نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام و شرایط آن | اینصب
x
X

اجاره خودرو فرودگاه امام

اجاره خودرو فرودگاه امام یکی از پرطرفدارترین اشکال کرایه خودرو است. مسافران در سراسر جهان علاقه دارند که بتوانند در شهر مقصد با اجاره خودرو یک سفر راحت تر و لذت بخش تر را برای خودشان رقم بزنند. در واقع امروزه که سفرهای هوایی رونق بیشتری پیدا کردند، فرودگاه ها هم روز بروز بزرگتر شدند و به نسبت قبل که فقط نقش یک ایستگاه را داشتند خدمات بیشتری را ارائه می دهند.

اگر برای شما جالب است بدانید چه کسانی بیشتر از خدمات اجاره خودرو فرودگاه امام استفاده می کنند:

  1. همه مسافران ایرانی یا خارجی که با اهداف کاری و تفریحی وارد ایران و تهران می شوند.
  2. میزبانانی که می خواهند رفت و آمد راحت و بی دردسری را برای مهمانانشان در ایران فراهم کنند.
  3. شرکت هایی که با شرکا و گروه های خارجی کار می کنند یا دوست دارند از همکارانشان به خوبی میزبانی کنند.
  4. ایرانی هایی که مهاجرت کردند و دوست دارند در مدت اقامت خود در ایران رفت و آمد راحتی را داشته باشند.

موسسات کرایه خودرو انواع مدل های لوکس تا عادی را برای این منظور فراهم کردند. این خودروها عموما به ردیاب خودرو مجهز هستند که امنیت بیشتر و مسیریابی راحت تر را برای مسافران به دنبال دارد. با من در این مقاله همراه باشید تا مزایای اجاره خودرو، روش اجاره خودرو، مدارک لازم و اطلاعات کاربردی دیگر را باهم ببینیم.

اجاره خودرو فرودگاه امام

همه چیز در مورد اجاره خودرو در فرودگاه

قبل از اینکه اطلاعات کاملی از اجاره خودرو فرودگاه امام به شما بدهم، بگذارید ببینیم اصلا اجاره خودرو از فرودگاه چه مزایایی دارد؟ چرا بهتر است در سفرها از این خدمات استفاده کنیم؟

مزایای رنت ماشین در فرودگاه ها

اجاره خودرو در فرودگاه به این صورت است که شما می توانید قبل از رسیدن به مقصد خودرو موردنظر خود را اجاره کنید و به محض رسیدن به مقصد و در فرودگاه ماشین خود را تحویل بگیرید. اولین مزیت خوب اجاره خودرو تردد آسان و راحت است. شما دیگر برای رسیدن به هتل، تردد در شهر، قرارهای کاری یا رفتن به مرکز شهر و جاهای دیدنی و تفریحی نیاز به تعویض خودروهای متعدد ندارید.بدون تعویض تاکسی، نیاز به کارت های مخصوص حمل و نقل عمومی و دردسرهایی مثل این، دسترسی دقیق به مقاصد مورد نظر خود را دارید.

اجاره خودرو فرودگاه امام به شما آزادی عمل بیشتری می دهد تا مقاصد تفریحی تجاری و… را انتخاب کنید و محدودیت های زمانی شما را از بین می برد. وسایل ضروری را به راحتی با خود جابجا می کنید و دردسرهای جابجایی وسایل در تعویض ماشین را ندارید. استقلال دارید و بدون نیاز به دیگران می توانید در مدتی که در ایران هستید به هرکجا که دوست دارید سر بزنید و حتی سفر کنید. از همه مهمتر اینکه اجاره خودرو در فرودگاه، شما را از درگیری با حمل و نقل عمومی، نام های جدید ایستگاه ها و دسترسی های پیچیده خلاص می کند و وقت سفر شما کمتر برای این مسائل هدر می رود.

مزیت دیگر اجاره خودرو فرودگاه امام این است که خیلی راحت است و مدارک و روش پیچیده ای ندارد. امکان تمدید زمان و تعویض خودرو در صورت نقص فنی را دارید و خدمات پشتیبانی آن شبانه روزی است. برای اجاره هم خیلی راحت می توانید از طریق سایت و تماس تلفنی اقدام کنید.

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام

بهترین روش اجاره خودرو فرودگاه امام این است که حداقل سه چهار روز قبل از سفر برای اجاره خودرو اقدام کنید. حالا در این مرحله دو انتخاب مختلف دارید که با توجه به طول سفر، میزان آشنایی شما با شهر، سلیقه شخصی و خصوصیات اخلاقی شما باید یکی از این دو روش را انتخاب کنید:

  • اجاره خودرو با راننده
  • و بدون راننده

دوست دارید خودتان رانندگی کنید و از اپلیکیشن های مسیر یاب یا جی پی اس خودرو کمک بگیرید یا ترجیح می دهید این وظایف را به یک راننده حرفه ای محول کنید؟ بخصوص که برای اجاره خودرو فرودگاه امام شما امکان انتخاب از بین رانندگان مسلط به زبان انگلیسی را دارید و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. البته در اینصورت شما علاوه بر اجاره خودرو باید مبلغی را هم برای راننده بپردازید.

برای پیدا کردن خودرو اجاره ای مورد نظرتان در فرودگاه، هم از طریق سایت و هم تماس تلفنی انتخاب ها و هماهنگی ها انجام می شود و حالا مسئول تحویل ماشین منتظر شماست تا به محض فرود پروازتان ماشین را به شما تحویل بدهد! از نظر مدت زمانی که خودرو می تواند در اجاره شما باشد، بیشتر شرکت های کرایه خودرو محدودیت زمانی خاصی ندارند. پس شما می توانید با توجه به برنامه سفرتان بصورت کوتاه مدت یا بلند مدت از خودرو استفاده کنید. در اجاره خودرو نگران نقص فنی خودرو هم نباشید. این خودروها از لحاظ سلامت چک می شوند. با اینحال در صورت نیاز امکان تعویض خودرو برای شما وجود دارد. از لحاظ مدل های ماشین هم تقریبا امکان اجاره هر نوع خودرویی را با توجه به نیازتان دارید.

اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده

مدارک لازم برای اجاره خودرو فرودگاه امام

یکی از شروط اجاره خودرو در فرودگاه امام این است که گواهینامه داشته باشید. اگر اتباع خارجی قصد اجاره خودرو از فرودگاه امام را دارند باید گواهینامه آن ها 3 ماه اعتبار داشته باشد و دارای مهر و نماد بین المللی باشد. خب باید بدانید که در غیر اینصورت اجازه اجاره خودرو بدون راننده و رانندگی با خودرو را نخواهید داشت. همچنین به عنوان شخصی که تابعیت غیر ایرانی و قصد اجاره خودرو را دارید باید از طریق پاسپورت خود اقدام کنید. به علاوه مدارک شناسایی معمول را هم به همراه داشته باشید.

اما برای پرداخت هزینه اجاره خودرو هم باید بدانید که این هزینه را می توانید با هر ارزی پرداخت کنید. پس با این توضیحات اگر قصد سفر به ایران را دارید، سفر کاری یا پزشکی را در پیش دارید و یا دوست دارید یک استقبال ویژه از مهمان خود داشته باشید اجاره خودرو را فراموش نکنید.

اگر به دنبال خرید بهترین ردیاب خودرو هستید، ردیاب های برند استیلاک را فراموش نکنید. ردیاب های این برند از کیفیت و قابلیت های بسیار بالایی برخوردارند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟