دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو | انتخاب یک دزدگیر حرفه‌ای برای اتومبیل | بهترین دزدگیر ماشین
x
X

انتخاب یک دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو

حفظ امنیت خود و خانواده، و همچنین وسیله نقلیه همه دلیل بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو پس از خرید هستند.

آیا روی اتومبیل من از قبل سیستم دزدگیر نصب شده است؟

سیستم‌های ورود و هشدار بدون کلید کارخانه مشکلی ندارند. اما سیستم‌های دزدگیر خودرویی که پس از فروش نصب می‌شوند از لحاظ عملکرد بهتر هستند. این سیستم‌ها پیشرفته‌تر هستند و می‌توانند کارهای بسیار بیشتری نسبت به سیستم هشدار اصلی نصب شده در کارخانه انجام دهند.

یک سیستم دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو خوب نه تنها سرقت ماشین شما را دشوارتر می‌کند، بلکه آسایش زندگی شما بیشتر می‌کند. ریموت کنترل کوچک معمولاً جایگزین دکمه کلید کارخانه شما می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد زنگ هشدار را فعال و درهای خودرو را قفل کنید. حتی ممکن است صندوق عقب خود را باز کنید. برخی از سیستم‌ها به شما امکان می‌دهند از تلفن هوشمند خود برای کنترل و نظارت بر امنیت خودرو خود استفاده کنید.

سیستم‌های دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو ریموت کنترل

روش دیگر برای اعمال اقدامات امنیتی در خودرو، افزودن سیستم راه‌اندازی از راه دور است. استفاده از یک استارت از راه دور سرگرم‌کننده است. اکثر سیستم‌های راه‌اندازی از راه دور نه‌تنها موتور وسیله نقلیه شما را روشن و متوقف می‌کنند، بلکه به سیستم امنیتی کارخانه یا بازار پس از فروش متصل می‌شوند، بنابراین می‌توانید درها را قفل و باز کنید و زنگ خطر را از راه دور تنظیم کنید.

 

سیستم‌های دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو به همراه ریموت کنترل

.

چگونه یک سیستم امنیتی معمولی کار می‌کند

وقتی ماشین را ترک می‌کنید، دکمه‌ای را فشار دهید که سیستم دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو شما را فعال کند. صدای قفل شدن درب‌هایتان را می‌شنوید و صدای جیر جیر آژیر می‌گوید که وسیله نقلیه شما محافظت می‌شود. اگر تصادفاً درب را نیمه‌باز گذاشته‌اید، سیستم با صدایی متفاوت به شما هشدار می‌دهد.

اولین چیزی که یک سارق وقتی به ماشین شما نزدیک می‌شود می‌بیند LED چشمک‌زن است که به او می‌گوید سیستم هشدار شما فعال است. غالباً، همین کافی است که او به جای دیگری نگاه کند! اگر سارق سعی کند وسیله نقلیه شما را دست‌کاری کند، صدای جیر جیر هشداردهنده یا انفجار کامل آژیر را دریافت می‌کند. سیستم امنیتی اصلی تصمیم می‌گیرد که بر اساس شدت دست‌کاری و نوع عملکرد سارق، کدام نوع هشدار را ایجاد کند.

هنگام بازگشت به ماشین خود، از راه دور برای خلع سلاح سیستم و باز کردن قفل درب‌های خود از ریموت کنترل استفاده کنید یا حتی می‌توانید صندوق عقب را باز کنید همچنین می‌توانید موتور را نیز روشن کنید. اگر ماشین خود را پیدا نکردید یا شخصی شما را اذیت می‌کند، می‌توانید از ریموت برای آژیر کشیدن استفاده کنید.

بررسی ویژگی‌های دزدگیر ماشین

سیستم‌های هشدار کارایی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که بسیار بالاتر از حد موردنظر کارخانه سازنده اتومبیل است. توجه داشته باشید که همه سیستم‌های هشدار همه این ویژگی‌ها را به صورت یک جا ندارند. بخاطر همین است که پیدا کردن بهترین دزدگیر ماشین سخت می‌شود!

 

ویژگی‌های دزدگیر ماشین

.

سیستم Starter kill از سیم‌کشی اتومبیل شما جلوگیری می‌کند.

حسگرهای حرکتی به شما اجازه می‌دهند پنجره‌ها را باز بگذارید. آن‌ها همچنین برای محافظت از مناطق بار در وانت‌ها و کامیون‌ها مفید هستند. اگر کسی به فضای داخلی اتومبیل شما حمله کند، سنسورها صدای هشدار را به صدا درمی‌آورند. سنسورهای شکستن شیشه با “شنیدن” صدای ضربه به پنجره، زنگ هشدار را به صدا درمی‌آورند. این شما را از دزدی که معتقد است با باز نکردن در می‌تواند زنگ خطر شما را دور بزند محافظت می‌کند.

یک مدل سنسور، کج شدن وسیله نقلیه پارک شده شما را که در اثر تلاش برای جک زدن یا یدک کشیدن وسیله نقلیه شما ایجاد می‌شود، کنترل می‌کند.قفل اولویت سمت راننده نیز به شما امکان می‌دهد درب خود را بدون بازکردن قفل باز کنید. خروجی‌های کمکی به شما امکان می‌دهد با افزودن ویژگی‌هایی مانند استارت از راه دور یا کنترل پنجره، قابلیت هشدار را گسترش دهید. اکثر دزدگیرها حداقل با یک خروجی کمکی ارائه می‌شوند. هنگام انتخاب زنگ هشدار، هرآنچه که می‌خواهید سیستم امنیتی (اکنون و در آینده) انجام دهد را در نظر بگیرید.

سازگاری گوشی‌های هوشمند با برخی از سیستم‌های از راه دور به شما امکان می‌دهند از تلفن هوشمند خود برای کنترل اتومبیل استفاده کنید، در صورت داشتن سرویس تلفنی در کنار یکی از بهترین دزدگیر ماشین، نرم‌افزار دامنه نامحدودی برای کنترل وسیله نقلیه به شما می‌دهد. برای به دست آوردن ویژگی‌های تلفن هوشمند، اغلب ماژول رابط تلفن هوشمند جداگانه‌ای باید به سیستم راه‌اندازی از راه دور اضافه شود.

آیا می‌خواهید راننده نوجوان خود را تحت‌نظر داشته باشید؟

در نظر داشته باشید که قابلیت ردیابی GPS را به سیستم امنیتی خود اضافه کنید. تا بتوانید اتومبیل خود را در مکان‌های شلوغ پیدا کنید. با ردیاب GPS می‌توانید از محل قرارگیری وسیله نقلیه خود مطلع شوید. هنگام خروج یا ورود به منطقه‌ای از قبل برنامه ریزی شده یا مسافرت خیلی سریع، هشدارها را دریافت کنید.

آیا خودم می‌توانم سیستم دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو خود را نصب کنم؟

وقتی صحبت از هشداردهنده‌های اتومبیل و سیستم دزدگیر حرفه‌ای برای خودرو می‌شود، نصب حرفه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا سیم‌کشی آنها به داخل خودرو کاملاً چالش‌برانگیز است.

با این وجود، وقتی نوبت به نصب سیستم‌های راه‌اندازی از راه دور از iDatastart یا Fortin می‌رسد. ما برای وسیله نقلیه خاص شما T-harnesses و رابط‌های وسیله نقلیه را ارائه می‌دهیم. که سیم‌کشی را با اتصال مستقیم به بانک اطلاعات کامپیوتر وسیله نقلیه، ساده می‌کنند.

 

سیستم امنیتی معمولی

.

بگذارید به شما کمک کنیم سیستم امنیتی مناسبی انتخاب کنید

همه سیستم‌های امنیتی در همه وسایل نقلیه کار نمی‌کنند. بنابراین ما اکیداً توصیه می‌کنیم قبل از سفارش خود با ما تماس بگیرید. یک مشاور عالی تجهیزات مناسب وسیله نقلیه شما را تأیید می‌کند. در نتیجه اطمینان حاصل می‌کند که ویژگی‌های موردنظر را در سیستم امنیتی خودرو خود خواهید دید.

پشتیبانی فنی و انحصاری ما در هنگام خرید رایگان است. هفت روز در هفته، متخصصان باتجربه و صبور آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. ما با نگاهی حرفه‌ای به شما کمک خواهیم کرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟