معرفی انواع سیستم ضد سرقت خودرو | اینصب
x
X

معرفی انواع سیستم ضد سرقت خودرو

اگر یک جستجوی ساده در بازار لوازم جانبی خودرو داشته باشید، با انواع مختلفی از محصولات مانند ردیاب خودرو، دزدگیر، قفل فرمان و پدال و … مواجه خواهید شد که تحت عنوان سیستم ضد سرقت خودرو و با برند های مختلف معرفی شده اند. اگر آشنایی لازم را با انواع سیستم ضد سرقت خودرو و مزایا و معایب هرکدام نداشته باشید، هر چقدر که بیشتر جستجو کنید، امکان گمراه شدن شما در بین مدل ها و برندهای مختلف بیشتر است. سوال اصلی این است که کدام یک از این محصولات با توجه به بودجه و انتظارات ما بهترین سیستم ضدسرقت خودرو محسوب می شوند؟

معرفی انواع سیستم ضد سرقت خودرو

با وجود این مثل همیشه توصیه می شود که در انتخاب سیستم های امنیتی و ضد سرقت تا جایی که ممکن است اقتصادی فکر نکنید. چرا که همیشه امنیت ارزشش رو داره. اما گاهی بودجه، شما را مجبور به انتخاب می کند. بطور کلی همه ی محصولات ضد سرقت خودرو را می توانیم در سه دسته ی کلی:

  • ردیاب خودرو
  • دزدگیرماشین
  • قفل  فرمان

قرار دهیم.

قبل از هر چیز پاسخ سوال اصلی و پر تکرار همه شما: بهترین سیستم ضد سرقت خودرو استفاده از هر سه روش ردیاب، دزدگیر و قفل فرمان  بصورت همزمان است.  حالا اگر علاقمند هستید دلایل این انتخاب را بیشتر بررسی کنید و یا مجبور به انتخاب از بین این روش ها هستید تا انتهای مقاله با من باشید.

ردیاب بهترین سیستم ضد سرقت خودرو

 

ردیاب خودرو، بهترین و مطمئن ترین سیستم ضد سرقت

نسل جدید سیستم های امنیتی ردیاب ها هستند. سیستم های ضد سرقت عموما درجهت  پیشگیری از سرقت خودرو کار می کنند و در صورت به سرقت رفتن خودرو کارایی ندارند. ردیاب ها تنها نمونه از انواع  سیستم ضد سرقت خودرو هستند که بعد از سرقت خودرو همچنان مفید هستند و در یافتن هرچه سریعتر خودرو به شما کمک می کنند. از آنجایی که نگاهی به آمار سرقت خودرو نشان می دهد که وجود دزدگیر و قفل فرمان به تنهایی دلیلی بر ضد سرقت بودن ماشین نیست، بهتر است با خرید یک ردیاب پیشرفته خودرو، همیشه از محل دقیق ماشین خود مطلع باشید حتی در صورت به سرقت رفتن ماشینتان.

اصلی ترین مزیت های یک جی پی اس خودرو بر دزدگیرها بطور خلاصه این موارد هستند: کارایی دزدگیر ها بیشتر بازدارنده است. تنها کار دزدگیر خودرو این است که با ایجاد سرو صدا ، چراغ زدن و آلارم سارقان را به وحشت و فرار مجبور کند. اما درصورت موفق شدن سارقان دیگر کمکی به شما نمی کند. سارقان حرفه ای روش های زیادی برای عبور از سد دزدگیر ها دارند، به این دلیل که دزدگیر ها در دسترس هستند.

درست بر خلاف ردیاب ها که از دسترس خارج هستند و برای اعلام خطر جلب توجه نمی کنند و در نهایت از کار انداختن آن ها تقریبا محال است. ردیاب ها بطور کلی امکانات بیشتری دارند. از دیگر مزیت های ردیاب بر سایر سیستم ها: امکان موقعیت یابی دقیق در تمام نقاط جهان، امکان تعیین محدوده و سرعت مجاز برای راننده، امکان شنود کابین ماشین و صدای محیط، امکان استفاده برای تمامی خودرو های سبک و سنگین و موتورسیکلت ها و سازگاری با اپراتور ها و سیستم عامل های مختلف است.

از بهترین برند ردیاب خودرو می توان به استیلاک اشاره کرد. برند قدیمی و حرفه ای استیلاک همیشه به رضایت و امنیت مشتریان، کیفیت و گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود به بهترین شکل ممکن بها می دهد. اما پیشنهاد ما برای بهترین انواع ردیاب خودرو استیلاک کدام است:

  1. ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06

  2. ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30

هردو از مدل های بسیار عالی برند استیلاک هستند که امکانات آن ها شباهت های بسیاری با هم دارد. مدلGT06  به علت نداشتن هشدار باز شدن درب خودرو و امکان برقراری تماس دو طرفه ، قیمت مناسب تری دارد.

از لحاظ قیمتی معمولا دزدگیر های پیشرفته و ردیاب ها  اختلاف چندانی با هم ندارند. و همانطور که قبلا گفتیم اگر مجبور به انتخاب یکی از روش های ضد سرقت اتومیبیل هستید، ردیاب بهترین انتخاب است. اما اگر به دنبال بیشترین امنیت و روش ضد سرقت کردن ماشین هستید، پیشنهاد می کنیم علاوه بر رد یاب از دزدگیر خوب و قفل فرمان بطور همزمان استفاده کنید.

اینصب همه  محصولات را با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی ارائه می دهد.

دزدگیر مهم ترین سیستم ضد سرقت خودرو

دزدگیر خودرو، مهم اما ناکافی

تا قبل از معرفی ردیاب ها، بهترین روش برای بالا بردن امنیت خودرو استفاده از دزدگیر بود. همچنان هم استفاده از دزدگیر رایج ترین، سیستم ضد سرقت است. با وجود اینکه رد یاب ها سیستم های امنیتی را به مرحله پیش رفته تری ارتقاء دادند اما همچنان مجهز نکردن خودرو به دزدگیر های پیشرفته اصلا کار عاقلانه ای نیست. همیشه در مقابل سارقان به سیستم بازدارنده و آلارم خطر دزدگیرها نیاز داریم. بنا براین اگر امکان استفاده از ردیاب را نداشتید حتما از یک دزدگیر با کیفیت استفاده کنید.

برای خرید دزدگیر ماشین، بهترین برند ها ایزیکار، استیل میت، چیتا و هوتای هستند. با توجه به امکانات مدل های مختلف و بودجه ای که در نظر گرفتید، دزدگیر مناسب خودتان را انتخاب کنید. بدلیل تنوع زیاد مدل ها و برندهای تولید کننده دزدگیر ها برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ما در اینصب مثل همیشه، بهترین دزدگیر های موجود در بازار را با گارانتی معتبر و ضمانت کیفیت و اصالت کالا ارائه می دهیم.

قفل فرمان ابتدایی ترین سیستم ضد سرقت خودرو

قفل فرمان، ابتدایی ترین اما لازم

قفل فرمان ساده ترین و قدیمی ترین روش از انواع سیستم ضد سرقت خودرو است. با وجود اینکه قفل فرمان به تنهایی کارایی خیلی زیادی در برابر سارقان ندارد، اما همچنان استفاده از آن خالی از لطف نیست. پیشنهاد می کنم در کنار رد یاب و یا دزدگیر و درصورت استفاده از هردو این موارد، باز هم از قفل فرمان استفاده کنید. فراموش نکنید استفاده از قفل فرمان  همیشه بهتر از استفاده نکردن از آن است. در هرصورت اگر به هر دلیلی توان استفاده از روش های بهتر را نداشتید، لااقل از قفل فرمان استفاده کنید.

قفل فرمان دارای سه مدل کلی: کشویی، عصایی و رمزی است. از بین این مدل ها قفل های فرمان کشویی به دلیل نصب و استفاده آسان تر، دشوارتر بودن باز کردن آن توسط سارقان و قیمت مناسب تر این مدل به نسبت کیفیت آن، بیشتر از مدل های دیگر توصیه می شود. همچنین یکی از بهترین برند های تولید کننده قفل های فرمان، برند لوکمس است که میتوانید محصولات این برند را از ما در اینصب خرید کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟