x
X

بررسی دزدگیر‌های اینترنتی خودرو

در این مقاله قصد داریم دزدگیر‌ اینترنتی خودرو را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از نیاز‌های اساسی تمام انسان‌ها، امنیت است. امنیت آن قدر برای افراد اهمیت دارد که حاضر هستند هر کاری را به منظور به دست آوردن آن انجام دهند. از این رو، هر ساله وسایل و امکاناتی در اختیار ما قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را برای داشتن امنیت از آن‌ها داشته باشیم.

به جز امنیت خودمان، امنیت دارایی‌ها نیز بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین دارایی‌هایی که اکثر افراد از آن برخوردار هستند، خودرو می‌باشد. به منظور بالا بردن امنیت ماشین‌ها، امکاناتی از جمله دزدگیر ها در دسترس قرار گرفته است که نباید به سادگی از آن‌ها غافل شد. با وجود دزدگیر‌ها، افراد کمترین نگرانی را در مورد خودروی خود خواهند داشت؛ چرا که کمتر مورد آسیب و سرقت دیگران قرار خواهد گرفت.

دزدگیر خودرو

 

چرا دزدگیر؟

دزدگیر‌ها قدمت فراوانی دارند و از سال‌ها قبل به وجود آمده‌اند. هر ساله دزدگیر‌های جدید و مدرن‌تری روانه بازار شد تا خیال مردم از بابت داشتن خودرو‌ها راحت‌تر شود. اکنون اگر سری به بازار و فروشگاه‌ها بزنید و با مقادیر و انواع بالای آن‌ها مواجه خواهید شد. برند‌های زیادی دست به ساخت این محصولات‌ زده‌اند که هر کدام مزایا و معایبی را به همراه دارد. یکی از این دزدگیر‌ها، دزدگیر‌ اینترنتی خودرو است. دزدگیر‌ اینترنتی خودرو مدتی پیش به دست مردم رسید و در حال حاضر هم عده زیادی از آن بهره می‌برند.

دارندگان دزدگیر‌ اینترنتی خودرو معمولاً از این محصول رضایت دارند. اما معایبی هم در آن‌ها دیده می‌شود. حال به دلیل اهمیت این موضوع و همچنین درخواست‌های فراوان شما کاربران عزیز، در این مقاله قصد داریم تا ببینیم دزدگیر‌ اینترنتی خودرو چیست و چه فایده‌ای برای انسان‌ها دارد. بنابراین در صورتی که از دوستداران این محصول و چنین مطالبی هستید، تا پایان همراه ما باشید.

دزدگیر‌ اینترنتی خودرو چیست؟

همان طور که در جریان هستید، سرقت خودرو در سال‌های اخیر نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشور‌های جهان افزایش پیدا کرد. از این رو، افراد کاربلد در این حوزه باید فکری به حال مشتریان خود می‌کردند. در همین راستا، ساخت و عرضه دزدگیر‌های اینترنتی رسماً آغاز شد و اکنون هم تعداد بالای آن‌ها در دست ساخت است.
البته خود دزدگیر‌ اینترنتی خودرو از انواعی برخوردار هستند که بعضی از آن‌ها نسبت به دیگری برتری‌هایی دارند.

در گروهی از این دزدگیر‌ها می‌توان سیم کارت قرار داد تا استفاده‌های لازم را از آن‌ها داشت. این دزدگیر‌ها، اطلاعات را از راه ماهواره‌های GPS دریافت کرده و حتی اگر آفلاین هم باشید، به وسیله اس‌ام اس به شما ارسال خواهند کرد. حال اگر شما آنلاین باشید، پیامی از راه اینترنت برایتان فرستاده خواهد شد.

پس نتیجه می‌گیریم که با چه محصول فوق‌العاده‌ای سروکار داریم. نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که بعضی از این دزدگیر‌ها کیفیت بالایی ندارند و می‌توان گفت که تقلبی هستند. در هنگام خرید یک دزدگیر باید حواستان را حسابی جمع کنید. در این زمینه می‌توان با فردی کاربلد مشورت گرفت و یا به سراغ فروشندگان منصف رفت.

دزدگیر اینترنتی

 

تفاوت دزدگیر‌ اینترنتی خودرو با دیگر دزدگیر‌ها

اکنون به این بحث می‌رسیم که یک دزدگیر‌ اینترنتی خودرو در مجموع چه فرقی با سایر دزدگیر‌ها دارد. منظور از سایر دزدگیر‌ها در این بخش، دزدگیر‌های معمولی هستند که بر روی درصد بالایی از خودرو‌ها دیده می‌شوند.

شیوه نصب دزدگیر‌ اینترنتی خودرو

در قدم اول باید گفت که نحوه نصب دزدگیر‌ اینترنتی خودرو تفاوت آشکاری با دزدگیر‌های معمولی دارد. شاید شما با مشاهده آموزش‌هایی بتوانید یک دزدگیر معمولی را بر روی خودروی خود نصب کنید. اما این اتفاق هرگز با یادگیری دزدگیر‌ اینترنتی خودرو برایتان رخ نخواهد داد. پس بهتر است تا فردی کاربلد این امور را برایتان انجام دهد تا در نهایت بتوانید به خواسته خود در این زمینه برسید.

جزئیات

یکی از مزیت های دزدگیر اینترنتی خودرو، دارا بودن جزئیات فراوان است. جزئیات در این گونه خودرو‌ها بسیار زیاد است و تنظیمات گوناگونی در آن به چشم می‌خورد. بنابراین سعی کنید تا آن‌ها را به خوبی یاد بگیرید. اگر در قدم اول هیچ ایده‌ای در مورد آن‌ها ندارید. حتماً از اینترنت یا برخی افراد کمک بگیرید تا همه چیز دستتان بیاید.
در غیر این صورت، هرگز به آپشن‌های موجود بر روی این دزدگیر دست نزنید. این کار باعث می‌شود که سهواً اتفاقات ناگواری برای دزدگیر شما رخ دهد و آسیب‌هایی در کارایی آن به وجود بیاید.

از جزئیات ضروری در یک دزدگیر‌ اینترنتی خودرو می‌توان به قابلیت دریافت هشدار‌های مختلف مانند صدمه و سرقت توسط افراد سودجو، نحوه ارسال این هشدار‌ها در قالب پیامک، تماس تلفنی یا اینترنتی و امکان کنترل خودرو‌ها از راه دور اشاره داشت. البته یک دزدگیر‌ اینترنتی خودروجزئیات مهم دیگری نیز در خود دارد که به مرور آن‌ها را فرا خواهید گرفت.

باتری دزدگیر‌ اینترنتی خودرو

یکی از محتویات مهم دزدگیر‌ اینترنتی خودرو، باتری آن‌ها است. خوشبختانه باتری این گونه دزدگیر‌ها بسیار قدرتمند و مفید هستند و وظایف خود را به خوبی هرچه تمام ‌تر انجام می‌دهند. البته این به شرطی اتفاق می‌افتد که نسبت به خرید یک دزدگیر اصل اقدام نمایید. در صورتی که مقایسه‌ای میان این دزدگیر با دیگر محصولات مشابه داشته باشید، متوجه قدرت بالای آن‌ها خواهید شد.

تنظیم میزان حساسیت

از دیگر ویژگی‌های ضروری هر یک از دزدگیر‌ اینترنتی خودرو باید به میزان حساسیت آن‌ها اشاره داشت. شما قادر هستید تا در هر زمانی، این میزان را کم یا زیاد کنید. این موضوع بیشتر به محل زندگی شما بستگی خواهد داشت. تنظیم این میزان نیز کار بسیار ساده‌ای است و از این بابت با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. البته همان طور که در جریان هستید، بیشتر دزدگیر‌ها چنین قابلیتی را در خود دارند.

نحوه ردیابی خودرو

در پایان این تفاوت‌ها، به سراغ نحوه ردیابی می‌رویم. بسیاری از دزدگیر‌های مدرن چنین قابلیتی را در خود دارند؛ بدین معنا که می‌توانید خودروی خود را به وسیله GPS به سادگی ردیابی کنید. البته شیوه انجام این کار در دزدگیر اینترنتی تفاوت‌هایی دارد و به گفته استفاده‌کنندگان، این موضوع در این دزدگیر‌ها بسیار پیشرفته‌تر و بهتر است.

دزدگیر ماشین

 

معرفی بهترین دزدگیر‌ اینترنتی خودرو

حال در این بخش سعی داریم تا بهترین دزدگیر اینترنتی خودرو را به شما معرفی کنیم. دقت داشته باشید که شاید هزینه برخی از این دزدگیر‌ها کمی بالا باشد، اما قطعاً ارزش استفاده را خواهد داشت.

DroneMobile X1 LTE

DroneMobile X1 LTE یکی از این موارد است که از نگاه بسیاری از منتقدان و مصرف‌کنندگان، بهترین انتخاب برای افراد خواهد بود. این دزدگیر‌ها کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند و همواره برای شما قابل استفاده خواهند بود. بنابراین اگر می‌خواهید خیال خود را از بابت خودروتان راحت کنید، این دزدگیر‌ها را تهیه نمایید.

Avital 5305L

Avital 5305L نیز یکی دیگر از دزدگیر‌ اینترنتی خودرو است. که حتماً باید نیم نگاهی به آن داشته باشید. گفته می‌شود که این نوع دزدگیر‌ها نسبت به ویژگی‌های و مزایای زیاد، بسیار مقرون به صرفه هستند و بیشتر افراد می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. این دزدگیر‌ اینترنتی خودرو، امنیت خودرو را برای شما تضمین خواهد کرد.

Compustar CS4900-S: Best bundle

Compustar CS4900-S: Best bundle نیز می‌تواند انتخاب جالب دیگری برای شما باشد. این نوع از دزدگیر‌ اینترنتی خودرو به راحتی نصب می‌شوند. و این کار توسط تمام افراد کارشناس صورت خواهد گرفت. تجهیزات موجود در کارتن این دزدگیر‌ها بسیار کامل است و تمام مواردی که نیاز دارید را شامل می‌شود.

Viper 1-way یکی دیگر از دزدگیر‌ اینترنتی خودرو

Viper 1-way را شاید بتوان ساده‌ترین دزدگیر‌ اینترنتی خودرو جهان به شمار آورد. در همین راستا، افرادی که چندان نیازی به دزدگیر‌های اینترنتی پیشرفته ندارند، می‌توانند آن را از آن خود کنند. از این گذشته، این دزدگیر‌ها از نظر قیمت هم در وضعیت مناسبی قرار دارند.

ویژگی‌های دزدگیر اینترنتی خودرو

شما بدون هیچ محدودیت و مشکلی می‌توانید از موقعیت مکان خودروی خود آگاهی پیدا کنید. این خصوصیت، مزایای جذابی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. همان گونه که ذکر شد، امکان دریافت پیام چه به صورت آفلاین و چه آنلاین برایتان وجود خواهد داشت. در صورت وقوع هر گونه آسیب یا موارد دیگر برای ماشین، به سرعت می‌توانید از آن مطلع شوید. دزدگیر‌ اینترنتی خودرو از سنسور‌ها، هشدار‌ها و تنظیماتی برخوردار هستند که این هم از امکانات دیگر این برنامه است. تمامی این ویژگی‌ها توسط شما شخصی‌سازی می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را فعال یا غیر فعال کنید.

جالب است بدانید که اگر خودروی شما ربوده شود، می‌توانید با استفاده از این دزدگیر‌ها آن را خاموش کنید. همچنین به وسیله گزینه GPS که از آن صحبت شد، قابلیت یافتن موقعیت مکانی آن فراهم خواهد بود. اگر بخواهید این دزدگیر‌ها را گم نکنید، می‌توانید بر روی آن‌ها کد‌گذاری انجام دهید تا مراقبت خوبی از آن داشته باشید. با توجه به مطالب گفته شده، متوجه شدیم که انواع دزدگیر‌ اینترنتی برای خودرو در دسترس قرار دارد و این دست افراد را کاملا برای انتخاب باز می‌گذارد. بنابراین امیدوار هستیم که به بهترین انتخاب از این نظر دست پیدا کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟