آیا همه اتومبیل ها نیاز به جی پی اس دارند؟ | اینصب
x
X

آیا همه اتومبیل ها نیاز به جی پی اس دارند؟

در بدو تولید ردیاب خودرو، سیستم های جی پی اس اتومبیل گزینه گران قیمتی بود که فقط برای خودروهای لوکس اختصاص داده میشد. اما امروزه، حتی در اتومبیل های اقتصادی و ارزان قیمت میز، سیستم های جی پی اس قابل اجرا است. علاوه بر این، اکنون پیشرفت های زیادی داشته است که شما کنترل بیشتری به اتومبیل خود خواهید داشت.

آیا همه اتومبیل ها نیاز به جی پی اس دارند؟

جی پی اس خودرو وسیله ای کوچک است که با استفاده از ماهواره هایی که به دور زمین گردن دارند، ارتباط میگرد و با تحلیل سیگنال های دریافتی و ارسالی ردیاب به ماهواره ها، این امکان را می دهد تا موقعیت مکانی دقیق خودرو را شناسایی کند. نیاز است اضافه کنم که تنها کار جی پی اس، نشان دادن موقعیت مکانی خودرو نیست. برخی از آن ها میتوانند اطلاعاتی همجون مسافت طی شده، مصرف سوخت و دیگر اطلاعات خودرو را در اختیار مالک قرار دهد. البته تکنولوژی جی پی اس به همین جا ختم نمی شود. ردیاب حتی در دورترین نقاط هم امکان موقعیت یابی را فراهم می کند. این موقعیت یابی به کمک فناوری ال بی اس صورت می گیرد. برای آشنایی با این فناوری می توانید مقاله lbs چیست را مطالعه کنید.

حال، با توجه به اینکه جی پی اس دارای مدل های مختلف با عملکرد های مختلف دارد، شاید برای شما سوال شود کدام یک از مدل ها را بخریم؟ مزایای هر کدام چیست؟ کدام یک ارزانتر است؟ در این مقاله ما سعی داریم راهنمایی باشیم برای تمام سوالات شما درباره جی پی اس زنوتیک که طی 10 سال گذشته پیشرفت زیادی در این صنعت داشته است، پاسخ دهیم. اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تا بتوانید سیستمی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

 

جی پی اس چگونه کار میکند؟

8 دلیل استفاده از جی پی اس برای خودرو

جی پی اس خودرو فقط برای رسیدن شما به مقصد نیست. با ردیاب جی پی اس، می توانید همیشه از مکان خودروی خود مطلع شوید. در این مقاله قصد داریم هشت دلیل استفاده از ردیاب خودرو برای خودرو را برای شما عنوان کنیم. انتظار می رود که بازار فناوری جی پی اس تا سال 2024 به میزان 13٪  که رقم قابل توجهی است افزایش یابد. بنابراین اگر در مورد مزایای نصب ردیاب یا جی پی اس کنجکاو هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

موجب صرفه جویی می شود

استفاده از ردیاب جی پی اس زنوتیک برای مراقبت از وسیله نقلیه به شما کمک می‌کند. تا مصرف سوخت خودرو خود را در هر مکان محاسبه کنید. این باعث می شود که بتوانید بفهمید چه مسافتی را با هر اتومبیل طی کرده‌اید. بیش از هر زمان دیگری. همچنین، اگر شما راننده ای برای خودرو خود دارید میتوانید با نصب ردیاب خودرو، موقعیت خودرو و راننده را زیرنظر داشته باشید.

هزینه های بیمه را کاهش می دهد

ردیابی وسیله نقلیه در صورت سرقت، امری آسان خواهد بود و روند بازیابی را ساده می کند. به همین دلایل، ممکن است حتی اگر از شرکت بیمه اتومبیل خود مطلع شوند که ماشین شما دارای دستگاه ردیابی جی پی اس است، از شما هزینه کمتری دریافت می کنید.

افزایش ویژگی های ایمنی

علاوه بر ردیابی موقعیت مکانی اتومبیل شما، دستگاه های ردیابی جی پی اس زنوتیک هر زمان متوجه رفتار مشکوک شوند. همچنین هشدار برای شما ارسال می کنند. این حتی می تواند به شما در جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه قبل از وقوع کمک کند. در نتیجه، ردیاب جی پی اس وسیله نقلیه شما هوشمندانه‌ترین راه برای رسیدن به مقصد خود با ساده ترین و سریعترین زمان ممکن است.

مهارتهای اداری بهتر

اینگونه درباره اش فکر کن. وقتی وقت و هزینه صرف می کنید. در نتیجه آن را در دستگاه ردیابی جی پی اس وسیله نقلیه قرار می دهید. حتی به تیم مدیریتی خود برای نظارت دستی و ضبط مواردی از قبیل:

  • اقتصاد سوخت خودرو
  • مسافت طی شده
  • جایی که راننده توقف کرده است

خوشبختانه برای شما، همه این اطلاعات مهم توسط دستگاه ردیابی جی پی اس وسیله نقلیه شما به طور خودکار پیگیری می شوند. به همین سادگی!

کمک فوری

دریافت کمک اضطراری فوری درصورت نیاز بیشتر شما یا رانندگان، مزیت شماره یک سرمایه گذاری در دستگاه ردیابی جی پی اس خودرو است. بنابراین اگر در تصادف رانندگی گرفتار شده اید، پرسنل اورژانس از قبل دقیقاً می دانند که خودرو شما در کجا قرار گرفته اید.

نکته مثبت: داشتن دستگاه ردیابی جی پی اس وسیله نقلیه به ویژه اگر شما یا، رانندگانتان را در یک منطقه ناشناخته گیر کنید بسیار عملی است.

مزایای خرید ردیاب زنوتیک

علاوه بر همه مواردی که در بالا ذکر کردیم، برخی از مزایای خرید دستگاه های ردیابی جی پی اس خودرو شامل موارد زیر است:

  • تشخیص مکان قرارگرفتن وسایل نقلیه
  • دانستن اینکه چه زمانی ماشین شما نیاز به تعمیر دارد
  • اتصال با سایر سیستم های امنیتی

علاوه بر آمار و جزئیات سفر، اکثر دستگاه های ردیابی جی پی اس وسیله نقلیه می‌توانند بر سلامت عمومی ماشین شما نظارت کنند.

نکته آخر اینکه، می توانید دستگاه ردیابی جی پی اس وسیله نقلیه خود را با سایر سیستم های امنیتی نیز متصل کنید.

هنوز مطمئن نیستید که چرا باید یک جی پی اس زنوتیک برای خودرو خود تهیه کنید؟

از صرفه جویی در هزینه ها و کاهش هزینه های بیمه اتومبیل گرفته تا افزایش ویژگی های ایمنی و بهبود خدمات به مشتری، دلایل زیادی وجود دارد که شما باید جی پی اس زنوتیک را برای وسیله نقلیه خریداری کنید. سخت ترین قسمت انتخاب بهترین مورد برای شما خواهد بود!شما برای اطلاعات بیشتر درباره جی پی اس زنوتیک و قیمت ردیاب میتوانید به سایت ما مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟