خرید دزدگیر ماشین | بهترین دزدگیر ماشین | انتخاب دزدگیر مناسب | بررسی انواع دزدگیر خودرو
x
X

انتخابی مطمئن، آرامشی به رنگ سبز (بررسی نکات حائز اهمیت در خرید دزدگیر خودرو)

مواردی که باید قبل از خرید دزدگیر ماشین در نظر داشته باشید

  • قدرت برد و دامنه
  • قدرت محافظت از اتومبیل
  • نمایشگرها و ریموت‌های دوطرفه
  • سازگاری با گوشی‌های هوشمند
  • سهولت نصب

وسیله نقلیه شما بخش مهمی از زندگی روزمره شماست. این مسئله اهمیت دارد که با استفاده از بهترین دزدگیر ماشین از وسیله نقلیه خود در برابر آسیب و سرقت محافظت کنید. با نصب یک دزدگیر هوشمند، از خرابکاری یا سرقت ماشین خود جلوگیری و آرامش خاطر خود را حفظ کنید. اکثر دزدگیرهای اتومبیل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریباً در هر مدل از وسایل نقلیه قابل نصب هستند. برخی از سیستم‌های هشدار اتومبیل شامل عملکردهای دیگری مانند ویژگی کنترل از راه دور یا سرویس‌های نظارتی مانند مکان‌یابی GPS و ردیابی هستند. دزدگیر اتومبیل یک عامل بازدارنده برای سارقان و اشرار است و باعث جلب‌توجه کسانی می‌شود که علی‌رغم هشدارها اقدام به نقض اموال شما می‌کنند.

 

خرید دزدگیر ماشین

.

دزدگیر ماشین شامل موارد زیر است

  • یک ماژول کنترل که اغلب به آن “مغز” گفته می‌شود.
  • آژیر آهنی که هنگام تحریک روشن می‌شود.
  • آنتنی برای دریافت سیگنال‌های از راه دور
  • سیستم کنترل از راه دور برای کنترل عملکردهای سیستم هشدار
  • سنسورهای اختیاری برای ویژگی‌هایی مانند ضربه یا برخورد
  • یک سیم‌کشی برای اتصال همه المان‌ها به هم

سیستم هشدار به قفل‌های درب خودرو متصل است. وقتی درب‌ها با ریموت دزدگیر قفل می‌شوند، دزدگیر فعال می‌شود. اگر شیشه وسیله نقلیه شکسته شود، آژیر صدا می‌کند. وقتی قفل درها با ریموت دزدگیر باز می‌شوند، سیستم هشدار خلع سلاح می‌شود. اگر زنگ هشدار فعال شود، می‌توان با یکبار فشار دادن دکمه بازکردن قفل آن را خاموش کرد. سپس با فشار دوم سیستم خلع سلاح می‌شود.

با در نظرداشتن چند نکته ساده می‌توانید خرید دزدگیر ماشین، سیستم امنیتی برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

در مورد سیستم هشدار یک‌طرفه یا دوطرفه تصمیم بگیرید

تفاوت سیستم هشدار یک‌طرفه و دوطرفه در این است که یک سیستم یک‌طرفه فقط دستورات را از راه دور به خودرو می‌فرستد. در حالی که یک سیستم دوطرفه نیز اطلاعات را از وسیله نقلیه به کنترل از راه دور منتقل می‌کند. این امر می‌تواند زمان به صدا در آمدن زنگ هشدار، درها را قفل کند. سپس به شما اطلاع دهد که آیا فرمان از راه دور شما با موفقیت توسط سیستم هشدار دریافت شده است یا خیر.

سیستم‌های دوطرفه با چند تنظیم اساسی به بازار ارائه می‌شوند. مشهورترین آن یک ریموت با صفحه LCD است که وضعیت اتومبیل شما را نشان می‌دهد، در حالی که نسخه پایین آن فقط دارای چراغ چشمک‌زن LED است و برای عملکردهای خاص به کار می‌رود. نسخه بالاتر که گران‌تر است به شما امکان می‌دهد از طریق تلفن هوشمند خود از زنگ اتومبیل خود اعلان دریافت کنید. تمام مراحلی که در ادامه می‌آید می‌تواند در تصمیم‌گیری شما هنگام خرید دزدگیر ماشین اثرگذار است.

مرحله اولیه تصمیم‌گیری

مرحله 1: هدف خود را از خرید دزدگیر ماشین مشخص کنید. اگر شما فقط یک سطح امنیتی دیگر را برای آرامش خاطر بیشتر می‌خواهید. اما به شدت اعتقاد ندارید که خطری وسیله نقلیه شما را هدف قرار داده است. می‌توانید فقط یک سیستم هشدار یک‌طرفه تهیه کنید. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که تعداد زیادی سرقت از اتومبیل را تجربه می‌کند، یک سیستم دوطرفه به شما کمک می‌کند تا از وضعیت وسیله نقلیه خود مطلع شوید.

مرحله 2: دامنه عملکرد تابع دوطرفه سیستم هشدار را بررسی کنید. سیستم‌های هشدار بر اساس فرکانس رادیویی کار می‌کنند. که می‌تواند ارتباطات را در مناطق خاص مانند ساختمان‌های آپارتمانی، مناطق با استفاده از فرکانس رادیویی الکترونیکی و یا مسافت‌های طولانی ایجاد کند. اگر در یک ساختمان بلند کار یا زندگی می‌کنید. یا معمولاً یک‌چهارم کیلومتر دورتر از وسیله نقلیه خود فاصله دارید، ممکن است نتوانید ارتباط خود را با زنگ خطر برقرار کنید. بررسی کنید که سیستم هشدار دوطرفه در جایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید قادر به عملکرد باشد.

نکات مربوط به خود وسیله نقلیه

مرحله 3: تعیین کنید که آیا وسایل خاص اتومبیل شما به محافظت بیشتری نیاز دارند یا خیر. اگر مرتباً وسایل قیمتی را در وسیله نقلیه خود بگذارید، در معرض خطر بیشتری برای سرقت وسیله نقلیه قرار دارید. هشداردهنده اتومبیل با کمک بیشتر از نظارت دوطرفه به شما کمک می‌کند تا وسیله نقلیه خود را ایمن‌تر نگه دارید.

 

سیستم هشدار یک‌طرفه یا دوطرفه

.

مرحله 4: مشخص کنید که آیا می‌خواهید اعلان‌های زنگ اتومبیل را در تلفن هوشمند خود داشته باشید. اگر تلفن هوشمند دارید، تا زمانی که در محل قرارگیری وسیله نقلیه خود سیگنال سلولی داشته باشید، برخی از سیستم‌های هشدار بر روی دستگاه شما نظارت دوطرفه دارند.

اگر خارج از شهر نیستید و می‌خواهید وضعیت وسیله نقلیه خود را زیر نظر بگیرید. یا اگر بنا به دلایلی از راه دور می‌خواهید روی وسیله نقلیه خودکنترل داشته باشید. می‌توانید این کار را با استفاده از تلفن هوشمند انجام دهید. سیستم‌های هشدار دوطرفه با نظارت بر روی تلفن همراه شما هزینه ماهیانه دارند و نصب اولیه آن‌ها گران‌تر است.

در مورد گزینه‌های سیستم هشدار مورد نظر خود تصمیم بگیرید

پس از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا سیستم هشدار یک‌طرفه یا دوطرفه می‌خواهید، باید درباره گزینه‌هایی که می‌خواهید به عنوان بخشی از زنگ هشدار نصب کنید، تصمیم بگیرید. خاطر داشته باشید که هر گزینه اضافی برای نصب هزینه بیشتری خواهد داشت و همچنین ممکن است برای خرید اولیه نیز هزینه بیشتری داشته باشند.

مرحله 1: اگر می‌خواهید زنگ هشدار با عملکردهای راه‌اندازی از راه دور نصب شود، تجهیزات اولیه موردنیاز شما متفاوت و گران‌تر هستند.

مرحله 2: تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید قفل‌های درب برقی را یکپارچه کنید. در حالی که سیستم دزدگیر به طور معمول در کنار قفل‌های درب برقی از راه دور دزدگیر کار می‌کند، می‌توان آن را نصب کرد بدون اینکه در واقع قفل درب کار کند. اگر وسیله نقلیه شما قفل درب برقی نداشته باشد، نصب سیستم هشدار به شما امکان نمی‌دهد قفل درب را از راه بسته و باز کنید. زیرا تجهیزات قفل درب برقی در خودرو شما موجود نیست.

مرحله 3: می‌توانید ویژگی باز و بسته کردن درب صندوق عقب را ضمیمه بهترین دزدگیر ماشین با سیستم هشدار تلفیق کنید، انتخاب کنید. درست مانند بازکردن قفل درب‌های خود، اگر وسیله نقلیه شما به یک صندوق عقب مجهز است. اگر گزینه باز شدن صندوق عقب با صدای هشدار همراه باشد، می‌توانید با دزدگیر کنترل صندوق عقب را فعال کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟