حافظ امنیت مال و جان خودت باش با کمترین قیمت | اینصب
x
X

حافظ امنیت مال و جان خودت باش

حفظ امنیت مالی و جانی یک اولویت جدی برای همه ی ماست. تا جایی که همیشه این دغدغه برای ما وجود دارد که چطور امنیت عزیزان و اموالمان را با وجود آمار بالا و روش های مختلف دزدی و اذیت و آزار حفظ کنیم. نگران امنیت بچه ها هستید؟ آمار رو به رشد سرقت اتومبیل و موتور شما را هم نگران کرده؟ پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها بخوانید. چرا که قرار است به معرفی یک روش جدید ساده و مقرون به صرفه بپردازد. با این روش مدرن به راحتی حافظ امنیت مال و جان خودت باش.

خب بر اساس سوال هایی که خود شما از ما می پرسید در بحث امنیت مالی و جانی سه تا موضوع کلی هست که بیشتر از همه، شما را نگران می کند. سه موردی که به نوعی یک دغدغه جدی برای اکثر ماست.

  • حفظ امنیت کودکان
  • امنیت خودرو
  • موتور

در مورد اول که هر آسیبی اعم از گم شدن، دزدیده شدن و اذیت و آزار کودکان می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. اما امنیت کودکان تنها به این موارد محدود نمی شود. بخش بزرگی از نگرانی ها مربوط به امنیت کودکان دارای شرایط خاص و نیازمند مراقبت های ویژه است. در مورد ماشین و موتور هم با توجه به قیمت های این روزهای بازار آمار سرقت و تبحر سارقان باید حسابی مراقب بود و به روش های مطمئن برای تامین امنیت مالی و جانی فکر کرد. اما این روش یا روش ها چی هستند؟

بهترین روش برای حفظ امنیت کودکان و اموال

خب بطور خلاصه اگر برای امنیت مالی و جانی به دنبال روش مطمئن و مقرون به صرفه هستید. استفاده از جی پی اس یا ردیاب بهترین، جدیدترین و قابل اعتماد ترین روش است. ردیاب یک وسیله کوچک است که مدل های مختلفی دارد و کار اصلی آن گزارش لحظه ای جغرافیایی ردیاب است. حالا اجازه بدهید دقیق تر به مورد ردیاب روش کار و اهمیت آن در حفظ امنیت مالی و جانی بپردازیم. البته بد نیست همین جا بدانید که از ردیاب نه تنها برای مواردی که بعد تر درباره آن خواهیم گفت می توانید کمک بگیرید. که برای مواردی مانند بیماران مبتلا به آلزایمر، اشیاء گرانبها چمدان ها و کیف دستی های شما در سفر حمل و نقل اشیاء گرانبها حیوانات خانگی هم می توانید کمک بگیرید.

در کل برای حفظ امنیت مالی و جانی در تمام مواردی که برای شما مهم است می توانید از ردیاب استفاده کنید. بد نیست بدانید که با داشتن یک ردیاب شخصی هم می توانید اکثر این موارد را داشته باشید. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم در هر خانه ای حداقل یکی از این ردیاب ها را داشته باشید. تا خیالتان را از امنیت مالی و جانی در این موارد راحت کنید.

حفظ امنیت کودکان با ردیاب شخصی

جلوگیری از سرقت کودکان

امنیت بچه ها از هر امنیت مالی و جانی دیگری مهم تر است و شاید این موضوع یکی از بزرگترین دغدغه های هر والدینی است. همانطور که گفتیم ردیاب کودک کاربردی ترین و جدیدترین تکنولوژی است که در این زمینه به کمک والدین آمده. حالا دیگر می توانید در خیلی از موقعیت ها با خیال راحت از دور مراقب بچه ها باشید. یکی از این موقعیت ها برای وقتی است که بچه ها در محیط های شلوغ هستند، مانند شهربازی، پارک یا اردو های مدرسه. یک ردیاب کوچک بصورت مخفی در لباس کودک قرار گرفته و لحظه به لحظه موقعیت کودک شما را نشان می دهد.

ردیاب کودک برای والدین بچه های توانخواه واقعا یک نعمت است. بچه های مبتلا به اوتیسم، سندروم داون، بیش فعالی و… والدین همیشه نگران مشکلاتی هستند که در خارج از خانه ممکن است برای آن ها پیش بیاید حالا با داشتن یک ردیاب کودک علاوه بر نظارت لحظه به لحظه می توانید محدودیت مکانی را برای بچه ها مشخص کنید و به محض خارج شدن بچه ها از اون محدوده ردیاب به شما اطلاع می دهد.

اگه بچه ها مسیر مدرسه را تنها طی می کنند یا پرستار دارند یا با سرویس جابجا می شوند برای اطمینان از سلامت بچه ها و اینکه در مسیر مشکلی پیش نیامده به ردیاب کودک احتیاج دارید. این ها برخی از ویژگی های ردیاب کودک در تامین امنیت مالی و جانی بخصوص امنیت کودکان است.

تامین امنیت خودرو

جلوگیری از سرقت خودرو

یکی دیگه از کاربردهای ردیاب در تامین امنیت مالی و جانی که حتما بیشتر با آن مواجه شدید استفاده از ردیاب برای بالا بردن امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت ماشین است. استفاده از یک ردیاب خودرو احتمال سرقت خودرو شما را حتی توسط سارقان حرفه ای تقریبا به صفر می رساند. با این روش نه تنها لحظه به لحظه از موقعیت جغرافیایی خودرو و مسیری که طی کرده و می کند با خبر هستید. امکان تعیین محدودیت های سرعت و مکانی را هم برای خودرو دارید. یعنی چی؟ شما یک محدوده مجاز جغرافیایی و سرعتی به ردیاب می دهید به محض اینکه خودرو از آن محدوده خارج شود و یا سرعت آن از محدوده سرعتی که شما تعیین کردید بالا تر رود ردیاب به شما اطلاع می دهد.

حالا اگر ماشین شما دزدیده شود، شما به پلیس مراجعه می کنید و از روی اطلاعات مکانی لحظه ای که ردیاب به شما می دهد به راحتی و در کوتاه ترین زمان سارق و خودرو را پیدا خواهید کرد.

حفظ امنیت انواع موتور

سرقت موتور سیکلت

خب موتورسیکلت ها هم از وسایل نقلیه کاربردی و محبوب بخصوص در شهرهای شلوغ هستند که روز به روز با افزایش قیمت آن ها مواجه هستیم. خب خیلی مهم است که برای بالابردن امنیت موتورسیکلت ها هم در بحث امنیت مالی و جانی فکری بکنیم. بخصوص که سرقت موتور سیکلت ها اصلا کار دشواری نیست. حالا نکته جالب این است که در این مورد هم ردیاب ها به کمک ما امدن. مثل موارد قبلی ردیاب موتورسیکلت هم در جایی از موتور مخفی می شود و اطلاعات دقیق ماهواره ای از موقعیت لحظه ای موتورسیکلت را توسط سیمکارت به ما می رساند. افزایش ایمنی و محافظت از موتورسیکلت، هشدار روشن شدن موتور، قابلیت کنترل ردیاب از راه دور تعیین محدوده جغرافیایی برای تردد موتور و… هم از قابلیت های این ردیاب هستند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟