در مقاله پیش رو قصد داریم دو مدل از دزدگیرهای برند استیل میت را با هم مقایسه کنیم. این دو مدل که شامل ردبت 8006 و سری رنجر (Ranger) می‌باشند، در رده‌بندی دزدگیر ماشین در رده بهترین دزدگیرهای ماشین قرار دارند. ولی در عین حال تفاوت‌های کوچکی نیز با هم دارند که به آن‌ها خواهیم پرداخت. برای اینکه بتوانیم به شباهت‌ها و تفاوت‌های دو محصول پی ببریم نیاز است که ابتدا با آن‌ها آشنایی داشته باشیم. به همین خاطر ابتدا به معرفی این دو مدل از دزدگیر خودرو می‌پردازیم.

بررسی برند استیل میت

استیل میت مدل ردبت 8006

برند استیل میت (Steel mate) از معتبرترین و قوی‌ترین برندهای دزدگیر خودرو می‌باشد که با سابقه حضور طولانی مدت خود در بازار، رضایت مشتریان را به‌دست آورده است. مدل ردبت 8006 این برند یک دزدگیر تصویری است که امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همانطور که می‌دانید یکی از مزیت‌های مهم دزدگیر تصویری آن است که با شنیدن صدای آژیر دزدگیر هر اتومبیلی، نگران نمی‌شوید که ممکن است صدا از اتومبیل شما باشد. در واقع با دزدگیر تصویری شما از اتفاقاتی که برای اتومبیلتان می‌افتد با خبر هستید. چرا که صفحه نمایش کوچک دزدگیر، این اتفاقات را به شما اطلاع می‌دهد.

برخی دیگر از قابلیت‌های محصولات استیل میت

ردبت 8006 برد بالایی  دارد که یک ویژگی مهم در دزدگیر ماشین به شمار می‌آید. همچنین ریموت این مدل دارای باتری شارژی است که به خاطر وجود باتری داخلی لیتیومی، با شارژرهای خانگی و فندکی شارژ می‌شود.

قیمت دزدگیر ماشین علاوه بر برند، با ویژگی‌ها و امکاناتش مشخص می‌شود. دزدگیر استیل میت ردبت 8006 از امکانات بالایی برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. ردبت 8006 به سیستم عملکرد هوشمند ضد سرقت با شناسایی شناسه مجهز می‌باشد. استیل میت (Steel mate) این مدل را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که با صرفه‌جویی در مصرف باتری، باتری ریموت طول عمر بیشتری خواهد داشت.

ریموت این مدل قاب دور فلزی سبکی داشته و در برابر رطوبت مقاوم می‌باشد. از دیگر امکانات ردبت می‌توان به نشانگر وضعیت باتری، نمایش میزان آنتن دهی، قابلیت اتصال به پاور ویندوز، تنظیم زنگ ساعت، سیستم قفل کودک، صندوق پران و قابلیت پیداکردن خودرو در اماکن شلوغ اشاره کرد.

دزدگیر ماشین استیل میت 4328 single

دزدگیر استیل میت سری رنجر (Ranger)

دزدگیرهای سری رنجر استیل میت (Steel mate) همانند ردبت دزدگیرهای تصویری هستند اما صفحه نمایش رنجر(Ranger) از نوع رنگی است. این مدل دزدگیر خودرو همانند ردبت 8006 دارای باتری داخلی قابل شارژ می‌باشد و میزان باتری نیز بر روی نمایشگر ریموت قابل مشاهده است.

شرکت استیل میت در طراحی رنجر امکاناتی مانند قابلیت ماشین یابی در پارکینگ‌های شلوغ، خاموش کردن خودرو از راه دور، هشدار روشن شدن موتور، LED هشدار دهنده در داخل خودرو، نشانگر ميزان سيگنال آنتن ريموت، دكمه صندوق پران بر روی ريموت، شارژر فندكی برای شارژ کردن ريموت‌ها، سیستم ضدسرقت (Anti-hijack)، قفل کودک، قفل مرکزی و… را برای این مدل در نظر گرفته است. 

تفاوت مهم دیگر این دو مدل در برد مفید آن‌هاست. برد سری رنجر بسیار بالا بوده و میزان آن 2000 متر است. در حالی که برد ردبت 8006 پایین‌تر و 1500 متر می‌باشد. البته دزدگیری که برد آن 1500 متر باشد هم در رده‌بندی دزدگیرهای با کیفیت قرار می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که این مقدار برای مناطق بدون نویز می باشد و در مناطق شهری این مقدار کمتر است. اما برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید بهترین دزدگیر ماشین را دارند به این موضوع اشاره می‌کنیم. بدانند که سری رنجر استیل میت (Steel mate) برد مفید بیشتری را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

دزدگیر خودرو و حفاظت از آن

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

زمانی که قصد خرید دزدگیر ماشین را دارید قطعاً به دنبال بهترین گزینه متناسب با بودجه‌ی خود هستید. مسلماً دوست ندارید بعد از مدت کوتاهی نسبت خریدتان پشیمان و دلسرد شوید. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی قبل از خرید به چند نکته توجه کنید. نکته‌ی اول توجه به برند محصول است. خرید دزدگیر ماشین یک خرید برای چند سال است پس حتماً از برندهای معتبر خرید کنید. همانطور که می‌دانید برند استیل میت از قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای موجود در این زمینه است. تمامی فروشندگان دزدگیر خودرو به قدرت این برند اذعان دارند. قبل از خرید به کیفیت و استحکام ریموت هم توجه کنید چرا که بیشترین استفاده و استهلاک را متحمل می‌شود.

همچنین در هنگام خرید میزان صدای آژیر دزدگیر را نیز در نظر بگیرید. البته دزدگیرهای تصویری در مواقع بروز خطر از طریق لرزش ریموت و نمایش نوع خطر بر صفحه نمایش آن، صاحب خودرو را مطلع می‌سازند. در نتیجه نیازی به صدای آژیر بسیار بلند ندارند. به این ترتیب در مواقع به صدا در آمدن آژیر، مزاحمت کمتری برای ساکنین ایجاد خواهد شد. جهت بررسی سایر مدل های دزدگیر از طریق فروشگاه اینترنتی اینصب دیدن نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *