیستم های هشدار ماشین پایتون به دلیل نام مار مشابه Viper هستند. در نتیجه دارای ریموت از راه دور، یکپارچه‌سازی تلفن‌های هوشمند، سنسورهای شوک دوگانه و بلندگوی زنگ هشدار قدرتمند هستند. اما سیستم‌های پایتون ارزان‌تر از Viper هستند، بنابراین اگر خیلی اهل برند نیستید، پایتون یک گزینه عالی است.

 

برندهای دزدگیر خودرو

.

8. دزدگیر خودرو PRESTIGE CAR

سیستم‌های Prestige در میان مارک‌های زنگ دزدگیر اتومبیل با برندهای دیگر باقیمت‌های تقریباً دوبرابر رقابت قرار دارند. این سیستم علاوه بر تمام ویژگی‌های استاندارد، از ویژگی‌هایی به نام City Mode برخوردار هستند. این بدان معنی است که سنسورها قبل از به صدا درآمدن زنگ هشدار به سه ثانیه فشار نیاز دارند.

9. سیستم امنیت PYLE CAR

علاوه بر تشخیص ضربه دومرحله‌ای و سوئیچ override overalet، فرستنده‌های از راه دور سیستم‌های هشدار ماشین Pyle’s همه کارها را انجام می‌دهند. قفل / بازکردن قفل، بالا و پایین پنجره‌ها، آزاد شدن صندوق عقب، کنترل از راه دور. با این‌حال، یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های سیستم‌های Pyle، ویژگی است. که در هنگام روشن شدن سیستم جرقه‌زنی درهای اتومبیل شما را رصد می‌کند.

کلام آخر

امنیت و آرامش هریک از ما مهم‌ترین مسئله زندگی است. اگر می‌خواهید با حفظ اموال ارزشمند خود این آرامش را دوچندان کنید؛ بهتر است در کنار خرید یک اتومبیل لوکس در فکر تهیه سیستم هشدار قدرتمند برای آن نیز باشید. با توجه به نکات پر اهمیت ذکر شده برای خرید سیستم هشدار و همچنین کمک گرفتن از مشاوران ما در اینصب می‌توانید از طریق صفحه اصلی سایت راه‌های ارتباطی و همچنین دسته محصولات را مطالعه و بررسی نمائید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟